dinsdag 24 april 2012

Populair rokje ;-)

Wat was ik daarstraks aangenaam verrast toen ik zag dat deze creatieve madam Mira bijna exact hetzelfde rokje maakte als ik een paar maanden geleden. We kozen allebei voor hetzelfde Lara-patroon van Coup Coup én zo goed als dezelfde kleur en knoopjes ... De binnenkant van het rokje is gevoerd met het stofje dat je kan zien bij Mona's springer-de-springbroekje ... dus Mira, hier mijn exemplaar van ONS rokje :-)

Stof & knoopjes - Julija's Shop

Daar ik de smaak te pakken had, maakte ik ook een grotere versie, deze keer in lichtgroene babyrib. Op de Hobbybeurs in Zwolle (zéér aan te raden, vooral als je er een heel weekend van maakt) kocht ik met veel nieuwsgierigheid de 'Kanzashi Flower Maker'. Mijn eerste exemplaar prijkt op dit rokje.


Stof rokje - Rood met Witte Stipjes
Stof bloempje - Julija's Shop
Knoopjes - Veritas


6 opmerkingen:

  1. Jullie hebben allebei smaak, want 't is een prachtig rokje!
    Leuk patroontje he! Ik heb er ook al eentje gemaakt. IN 't blauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk met die meerdere knoopjes! Echt wel grappig ... Ben ook aan t denken voor een andere versie maar gij maakte die gewoon al!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie rokjes!!Wil ik ook nog eens maken...ooit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi!! ´t Ziet er toch best ingewikkeld uit, echt niet te moeilijk onder nog niet zo ervaren handen? Wie weet waag ik dan ook es een poging...

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!
Liefs, Trui