vrijdag 25 mei 2012

Thrilllerrrrr

En weeral een kanjer van formaat !

Waarheen je ook vlucht - literaire thriller van Elizabeth HAYNES (hij was nog sneller uit dan het vorige boek) en of het een thriller was????? Jaaahaaa! Schitterend boek in zijn genre... weeral een aanrader! :-)

Efkes een korte inhoud:
Niemand gelooft Catherine als ze wordt bedreigd door haar aantrekkelijke en charmante vriend Lee. Hij probeert absolute controle over haar leven te krijgen en manipuleert haar vrienden. Volledig op zichzelf teruggeworpen, bedenkt ze een plan om te ontsnappen aan haar dubieuze geliefde - een plan dat ze ternauwernood overleeft.
In een andere stad probeert Catherine enkele jaren later haar leven opnieuw op te bouwen en het verleden achter zich te laten. Langzaam maar zeker leert ze weer in zichzelf te vertrouwen en krijgt ze haar dwangmatige obsessies onder controle. Maar altijd blijft de angst bestaan dat ze Lee ergens op straat zal tegenkomen. 


Kzou zeggen: haast je maar weer naar de bib! ;-)

8 opmerkingen:

  1. Ik denk dat als ik dit lees en het is al donker....ik niet meer durf te slapen :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hé echt, ik heb een paar keer over mijn schouder gekeken als ik buitenliep... héél erg thriller :-) Hij leest als een trein hoor, is misschien uit tegen dat je moet gaan slapen!

      Verwijderen
    2. haha zie je wel. Nee echt, bij elk vreemd geluid begin ik te fantaseren Geef mij de Flow maar net voor het slapengaan :)

      Verwijderen
  2. Brrr! Dat is zo een boek dat ik zal schrikken als Cesar, mijn kater, nog maar met zijn staart zou wapperen! Of de cavia ritselen met hun hooi!
    Ik denk dat mijn dochters me dan zullen moeten voorlezen zodat ik me kan verstoppen achter een kussen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. aha, leuke tip! Daar ga ik me misschien eens aanzetten. Zalig genre, zo literaire thrillers. Ik ben zelf helemaal weg van de boeken van Karin Slaughter.groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, ik ook! Deze zeker lezen dan, er staat een aanbeveling van Karin Slaughter herself op de achterflap: Controleer de sloten op je deuren en ramen en geef je over aan deze obsessieve thriller :-)

      Verwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!
Liefs, Trui