dinsdag 1 mei 2012

Na haken komt spelden ...

Op mijn dagje uit heb ik gehaakt.... véééééél gehaakt, lekker op de trein, dwars door ons Belgenlandje... ik had even een echt vakantiegevoel, zalig! Toch ook een beetje  lectuur mee, moest de goesting efkes over zijn of kramp in mijn hand, en laat me zo maar heel de dag reizen...

En nu ben ik klaar met al mijn bloemetjes voor deel 2/4 voor het Lentefeest.  Het is tijd voor het opspelden en de natte handdoek om alles mooi in vorm te krijgen... het iets minder leuke werk.

Maar buiten op mijn terras, met een stralend zonnetje en overal fluitende vogeltjes, wordt het minder aangename toch ook weer leuk om te doen want...


8 opmerkingen:

  1. Dat ziet er alvast veelbelovend uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik kan me al voorstellen hoe je genoten hebt van je treinreis! Geweldige levenskunst is dit !!! Als iedereen die ingesteldheid had, zou het toch véél "zonniger" zijn op deze wereld, niet? In elk geval: ik vind je haakwerk fantastisch en 'k kijk al uit naar het eindresultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :-) Ik ben ook wel benieuwd naar het eindresultaat eerlijk gezegd :-) Ik hou jullie op de hoogte!

      Verwijderen
  3. Wat zijn ze mooi. Zo'n treinreis waordt dan een feestje. Leuk speldenkussen heb je daar op de foto staan? Of is het iets anders?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Yep dat is een speldenkussen, ik zal het binnenkort ook eens op mijn blogje droppen... het is het hoofdje van een gehaakt matroesjka-popje.

      Verwijderen
  4. Ja dit ziet er veelbelovend uit! Goed idee om je haakwerk mooi strak te krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!
Liefs, Trui