zondag 6 mei 2012

Pay it forward

Wat een leuk initiatief is dit... ik ben de 4de gelukkige in rij die een handgemaakt pakketje zal ontvangen van Mamarina... ben ik hier effe blij mee seg! Zo worden die superleuke onlinefriends toch een beetje werkelijker...
Ook Fête des Gamins en Ja-Ni-nA zagen dit initiatief wel zitten...
Ik ben dus totaal verkocht aan blogland en wil hier dan ook graag aan meedoen. Want een (toch wel verwacht maar niet weten wat er inzit)pakje met de post is toch altijd weer een verrassing op zich!



Hoe werkt het?
De eerste 5 personen die onder dit berichtje een reactie achterlaten, worden in de loop (tussen nu en 31 december) van 2012 door mij verrast met een door mij handgemaakt pakketje spulletjes.
Uit blijheid geef jij weer 5 anderen iets moois wat jij voor hen maakt of verzamelt. 

Het gaat natuurlijk helemaal niet om grote, dure of ingewikkelde dingen
maar om de boodschap die erachter zit
en de GLIMLACH die erbij hoort.

Ben je bij de eerste 5?
Stuur me dan jouw adresgegeven door per email.

Ben je te laat, maar wil je ook zelf meedoen?
Zet dan  bovenstaande afbeelding en de uitleg op je eigen blog of site of facebook of stuur het via mail even door...

14 opmerkingen:

  1. joehoe, ben ik bij de eerste vijf???
    Dit lijkt leuk
    groetjes,
    Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind dit ook zo leuk , als je snel bent kan je bij mij ook nog meedoen
    ik ben benieuwd
    groetjes
    le(o)nie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee! Ik woon te ver weg om mee te doen en de post komt hier vrijwel nooit aan, dus tel mij maar niet voor de eerste 5, maar leuk is het!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey, ik vind niet dat je 'gestraft' moet worden omdat je zo ver in den vreemde woont dus ik wil graag voor jou ook wat maken. Als je me even een mailtje stuurt, kunnen we misschien iets afspreken om het je te bezorgen als je op vakantie bent in België ofzo, groetjes, Trui

      Verwijderen
  4. Oh dit vind ik leuk zeg, ik doe graag mee.
    Zal in de loop van de week het bericht op mijn blog plaatsen, heb nog niet zoveel volgers maar vijf reacties moet ik halen, had als van iemand gehoord dat iets dergelijks op via Facebook gedaan wordt maar heb daar geen account meer. Leuk dat ik zo toch mee kan doen!

    Groetjes, saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo allemaal, jullie zijn de 5 personen die van mij een pakketje mogen verwachten. Voor dit initiatief hebben we tijd tot eind december maar ik zal proberen de postbode een beetje vroeger werk te geven. Als jullie mij via mail je gegevens doorgeven, dan ga ik beginnen bedenken wat ik voor jullie zal maken. Bedankt voor jullie leuke reacties!

    Groetjes, Trui

    BeantwoordenVerwijderen
  6. misschien kijk ik er overheen maar vind ik je mailadres?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Datzelfde vroeg ik me gisteravond ook af!

      Trui, je kunt mij evt mailen op s.e.middel(at)gmail om je maildres door te geven :)
      Zal het bericht nu op mijn eigen blog posten. Leuk!!

      Verwijderen
  7. je kan mij ook mailen , bij het blog bericht over de pay it forward staat mijn mailadres, mail dan meteen je eigen adres even door
    groetjes
    le(o)nie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je kan mij mailen op trui.wellens@gmail.com. Onder elk berichtje dat ik post staat een envelopje, als je daarop klikt kan je mij mailen, maar bij deze hebben jullie het nu ook al :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hé wat leuk om te zien dat je mijn plaatje gebruikt voor je PIF :)

    Succes en veel creatieve groetjes,
    Rosalie van StudioZakka

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je PIF afbeelding is dan ook een zeer schoontje. En de rest van je blog ook, ik ben op slag volger geworden, Groetjes Trui

      Verwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!
Liefs, Trui