maandag 14 mei 2012

PapaHartjeMama



Bij Atelier Mama Bee vond ik deze leuke rubriek: PapaHartjeMama. Ook ik vind dat mijn Mister Creatuur af en toe in de kijker mag staan. Zijn creaties spelen zich meer af in de tuin, ontpopt zich als handig harry en ik vind hem zo goed als elke dag in de keuken... jahaaa, ik heb een kok als man! En daar hij hier niet zijn beroep van gemaakt heeft, houdt hij zich bezig met mama en kids te verwennen met de lekkerste creaties die er maar bestaan, want met liefde gemaakt... dat smaakt! Dus vanaf nu heb ik ook een rubriekje PapaHartjeMama... want hij is het waard :-)

Gisteren bijvoorbeeld kreeg ik deze lekkere taart, het beeld zegt genoeg (ok, deze heeft hij niet zelf gemaakt maar het gebaar was al meer dan genoeg om me doen te smelten, en het was nog lekker ook!)



Om deze calorieën weer goed te maken, schotelde hij me 's avonds dit lekker slaatje voor: gemaakt met rode bietjes (eigen kweek uit eigen tuin!), appels, haring, sla en paprika... jammer genoeg weet ik niet welk sausje erover was want ik ben absoluut leek in keukenactiviteiten... maar het was wel weer voor vingers én duimen af te likken!





6 opmerkingen:

  1. Dat is geluk hebben, ik heb een handige harry maar van koken heeft hij geen verstand, al denkt hij zelf van wel ook al lusten we zijn prakjes niet ;0).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo dat ziet er allemaal lekker uit, Die mannus van alles von jou, daar zal ik maar zuinig op zijn.

    Groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier ook een handig harry in huis maar koken, no way. Hij staat enkel in de keuken om te kijken wat ik aan het klaarmaken ben.
    lieve groetjes , Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  4. aaaaaaaaaaaaaaaah je bent verwend, ziet er heerlijk uit !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, ik weet dat ik enorm veel geluk heb, met mijn boodschappen- en kookventje. Hiermee heb ik wat meer tijd voor de kids en mijn vrije tijd. Voor hem is koken een hobby, en het ziet er dan ook elke keer heerlijk uit. Ik laat jullie op tijd meegenieten :-)
    Maar handige harry's op zich is ook al een groot geschenk hé dames! :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!
Liefs, Trui