vrijdag 4 mei 2012

Rommelmarkthoekjes

Wat iemand anders wegdoet, vinden wij dikwijls keileuk... wat is het zalig (toch zeker als het zonneke meewil) om met de trolly op sleeptouw, een uitgelegd budget in de pocket (en er dan toch weer over gaan wegens "ooohhhh kijk daar"- en "schat dat kunnen we nu echt niet laten staan"- toestanden) rond te kuieren en te neuzen tussen kraampjes van 'andermans rommel' ... vandaar ook bij ons een hoop rommelmarktspulletjes (en soms ook wel 'grofhuisvuildingetjes' sttt...!!)






Graag wil ik nu ook de loftrompet toeteren voor mijn 'handyman'.
Hij maakte van een op de kop getikt oud vuil krantenrekje dit klompenrekje voor al het buitenschoeisel... al het roest eraf geschuurd, het plankje bewerkt met wondermiddel 'Decape Net' en een laagje vernis erover ... klaar was kees én mijn handyman :-) Jammer genoeg heb ik geen VOOR&NA foto's. Wel van zijn volgende project... maar dat is voor later.

7 opmerkingen:

  1. Zalig he die rommelmarktjes !!!
    Morgen gaan we ook nog eens naar een garageverkoop hier in de buurt ,ik kijk er echt al naar uit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Rommelmarktjes zijn heerlijk! Kringloopwinkels ook trouwens...ik ga er morgen weer eens heen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gezellige spulletjes, die kikker op zijn rug is zo leuk. Dat bloempotje met paarse bloemetjes zou ik ook wel willen, weet je toevallig de naam van die bloempjes?
    groetjes Iris

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb het kaartje weggesmeten en dus ook de naam vergeten (typisch :-)) maar als ik ze nog tegenkom (komen van de AVEVE) laat ik je het zeker weten.

      Verwijderen
    2. Tof,den Aveve is bij ons dicht in de buurt, ik ga eens op zoek naar die mooie bloempjes.

      Verwijderen
  4. Zijn vooral gezellige hoekjes!

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig zus en de complimenten voor Stijn! De rommelmarkten die ik ken trekken meestal op ni veel. Zal eens bij jullie komen snuffelen. Maar alleen voor flat-spulletjes ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!
Liefs, Trui