zaterdag 23 juni 2012

Flower-girly-dress

Telkens ik in de Ottobre 3/2011 blader (nog één van mijn favoriete bezigheden, boekskes bladeren en nog een paar plannen meer maken dan de 925 die ik al heb), blijft mijn blik hangen op dit lieve meisje in deze leuke gele jurk. Zoooo'n schoon kleedje!!!


En nu ben ik er dan eindelijk voor gegaan. Met de bloemetjesstof van Jitske's etui maakte ik een kleedje voor Mona. Voor de eerste keer mouwtjes ingezet, voor de eerste keer zoveel plooitjes gestikt, voor de eerste keer knoopjes overtrokken met stof ... door de bloemetjesstof is het een totaal ander kleedje geworden en eigenlijk ben ik er behoorlijk tevreden mee... en Mona ook denk ik, kijk maar ...

Féetjes broek, één van mijn eerste naaimachien-experimentjes, toonde ik hier al eens eerder.
Ééééé das tof... water op de trampoline!
Plezant éééé!

21 opmerkingen:

  1. Ik vind het mooier dan de gele hoor! En Mona staat er leuk mee!

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig mooi en tikje stoer tegelijk :)

    Groetjes,
    Rosalie van StudioZakka

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er leuk uit hee!Leuk met die knoopjes zo, op zo´n stukje stof!(weet niet precies de naam;-)
    Vrolijk stofje, heerlijk zomers!
    En ja, het is hier ook een beetje zomer, heerlijk!
    Fijn weekend!!
    Liefs, Caren

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig! Mijn oog was ook al op dat modelletje gevallen;..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vrolijk, schoon modeltje, niks dan lof, en die twee op de trampoline :0)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Knapperd! Supermooi geworden hoor..
    En de fotomodellen doen het ook fantastisch!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk jurkje zeg! En zeer professionele poses ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zeer leuk jurkje. Je dochtertje zou zo in de Ottobre kunnen staan met dit modelletje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Meid, wat een rijkdom laat je hier even zo zien! Wat een heerlijk lachende dames! Wat zijn hun kleren leuk! Zo mooi geworden nu weer, het jurkje! Het is net of je al járen naaiervaring hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Héél erg mooi!!!! Mouwtjes insteken heb ik ook nog niet echt onder de knie, in tricot gaat dat al.
    Ik ga alleszins de ottobre ook eens kopen voor de herfst. Zie daar steeds mooie eindresultaten uit verschijnen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja zeker doen! Via de site van Ottobre heb ik een paar nummers besteld van vorige jaren omdat er zoveel mooie patroontjes instaan én héél goed uitgelegd.

      Verwijderen
  11. amai zus, ge hebt talent.. echt knap zene.. mouwen inzetten en plooitjes.. ni niks.. super.. heel schoon.. en leuke zo'n vrolijke snuiten é.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Superleuk jurkje en fleurig stofke!!
    Zal precies eens moeten kijken of ik die ottobre ook gekocht heb :-)
    Je mag trouwens blij zijn dat jou kinderen water op de trampoline leuk vinden en er niet half hysterisch van worden gelijk mijn dochter ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw Trui wat en prachtig kleedje, mooi, mooi, mooi! Wat hebben ze plezier op de trampoline.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig kleedje, echt waar! Je dochtertje staat er zo snoezig mee ;-))
    Goed gedaan!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het is schitterend! En Mona ook!;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dank jullie wel seg! Het was wel een hele uitdaging maar het smaakt naar meer!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hi! Je kunt je adres mailen naar Dubbeldjes@live.nl
    Groetjes,
    Mariël

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!
Liefs, Trui