zaterdag 19 mei 2012

De culinaire kant van het lentefeest ...

PapaHartjeMama is een initiatief van Atelier Mama Bee


... was weeral een pareltje! Op dinsdagmorgen zat mijn mister Creatuur nog in de kookboeken van onze Jeroen Meeus te bladeren, op z'n gemakske denkend wat hij wel zou kunnen maken op donderdag ... ondertussen weet ik dat ik me daar geen zorgen moet om maken ... hij heeft het allemaal onder controle ... ook deze keer ...

Na een paar verschillende, overheerlijke aperitiefhapjes (ze waren te snel op om er een deftige foto van te maken :-)) serveerde hij een aardappelsoepje met gerookte ham en (hmm ik denk pesto?) héhéhé, zoals ik jullie al eerder vertelde, ik eet graag maar ben een absolute ramp in de keuken... enfin, kijk hier maar even naar ...


Hierna kregen we een combinatie van kip met asperges en brocolli, op een bedje van (dat klinkt professioneel hé) rijst en overgoten met een Hollandaise sausje (deze les heb ik goed onthouden).
Weeral hééééél lekker!


En het nagerecht... mja... geen foto's van want het was onmiddellijk op! Zelfgemaakte chocomouse (eindelijk onze voorraad van de paasklokken verbruikt) met aardbeien...
Zoals je ziet was ook dit wééral om vingers en duimen van af te likken!

Morgen en overmorgen ga ik met mijn mister Creatuur voor 2 daagjes op stap, bekomen van de feestelijkheden en de toch wel bijhorende stress, genieten van hij en ikke!
Tot later!

6 opmerkingen:

  1. Wat leuk voor jou zo,n lief venteke in huis die lekker kan koken, het ziet er leeeeeeekker uit.
    En geniet ten volle van 2 daagjes gezellig samen!!Jullie hebben het verdiend.
    Tot later.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo zo dat ziet er heerlijk uit zeg.
    Fijne dagen
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er heerlijk uit, ernaar kijken is al genieten!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!
Liefs, Trui