donderdag 31 mei 2012

Kijk, kijk, KIJK nu toch eens....

... wat de postbode mij bracht vandaag. Ik was één van de (en zeg maar SUUUUUPER) gelukkigen die van Mamarina een Pay it Forward mocht ontvangen. Ik was in blijde verwachting... en echt... je mag hier spreken van een Pay it Forward in overtreffende trap!! Marina, je bent een SUPERSTE BESTE CREATIEFSTE blogschat! Wat een heerlijke prachtige dingen heb ik gekregen. De superlatieven swingen hier de pan uit maar ik kan het niet laten, het is gewoonweg schitterend. Al de pakjes zijn in het thema van 'op reis met de kids', komt dus bij ons zeker van pas!
Kijk maar eens gezellig mee ...



Oooh, wat word ik hier vrolijk van! En het is nog niet gedaan...!




Een hele hele hele heeeeeeeele ferme DANK U WEL LIEVE MARINA!
Je hebt niet alleen een glimlach op ons gezicht getoverd, we zijn gewoon supercontent! :-)

Ohhja, Fé wilde persé nog het gekleurde knijpertje tonen,
dat op het zakje van het vismagneetje zat...
ja zelfs dat is een heel schoontje...! :-)

Aan al de mensen die van mij een Pay it Forward mogen ontvangen, ik moet nederig bekennen dat ik er nog moet aan beginnen :-)

15 opmerkingen:

  1. leuk he, wij waren er hier ook al zo enorm blij mee, tasje met pleisters en de vis gaan zeker mee op vakantie en de vis komt vast gevuld met schatten terug
    enne....... ik moet ook nog beginnen hoor maar we hebben nog tot het einde van het jaar :))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo zeg, ik kan me helemaal voorstellen dat jullie zo in de wolken zijn; wat een enorme creatieve verwennerij! Veel plezier er mee (dat gaat vast wel lukken zo te zien ;-) )

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Maar zeg wat een prachtige spulletjes, dat is genieten hé Trui, dat zal zeker van pas komen, veel plezier ermee! lieve groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo dat is een geweldig leuke PIF daar kun je alles goed verdelen.
    Dat wordt met die van mij wat lastig zie ik!!!
    Hoe veel kindjes heb je thuis rond lopen? Ik had helaas maar 1 poesje gemaakt

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Héhéhé, maar dat superlieve poesje gaat hier dan enorm veel geknuffeld worden hé! No problem Joke!

      Verwijderen
  5. Wauw dat is een PIF in overtreffende trap zeg :) Veel plezier ervan!

    Groetjes,
    Rosalie van StudioZakka

    BeantwoordenVerwijderen
  6. amaaaaai! sjiek zeg! veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geniet van je leuke hebbedingetjes zussie! X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een tof pakket en wat een leuke foto's heb je ervan gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo een leuke fotoreportage en zie je kids stralen, je hebt er je tijd en werk ingestoken, zo lief, geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi mooi! Super fijn he van die feestjes door je brievenbus!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een fijne verwennerij!
    En die fotomodellen zijn ook geweldig zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Amaaaiiiiiii hoie geweldig is dat!!! Bij mij moet de PIF nog starten maar 2012 is nog niet in den helft, he! Geniet ervan , van zo'n reuzepakket!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een gaaf pakket zeg! Vooral die vistas vind ik helemaal leuk!!! Lekker genieten van die verwennerij.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi miss creatuurtje,
    Bedankt dat je de baby UGGs wil testen. Zou je mij jou email adres door kunnen geven? madebynijn@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!
Liefs, Trui