maandag 7 mei 2012

Dankzij Robin Hood

Carnaval is al een tijdje voorbij... Dit jaar had ik me voorgenomen voor alle 3 de kleine meiden (sorry Luna, ondanks je 10 lentes ben je toch nog een beetje klein) iets te maken om te pronken in de carnavalstoet. Ik had net mijn overlockmachien en op de valreep is het me gelukt hun kostuumpjes klaar te krijgen (met de nodige stress).
Onlangs zijn we naar de musical Robin Hood geweest (woehoee super musical!!!!)... Carnavalpakjes weer uit de kast want wie gaat er nu naar Robin Hood zonder de gepaste outfit?!! Nee, ons Fé in elk geval niet ... En zo zag ze eruit... Robina Hood was born!

Patroon: Burda 2392
Fleece van de plaatselijke stoffenwinkel
Pauwenveren lagen al 10 jaar in mijn kast... zo zie je maar: NIKS weggooien :-)


Er was ook een lief klein konijntje van de partij, zonder vliegje op haar neus!  ... De juf had blijkbaar gezegd dat ze flink moesten stappen (het was haar eerste stoet!) want zelfs als de stoet even stilstond, stapte ons konijntje dan maar ter plaatse verder :-)

Patroon: Burda 2806
Fleece van de plaatselijke stoffenwinkel
Stof binnenkant oortjes en kap van de kringloopwinkel

En dan hadden we nog 'Miss Univers' ... Bling bling!
Patroon Rock 'n' roll-rok: Burda 2809
Stof van de plaatselijke stoffenwinkel
Vestje gebreid uit Bergère de France 10/11 modelleke 327
Wel met andere wol gebreid: smc Sheila Soft - Lana Exclusief

En wijle azo naar de carnavalstoet geweest ... en tof dat dat was!!!

De nodige schmink werd vakkundig door de juffen gedaan.


7 opmerkingen:

  1. Die pakjes zijn echt geweldig. Hun gezichtjes verraden zo dat ze het superleuk vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende pakjes!!! Wij zijn ook naar de Robin Hood musical geweest, ik vond dat geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja super hé, ik was er even erg van betoverd als de kids :-)

      Verwijderen
  3. Amai wat heb je er werk van gemaakt!
    En alle drie om ter leuker!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat maak je mooie dingen , blij dat ik je heb gevonden want ik herken me hier ook zo een beetje , kan soms ook moeilijk kiezen wat ik ga doen ;) ! Je meiden zien er in ieder geval beeldig uit , knap hoor !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het was veel werk maar hun snoetjes waren absoluut de grootste beloning die ik kon krijgen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Knappe pakjes hebben je meiden.

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!
Liefs, Trui