vrijdag 25 mei 2012

Give away on its way

Dankzij het zalige temperatuurtje van gisteren, heb ik nog tot de latere uurtjes op mijn terras kunnen zitten om mijn give away af te maken, ondertussen genietend van de tuin en het gezang van de vogeltjes (en het zijn er véél hier bij ons, we wonen heel kort bij een bos)... jammer dat ik dat schoon geluid niet op mijn blog kan posten :-)



Wij zijn samen onderweg ...
En nu met mijn fiets naar de post si, lekker van het zonnetje genieten... Janina, ze komen eraan.
Ik wens je er veel plezier mee. Op naar de volgende give-away... bij 85? :-)

13 opmerkingen:

  1. Wat zien ze er schattig uit! Waar zouden ze nu zijn....in een postzak, in een trein? Zodra ze in mijn brievenbus 'vallen' laat ik het je weten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn leuk geworden!

    Maar uh... pas op wat je zegt: 85, daar zit je zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat jammer dat ik Janina niet ben , ze zijn zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Post onderweg, altijd spannend!
    En mooie geluiden of heerlijke geuren bloggen, wie weet komt het ooit :0)
    IK probeer nu in elk geval vogeltjes te horen ( ik ben heel zintuigelijk)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Reacties
    1. Oefening baart kunst denk ik :-) Ik herinner me nog wel dat ik dit in school heb geleerd maar later op eigen houtje, ik doe het gewoon graag.

      Verwijderen
  6. Knap gehaakt die twee kapoenen van je, ik volg je blog vanaf nu zodat ik niets meer moet missen.

    Fijn weekend
    groetjes cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Trui, ze zien er schattig uit! janina zal content zijn. Ik heb van een tante 2 boekjes gekregen om beertjes te haken, ik zal het dan toch eens moeten leren.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Iris, absoluut doen! En als er iets niet duidelijk is, wil ik gerust een handje helpen :-) één keer verslaafd... een hobby meer of minder maakt niet uit hé :-)

      Verwijderen
  8. leuk, leuk, leuk! ik zal alvast uit kijken naar de volgende give away!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!
Liefs, Trui