woensdag 23 mei 2012

Extraatje hangtent


Zoals ik hier al vertelde, sliepen we een nachtje in één van de hangtenten van Dré Wapenaar.
Zoals beloofd, hier nog wat meer foto's...

Bij Dienst Toerisme Borgloon moet je je laddertje gaan ophalen (na reservatie natuurlijk ;-)) 


Binnen ligt een ronde matras en je hebt één plank om wat gerief te zetten.
Zoals je linksboven ziet wel een mooi zicht als je naar boven kijkt, tentje héééél stevig in elkaar gestoken.
En hierbij dus ook mijn Mister Creatuur :-)

Een beetje verder in de dreef kan je gezellig pick-nicken met mede-kampeerders als die er zijn én als het zonneke schijnt
(wij hadden geen mede-kampeerders en op dat moment meer regen dan zonneschijn maar 't was toch supergezellig :-))
Links zie je het toilet en de 'lavobo' om je tandjes te poetsen en een washandje door je gezicht te halen...
No more luxe, maar ja, 't is dan ook kamperen é :-)

's Morgens in de mist ... ik verwachtte alle momenten Harry Potter te zien verschijnen
Even het gevoel van 'Zalig alleen op de wereld' te zijn
...om dan weer gezellig ons uitstapje verder te zetten onder de mensen :-)


Vwala... wie dit uitstapje ook wel ziet zitten (nog tot 30 september),
je kan reserveren bij Toerisme Borgloon.
Veel plezier en laat dan eens weten hoe het geweest is!


17 opmerkingen:

  1. Dat is wel een heel bijzondere ervaring geweest; leuk dat je dat met de lezers van je blog deelt, anders had ik hier nooit van gehoord :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor de extra foto's Trui. Dit ga ik zeker eens doen met mijn ventje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fantastisch gewoon!
    Waar heb je de dag van vandaag nog dat even alleen op de wereld gevoel hier in ons kleine landje, kan zo deugd doen hé.
    En hoe mooi is die druppel gemaakt, echt wauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Z33 is dat in Hasselt?
    Ik zou wel willen maar m'n lief heeft hoogtevrees.
    Hangt daar 1 tent of zijn er meerdere?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dit is in Borgloon, tegen Tongeren. Er hangen 4 tenten, muurvast aan een boom en ongeveer 2 meter boven de grond, moest dat voor je lief een beetje een geruststelling zijn...

      Verwijderen
  5. Wat een prachtige fotos, dat moet een heerlijk kampeernachtje geweest zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het was heel leuk, we waanden ons efkes weer op kamp met de chiro :-) (uitgezonderd pijnlijke spieren van een hele dag flink te wandelen :-))

      Verwijderen
  6. oh lijkt me zalig!!!
    Maren (hoemmelke.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wel heel apart zeg, slapen in een bijenkorf hahaha
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oh wat gaaf, inderdaad heel bijzonder.
    Op de camping waar wij verleden jaar waren in Frankrijk (gaan we dit jaar weer heen) kun je ook kamperen in een boom, hebben ze een soort van boomhutten, ook heel bijzonder http://www.fierbois.fr/camping-france-cabanes-dans-les-arbres.php

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben ne keer gaan kijken en dat is ook wel superleuk hé.

      Verwijderen
  9. Wauw! Wel een beetje lastig als je 's nachts 't bed uit moet om het toilet te bezoeken?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Yep, oké, ienieminie minpuntje :-) daardoor dat ik zo'n mooie foto's heb van de mist zo 's morgens vroeg ... ik moest er persé uit :-)

      Verwijderen
  10. Wat grappig zo'n hangtent. Lijkt mij ook wel een keertje leuk.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!
Liefs, Trui