woensdag 2 mei 2012

GIVE-AWAY part 1

Wiiieeeeeuuwwwww!!!!! Lang leve dit geweldige blogland en de warme ontvangst als nieuwe blogmadam. Na nog geen 3 weken reeds 33 volgers en meer dan 1000 pageviews... wie had dat nu gedacht??? En wie had er gedacht dat ik dat nu net zooooooooooooooooo fijn ging vinden... al die leuke reacties, prachtige blogs, wonderleuke ideeën, creatieve wonders rond mij heen, adembenemende foto's, vrolijke anekdoten en soms verhalen om een traan bij weg te pinken, hersenspinsels om over na te denken ... de wondere wereld van Blogland. Dank u wel lieve creatieve, vriendelijke, vrolijke, delende mensen voor het laten meebeleven van jullie verhalen en creaties!!

Ondanks mijn drukke creatieve agenda en deadline (Lentefeest: bloemetjes haken voor de tafelversiering, uitnodiging nog steeds niet op de bus (gelukkig weet iedereen het al), bloemenslinger maken (met prachthulp van mijn grootste meid), kaarsjeshouders maken, bedankingskaartjes maken, 1/4 kleding is af, 2/4 bijna, 3/4 over de helft, 4/4 nog maar op het patroonpapier...), Poekieknuffel halverwege en nog een tweede in mind, .... heb ik me gisteren in het zonnetje en daarna onder mijn dekentje geïnstalleerd en deze slingermeid uit mijn haakpen getoverd... want ik wilde jullie bedanken door mijn eerste give-away te doen! Het is maar een kleintje, maar de tijd ontbreekt me efkes om iets groters te doen... en hopelijk vinden jullie haar leuk...

Haar broertje gaat mee richting de winnaar, maar hij is nog achter bananen (lees: in de maak). Duuuuss... wie graag deze lieverds aan hun handtas, boekentas, plantenrek, WC-papierhouder ... wil laten bengelen, graag een leuk berichtje achterlaten en dan laat ik op 18 mei weten wie er gewonnen heeft. Je hoeft niet persé volger te zijn om in aanmerking te komen, maar ik zou dat natuurlijk wel superleuk vinden. Zij had hieromtrent een leuk idee en ik ga haar hier in volgen: mijn reeds trouwe volgers hun naam gaan 3x in het mandje, de nieuwe volgers 2x, en de niet-volgers die een reactie plaatste 1x. Een linkje op je blog zou ook super de lux zijn maar is uiteraard ook geen must... DANK U WEL allemaal!!

Een aapje wou eens vrolijk zijn, en ze beet ...

48 opmerkingen:

  1. Hihi, nou aangezien je al drie weken blogt en ik je al een week volg, val ik vast in de categorie trouwe volger toch?
    ((-:
    Leuk zo'n broertje en zusje! Hou mijn blog in de gaten want er komt ook een weggevertje aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Joepie, ik ben ook al volger en heb een link op mijn blog.Ik doe mee. Bij mij loopt er ook ééntje tot 31 mei!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gezellige slingerd, en met zn tweeen straks helemaal! Doe natuurlijk heel graag mee, we zijn net onze vakantie naar ´t thuisland aan het regelen dus dan hoeven ze niet eens zo ver te reizen. En wij zouden zo iets leuks hebben om naar uit te kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het broertje en zusje zijn natuurlijk van harte welkom bij mijn dochters, want zo kan er aan iedere boekentas een exemplaar pronken.
    En je volgen....dat doe ik al je hele leven lieve zus ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh, tof!!!!...ik doe mee( en blijkbaar zelfs 3 x) want ben trouwe fan hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik doe graag mee ! plezant hé, dat bloggen! Wat mij betreft : het blijft plezant!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jemig de pemig wat een schatjes zijn dat zeg!!!
    Ik wil dus heel graag meedoen aan je give-away.

    Ik blog zelf ook nog niet zo lang maar vind het ook super!
    Nou, ik ben inmiddels volger geworden hoor en zal ook even een linkje op mijn blog plaatsen, kunnen er nog meer van je creaties genieten;)

    Groetjes,
    Thea.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik wil graag meedoen. Ik maakte die aapjes ook al, maar iets van een ander ziet er toch altijd ietsje anders uit en hecht je ook meer waarde aan. Ik ga je ook volgen, want he hebt een mooi blogje. Ik plaats straks een linkje.

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met al je volgers op je blog,ik volgde je via haak maar aan en ben hier beland via de link. Ik doe graag mee voor dit alllerliefste aapje.
    groetjes,
    Maraan

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Spannend zo´n eerste keer een give away! Gefeliciteerd met nu al 39 volgers!Natuurlijk doe ik mee, ik vind je aapje een snoesje! Ik ben gelijk je volger geworden.Vind het leuk, dat je ook meedoet met Haakmaaraan!
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk he, bloggen! Ik ben ook een 'beginner' en zou willen dat ik er veel eerder mee was begonnen :) Een linkje staat op mijn blog hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat gaat als een trein voor een beginner, geniet ervan want het is inderdaad een leuke ontspanning!
    Succes nog met de voorbereidingen van de communie!
    En veel plezier met je eerste give- away, en ja natuurlijk doen we mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo, jij gaat als een speer met je nieuwe blog. Kwam hier via het blog van Lies en nu heb je nog een weggever ook, leuk ik doe graag mee en word je nieuwe volger. Ik zet een link op mijn blog, kom je ook eens bij mijn kijken?????Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zoooo, echt heel erg leuk dat je al zoveel volgers hebt!!
    Ik heb er nu 11, en ben ook nog maar een maand ofzo aan het bloggen, en het is echt heel eluk om berichtjes te krijgen!!Ik zag je bericht op haak maar aan, en ik vond het echt zó leuk!!Ik ga je volgen, oké?!Dan heb je ... 34 volgers;p
    Ik doe hier ook aan mee!!
    Groetjes, Caren

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw weer een leuk blog ontdekt!
    En val meteen met de neus in de boter, je give away! Ja ik wil graag meedoen aan deze leuke weggever!
    groetjes Talitha (en bedankt dat je mij bent gaan volgen!)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik vind zusje zo mooi dat ik het niet kan laten om ook een kansje te wagen .
    Dus bij deze doe ik heel graag mee voor je super give-away !!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dat heb je snel gedaan, al die volgers. Maar gezien de leuke berichten die ik hier nu lees vind ik dat helemaal niet gek!! Ik word volger en plaats ook een linkje. En nu duimen dat dit schatje straks deze kant op komt ;)

    Groetjes, Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  18. O wat een leuk lief aapje! Leuke give away! Als niet volger/nieuwe volger met linkje op haar blog hoop ik 2x in het mandje te komen om kans te maken op deze leuke give away

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik doe heel graag mee aan deze superschattige give-away!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Schrijf mij ook maar in, veel pret heb ik met je blog,greta

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik doe ook graag mee wat een schatje , ik ben nu al benieuwd naar haar broertje
    groetejs
    le(o)nie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een schatje, mooi gemaakt joh. En wat een leuke site.
    Graag doe ik mee met je give-away hoor.
    Hartelijke groet,
    Astridh

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een leuk aapje en wat een leuk idee! Ik ben ook nieuw in blogland en al helemaal verslaafd!
    Ik ding graag mee en ik ga je volgen!
    Kom je ook een keer kijken bij mijn blog? Staat nog niet zo veel op maar het is een begin en ik ben benieuwd wat je er van vind. Huiselijkgeluk.blogspot.nl
    Hartelijke groet, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Tjonge wat handig van mij.. Moet natuurlijk zijn; huiselijkgeluk.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Echt superschattig dat aapje, echt knap gedaan! Heb je dat zelf bedacht of is het van een bestaand patroontje ?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is een bestaand patroontje uit het boekje 'Amigurumi & Co'

      Verwijderen
  26. Ik ben dus een nieuwe volger, maar doe heel graag mee! En ik plaats een berichtje op mijn blogje!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Leuk leuk leuk, ik doe graag mee en zet een link op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi, Nu kom ik voor de eerste keer hier en zag al voor ik kwam via een linkje dat er een give-away liep... ja ik doe graag mee!!!!
    en ik word volger!!
    Maren (hoemmelke.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ben snel volger geworden want je hebt een heel leuk blog. Bij toeval erop terecht gekomen maar ga zeker regelmatig terug komen. Ik wil graag meedoen aan je give away. Helaas heb ik zlef geen blog dus kan geen linkje plaatsen.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik was al volger en doe heel graag mee!!! Er staat nu ook een link op mijn blog ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  31. OOOOOOOOOOOOOOh deze broer en zus zouden hier helemaal niet misstaan. De broer heeft nog wat extra steun nodig maar ook die kan ik hem geven dus dat zou helemaal goed komen.

    Ik vind je blog heel erg leuk en heb besloten me as volger aan te melden.

    Ik wens je nog veel creativiteit

    BeantwoordenVerwijderen
  32. ik doe ook mee hoor, ik ben al volger, maar ik heb wel een linkje geplaatst
    Grtz ...

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hoi, Wat een leuke blog heb je. Vooral de muts van je dochter is erg leuk geworden. Mijn dochter noem ik altijd mijn aapje, en ze is ook gek op apen. Dus voor haar doe ik graag met deze give-away mee. Ik ben zojuist ook volger geworden zodat ik ook van al je toekomstige maaksel kan meegenieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. leuk! Ik ben een nieuwe volger, en zal een linkje plaatsen op mijn blog. Je maakt erg leuke dingen, ik ga eens rustig rondneuzen hier!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat leuk, kom via via op je blog. De graag mee en.... ga je natuurlijk vlgen. Linkje komt eraan ;-). Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Bij deze wil ik ook wel meedoen.
    Nog veel blogplezier!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. He dat gaat snel bij jou! Wat een leuke eerste give-away, ik doe graag mee.
    Op mijn blogje staat ook een give awaytje

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wauw dat gaat snel zeg!
    Ik ben ook volger geworden en doe graag mee voor je aapje!
    Link komt er aan op mijn haakblog.

    Liefs Priscilla

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Thank you for the chance at your fabulous candy.
    I'm a new reader :)
    hugs
    Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Zie ik hier toch even een gezellig blog voorbij komen. En nog eens een toffe give away ook. Ik kom je volgen en waag een ieniemienie kansje!
    Lieve groeten, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wat een leuke give away. Ik wil graag een kansje wagen.
    Groetjes Madebynijn

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wat een dot, hiervoor wil ik wel een kansje wagen.
    Heb zelf geen blog maar volg je wel want je staat bij m'n favorieten.
    Succes, groeten, Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wat een leuke blog!!! Ik doe ook graag mee aan de give away!
    Groetjes Miep

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!
Liefs, Trui