zondag 3 juni 2012

Getest... en goedgekeurd!

Vrijdag deed Made Bynijn op haar blog een oproep. Ze zocht enkele mensen die het zelfuitgeschreven patroon van een leuk paar baby UGG's wilden uitproberen om te kijken of het begrijpelijke taal is en of er geen foutjes in het patroon zitten. ... en ik, ijverig als ik ben :-), smeet me direct op dit projectje... met dit als resultaat:


Ik gebruikte wel gewoon wat restjes wol die ik liggen had, maar als je deze baby UGG's leuk vind,
kijk dan eens bij Made Bynijn.


Nu nog een baby zoeken voor deze leuke slofjes. Zoals het de stiefzussen van Assepoester verging, zo lukte het ook Mona niet om al haar teentjes in het slofje te krijgen, hoe hard ze haar best ook deed  ... 'Maar het past zeker wel voor mijn popjes hoor' was haar commentaar... zou ze de baby UGG's leuk vinden? :-)

Enne ... Made Bynijn, kan je deze ook uitschrijven voor maatje 39? Jitske vind ze ook leuk :-)

15 opmerkingen:

  1. ze zijn leuk geworden zeg, en voor die maat 39 hou ik me ook aanbevolen :))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die UGG's zijn echt schattig. Ze zijn zeker geslaagd zus! En een maat 40 zou ook leuk zijn. ;-)

      Verwijderen
  3. Geweldig, ja voor maatjes 40 houd ik me ook aan bevolen

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zien er nu met die kou en regen wel heerlijk behaaglijk uit!
    (Inderdaad in maat 39 dan graag...)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super cute :)

    Groetjes,
    Rosalie van StudioZakka

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha, alle maten zijn al genoemd, dus moet denk ik straks alleen even zoeken of ik mijn patroontje er tussen kan vinden maaruhm.... was het nou moeilijk?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat dacht je van baby Analena, zus??? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijke slofjes, en wow, wat snel gemaakt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. We zullen eens bij Made Bynijn moeten aankloppen voor die grotere maten denk ik :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!
Liefs, Trui