vrijdag 18 mei 2012

And the winner is ... (uitslag give-away part 1)

Fwieuuwww, het lentefeest zit erop. En het was dik in orde! De weergoden waren ons goed gezind waardoor er toch veel buiten gefeest is (... en mijn huis toch een klein beetje gespaard gebleven is van al het kindergeweld :-)). Ze hebben hun 'gejeund' (West-Vlaams voor geamuseerd, kvind da een tof woord). Een fotoreportage volgt wat later, ik had een super fotografe van dienst, maar ik moet nu dus wel nog efkes op mijn fotookes wachten.


Mijn mister Creatuur heeft weer enorm zijn best gedaan, het was superlekker allemaal én een heel goed sfeertje (nog een itemke voor PapaKusjeMama... Euhm ah nee, PapaHartjeMama... héhéhé, kvind PapaKusjeMama ook wel leuk... maar ik ben aan het afwijken. Ik veronderstel dat jullie nu iets meer geïnteresseerd zijn in wie mijn give-away heeft gewonnen, niet?
In elk geval ben ik SUUUUUUPPPPEEERRRRRR BLIJ met alle reacties, het doet me heel veel deugd om te zien dat ik hierdoor mijn lijstje van 33 trouwe volgers heb zien groeien tot 69 toffe blogmadammen. Velen laten vaak een berichtje achter en dat vind ik supertof!! DANK JE WEL allemaal!!!
Maar de boekhouding is ondertussen gedaan, alle namen geknipt en in de (voorlopig niet zelfgemaakte) knikkerzak gedaan en ons Feestvarkentje van gisteren heeft er een naam uitgetrokken.


 And the winner is ....


Broertje wordt dit weekend gemaakt en komt dan jouw kant uit! 
Stuur je mij even je adres door? (trui.wellens@gmail.com)

Ik ga nu verder mijn stulpje opruimen en me dan straks eens gezellig met een overschotje lekkere witte wijn aan mijn laptopke zetten voor al jullie toffe blogberichten te lezen die de revue gepasseerd zijn terwijl wij aan het feesten waren. Tot later!

13 opmerkingen:

  1. Proficiat Janina!

    Mooie foto's van het feestvarkentje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He, wat leuk, lucky me!!! Ik ga je mijn adres mailen en achter de brievenbus wachten op de postbode ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt keihard je best gedaan en je ventje ook, je zusje spreekt vol lof over jou, fijn toch hé, geniet maar van een lekker glaasje wijn ,je hebt het verdiend!!!groetjes, Iris

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaaa, lieve zus hé :-) Ik ben volop bezig met genieten, maar het is wel een rood glaasje wijn geworden, de witte was allemaal op :-)

      Verwijderen
  4. Reacties
    1. Ze was heel trots dat ze het mocht uitdelen :-)

      Verwijderen
  5. Wat een leuke winactie en een mooie dochter!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd Janina!!!
    Oh en deze fotos zijn al super, benieuwd naar de rest!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd aan de winnaar!
    Heerlijke foto's en dat snuitje op die laatste foto, zo vertederend!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!
Liefs, Trui