donderdag 26 april 2012

Op de valreep

Morgen is mijn vriendin jarig... mijn super soulmate met dezelfde chaotische creatieve verschijnselen als ik. En ik ben het vergeten... Mea Culpa, weer veel te druk bezig en daar sta ik dan, zonder kadooo om morgen haar verdiende verjaardagszoenen gaan te geven.
"... Een zelfgefabriceerde cadeaubon... voor bollekes wol ..." daar gaat ze zeker blij mee zijn! Maar wie geeft er nu, als je zoveel mogelijk zelf probeert te maken, een droge kadoobon...
En gelukkig dacht ik toen terug op het leuke bloemetje dat ik een paar dagen geleden gezien had bij Mira (dank u Mira!!). Ik heb me even tussen de boterhammen, de avondfles en het voorleesverhaaltje in de zetel gezet en deze bloembroche gehaakt samen met een lange ketting (Fé van 6 ijverig mee-oefenend aan haar eerste gehaakte ketting!) om mijn envelopke mee in te pakken... Hopelijk is ze dan toch blij met haar 'decoratieve kadobon' ...

Gelukkig

6 opmerkingen:

  1. Super mooie bloem! Ga ik ook eens proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind ze alleszins prachtig! Als het niet in goede aarde valt....mijn aarde wil ze wel planten ;-)
    Is een heel goed idee als verjaardagsgeschenk. Ga ik onthouden voor al de creatievelingen die mijn pad kruisen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi zo een bloem !!Maar helaas ik kan niet haken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi, leuk om uit te pakken!
    Dank je wel voor je berichtje,wat lief van je!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha! Nog een beginnende blogger! Leuke blog heb je. Ik ga je volgen. Ben gek op haak en naaiwerkjes!
    Groetjes,
    Mariël.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie bloem is dat geworden! Ik vond je blog via de mamablogs...welkom in 'blogland' en veel plezier met bloggen! roetjes, Marieke

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!
Liefs, Trui