maandag 21 mei 2012

Home Sweet Home


Via Barbaramama kwam ik uit op dit leuk blogplezier: elke maandag een Home Sweet Home tonen... en daar ben ik natuurlijk direct voor te vinden.
Net terug van 2 ontspannende dagen met mijn Mister Creatuur (fotookes volgen, ik zit nu lekker onderuit in mijn zetelke want heb op die 2 dagen toch wel een hele hoop kilometerkes in de benen) wil ik jullie eerst laten meekijken naar mijn favorietste plaatske in huis: 'mijn naaiplekske'.

Voor ons lentefeest had alles aan de kant gemoeten, dus zaterdag heb ik me bezig gehouden met mijn plaatske opnieuw in te richten en dan was het ook ideaal om foto's te nemen (ja Stins, de gecensureerde foto's nog :-))

Mijn naaihoekje is eigenlijk een uithoek van de living ...
... met zicht op de tuin, héérlijk hoekje dus!

Home Sweet Home is een idee van Barbaramama
op haar blog vind je een lijst met alle deelnemers!

23 opmerkingen:

  1. Wat een gezellig plekje, met zicht op de tuin, dat is inderdaad home sweet home.En wat ne schone overlock.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het was de feesteditie van Janome, ne overlock met bloemekes, lekker fleurig en ik ben er supercontent van :-)

      Verwijderen
  2. Wat een gezellige werkplek!
    Leuke vlaggenlijn ook!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, het is echt een megaplekje in huis. De vlaggenlijn is deze keer nog eentje van de Hema (het moest rap gaan voor de versiering van het lentefeest en het maken van de vlaggenlijn is er tussenuit gevallen) maar ik hoop er gauw toch zelf eentje te maken...

      Verwijderen
  3. wat een tof hoekje!
    en wat een tuin !!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er gezellig uit. En wat een pretpark hebben jullie in de tuin staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Daar heb je de ruimte, en licht! En de kinders, wow, die hebben ook wat!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jeetje wat een heerlijke ruimte in en om huis.Enne ik las op een blogje dat je de Ariadne@Home niet kent.Laat ik nou net een give-away hebben met het boekje erin....dus See you????
    X mede HSHster Marielle.Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou je hebt heerlijk de ruimte zo en prachtig uitzicht op je grote tuin zeg!

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. toffe hoe hé zus, dat mis ik thuis. Een 3de kamer zodat ik alles kan installeren. Nu is het elke keer de keukentafel opruimen en weer volladen.. maar wie weet.... als Nona's een feit wordt dan heb ik 250m².... krijg de kriebels als ik eraan denk. Ben benieuwd naar je vlaggenlijn.. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lief creatuurtje, wat een mooie , heerlijk opgeruimde, plek!
    Ik wil best met je ruilen als ik die tuin zo zie!
    Fijn om even bij je thuis te kijken...
    Groetjes van rommel-Stins.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jahaaa wij hebben een superleuke tuin... en dan zien jullie er nog maar een stukje van :-) daar hebben we eerlijk gezegd serieus mee geboft, kindjes blij, papa blij (tuiniert heel graag) en mama blij (want kindjes en papa blij én bloemetjes planten en onderhouden doe ik graag... en er uitgebreid gaan inzitten ook natuurlijk ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ziet er een superleuk hoekje uit! Bij mij is de living gewoon mijn naaihoekje.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een tof idee en wat een heerlijk hoekje! Misschien moet ik mijn hoekje ook eens tonen...als ik het mooi opgeruimd heb ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. jij hebt wel een heerlijk hoekje..

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat is een bijzonder opgeruimd hoekje ;-) En wat een enorme tuin, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk dat je ook meedoet met HSH. Wat een prachtig plekje zo (en een heerlijk grote achtertuin, zie ik daar nijntjes?)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je ziet daar één nijntje :-) Hij noemt Amaretto :-)

      Verwijderen
  16. Hoe fijn! Heerlijk stikken enco en dan de kids zien ravotten...

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Waaauw, wat een super grote tuin!!Heel gezellig ziet het er uit zeg!Leuk dat je mee doet, ik vind het altijd leuk om van anderen te lezen, doe zelf niet mee hoor;-)
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!
Liefs, Trui