zondag 13 mei 2012

Adembenemend... letterlijk!

Voor alle lezers in blogland... haast je naar de bib, de boekenhandel, boekenvoordeel (rommelmarkt waarschijnlijk nog niet want het is een behoorlijk nieuw boek)... anyway... ik heb de laatste uren mijn omgeving verwaarloosd om dit superboek uit te lezen: VOOR IK GA SLAPEN van S.J. WATSON... en ben er klink ondersteboven van!

Hoera voor moederdag, mama mocht ongestoord haar boek uitlezen... dank u wel mijn schatten!

En hieperdepiep voor alle mama's onder ons!

Voor ik ga slapen - S.J. WATSON (debuut, maar wat voor eentje!)



7 opmerkingen:

  1. Ik ben ook een lezer, dus bedankt voor de tip en voor jou ook een zeer fijne moederdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb het boek ook gelezen, inderdaad een aanrader! In een dag uitgelezen...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. is gereserveerd in de bib, bedankt voor de tip

    BeantwoordenVerwijderen
  4. je maakt me nieuwsgierig, ik denk dat ik ook eens naar de bib ga. Nog een fijne moederdagavond!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Véél leesplezier! Laat eens weten wat jullie ervan vonden...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Inderdaad, ik was ook helemaal onder de indruk!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!
Liefs, Trui