maandag 16 april 2012

Jaaaa... en daar zijn ze dan: de labelkes!

Zou ik nu of zou ik nu niet? Labels laten maken of niet? Is dat niet een beetje ijdeltuitachtig?? Maar nee, van iedereen, aan wie ik mijn twijfels voorlegde, kreeg ik de reactie: DOEN! En wat zet je daar dan op... Miss Creatuurtje is toch wel een beetje te lang... dan maar mijn eigen naam... dus....

Holland Label trok me over de streep en daar heb ik mijn kans gewaagd. Resultaat: hele mooie labels en het eerste exemplaar prijkt al aan mijn eerste (weliswaar nog onafgewerkte) rok. Ik ben er blij mee!!

Het echte werk kan beginnen ...


3 opmerkingen:

  1. hey , ik vond je via de give-away van inge
    en ben meteen volger geworden
    en ja ik heb ook een blog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oóh wat een mooie labels! ik liet die van "miekemoeche" laatst maken bij Veritas... maar die van jou hebben nét dat tikkeltje méér! TOF en helemaal niet ijdeltuitig ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!
Liefs, Trui