maandag 28 mei 2012

Home Sweet Home



Mijn Home sweet home is ... met een tevreden en gelukzalige (maar vermoeide) glimlach staan kijken naar mijn tafel vol gestreken goed (daar ben ik toch weer lekker vanaf!) ... klaar om in de kast te leggen ... klaar om weer achter mijn naaimachientje of brei- of haaknaald(en) te gaan zitten (kweet nog niet wat ik ga doen :-)).



Home Sweet Home is ... een wasrekje vol fris gewassen, wapperende stofjes, vol verwachting van de kleedjes, rokjes, bloesjes ik daar allemaal uit zou kunnen maken ... en mijn wasknijper-blikken-calgondoos, voor €1,00 gekocht op de rommelmarkt, zalig toch? :-)


Home Sweet Home is een idee van Barbaramama
op haar blog vind je een lijst met alle deelnemers!

17 opmerkingen:

  1. Wauw! Al dat strijkwerk. Petje af hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. In het zonnetje en genietend rondkijken, dan lukt het nog wel... het is alleen die volgende berg dat er al weer aankomt hé :-)

      Verwijderen
  2. Die strijk zit er goed door, ik kan ook blij zijn als ik door de berg ben :-)
    Jammer dat er altijd zo rap terug een berg ligt, maar gewassen stoffen daar kijk je met je plezier naar uit om te strijken en ondertussen fantaseren over wat je gaat maken of koop jij je stofjes met een doel? (Ik soms omdat ze mooi zijn en soms met een doel)
    Veel plezier met de plannen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik koop ze over het algemeen met een doel, maar vaak wordt er dan toch iets anders mee gedaan en moet ik weer andere kopen voor dat vorige doel :-)

      Verwijderen
  3. Jemig dat is me ook nogal niet wat strijk he! Knap gedaan. En van dat groenige stofje word ik van het zien alleen al blij :) Zie graag wat je ervan gaat maken!

    Groetjes,
    Rosalie van StudioZakka

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het resultaat zal ik zeker tonen, wanneer weet ik nog niet :-) Dat groenig stofke komt van Bambiblauw, ik was er direct gek op en heb dan ook de laatste meters gekocht, tis een supertof stofke. Nu er nog iets supertofs mee maken... denk denk denk :-)

      Verwijderen
  4. Dat kan inderdaad deugd doen zeg die strijk en dan bedoel ik als hij gedaan is :).Soms laat ik wat teveel strijk bij elkaar komen en dan ben je natuurlijk even zoet.Ben benieuwd wat je met de stofjes zal doen. Leuke blikken doos, het zijn die plezante spullekes waar ne mens gelukkig van wordt hé.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik doe dat ook regelmatig, vandaar die berg op mijn tafel :-) en we zijn natuurlijk met z'n zevenen thuis... Ik ben ook benieuwd wat ik met die stofjes zal doen :-) kheb al ideetjes hoor, maar dat kan snel veranderen.

      Verwijderen
  5. Ha Ha, het lijkt wel of dat (leuke!) blik mega groot is zo naast je wasrek!
    Daar kunnen Heul Veul knijpers in!
    Ik word kennelijk heel vrolijk van jouw heerlijk was wapper foto's :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Er kunnen heulll veuuulll knijpers in :-) leuk dat je vrolijk wordt van mijn was :-)

      Verwijderen
  6. Ja vreemd, dat heb ik met m'n eigen was nou minder....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lekker vouwen in de zon!!!
    (en ik ben volger nr 75 ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zalig is dat, he! Als alles in 't zonnetje kan...aaahhhh genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Buiten strijken? hihihi.....

    Home sweet home X

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!
Liefs, Trui