zaterdag 16 juni 2012

GIVE AWAY part 2

Mona's vriendje

Herinneren jullie Mrs. Perkins nog? Ze is de dikke vriend van Mona.
Ondertussen woont ook Mrs Wilsons bij ons... Maar 2 giraffen in huis... dat is
toch wel een klein beetje teveel van het goede en Mrs. Wilsons wil graag op reis,
naar een nieuw vriendje of vriendinnetje om mee te spelen.

Kennen jullie iemand die héél blij zou zijn met Mrs. Wilsons
óf wil je haar lekker zelf houden???
Laat hieronder dan een berichtje, wees mijn volger (en een link op jou blog zou ook héél leuk zijn) en misschien komt Mrs. Wilsons wel jou kant uit binnenkort...
10 juli zal Mrs. Wilsons herself de winnaar bekend maken.

... en daar is Mrs. Wilsons. Zij heeft meer een retropakje aan, opgediept uit de stoffendoos, géén idee van waar het komt ...
maar het is niet omdat ze met oude stofjes gemaakt is, dat ze oud en versleten is... integendeel!!
Wie wordt het nieuwe vriendje van Mrs. Wilsons?
Ze is zoooooo benieuwd!! Haar rugzakske staat klaar...




59 opmerkingen:

  1. Mrs. Wilsons mag bij ons komen wonen als we winnen :)
    Ze is een fotomodel onder de giraffen.
    Wij plaatsen het linkje van de give away op ons blogje. En nu maar duimen!
    lieve groetjes
    Iris
    Ik denk dat Mrs Wilsons bij vele bloggertjes met open armen zal worden ontvangen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, super, daarmee wil ik mijn petekindje wel een pleziertje doen. Ik ben al een touwe volger en ik maak reclame voor deze super give-away op mijn Blog en Facebookpagina.

    Lieve groetjes,

    CreativEls
    http://koekjehaakjemaakje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi,

    Super geweldig die mrs. Wilson of mogen we al gewoon Wilson zeggen? Onze deur staat alvast wagenwijd voor hem open en we zouden uiteraard graag hebben dat hij zich thuis voelt bij ons :-)
    Volgen doen we je al, we delen deze give away met plezier via facebook en als het me lukt zetten we deze link op onze blog.
    Groetjes van de creazusjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke Give Away! Mijn Kleine man vindt ze erg leuk: 'Zji-jaff'! Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ken een meisje die hem heel graag zou willen krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hier in de knuffelhoek is nog wel plaats voor Mr. Wilson.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. owwwwwwwwwww wat leuk!!!!!!!!! Mrs Wilsons is bij mij van harte welkom en ze krijgt dan een ere plaatsje in de huiskamer.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heeej! Wat een superleuke blog én en fantastische give away. Ik kom zelf nog maar net piepen in het hele blog gebeuren... en vind het geweldig om overal te komen lezen. Vrolijke blog heb je, ik word meteen fan!

    Enneuh... aks Mrs. Wilsons zo graag op reis gaat: in de 'tropische' kempen is er hier zeker een fijn plaatsje voor haar!

    groets!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lieve knuffel zeg!!Ik doe mee, voor mn lieve nichtje zullen we maar denken;-)(Als we winnen natuurlijk hè?!;-p)
    Liefs, Caren

    BeantwoordenVerwijderen
  10. O, Mijn jongens vinden de giraffen geweldig
    Ik doe dus graag mee met je give away.
    super mooi en leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik weet zeker dat m'n petekindje de giraffe flinke knuffels zal geven!
    Dusse: ik doe graag mee!
    Groetjes van Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. vandaag, morgen of overmorgen wordt het kindje geboren van een maatje van me...die mama gaat heeeeel blij zijn met een wilsons

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh wat is Mrs.Wilsons leuk!! Geweldig!
    Ik zou heel graag mee willen doen, hier lopen 2 kids die dat helemaal geweldig gaan vinden!!
    Groetjes Miep

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Al is mijn zoontje al 6 jaar hij is dol op beesten en knuffels, maar zij staat alleen al mooi voor sier!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ikke vind Mrs. Wilsons ook heel lief! Ik kan er wel een vriendinnetje bij gebruiken en ik weet zeker dat mijn mannen ook lief voor haar zouden zijn.

    Groetjes en een dikke knuffel voor Mrs. Wilsons!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hier is ze helemaal op haar plaats....;-)
    Ze is welkom hoor zus! Dus....ik doe graag mee!! X

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dit zou perfect zijn in de babykamer die we aan het inrichten zijn om in september in gebruik te nemen!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Thibaut vind Mrs Wilsons heel knap! Hij vraagt of ze bij hem zou willen babysitten en vooral of ze hem wil helpen met zijn prikjes?
    Zou leuk zijn om deze een beetje te verzachten...
    Dikke knuffel van Thibaut (5j) aan Mrs Wilsons xxx
    Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wow, wat een ontzettend gave give-away! Mrs. Wilsons zou zeer welkom zijn op het kamertje van ons dochtertje en haar toekomstige broertje of zusje! Groetjes Sascha

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat een zalig beest ! ik denk dat we het goed met elkaar zouden kunnen vinden !

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mrs. Wilsons is geweldig!
    Naast een gigantische tuin, een prachtige nostalgisch huis, onze kippen, haan, lammetjes, poes en konijn hebben wij 'm 2 hele lieve schattige vriendinnetjes te bieden..En als deze meiden in bed liggen..ben ik er ook nog .... Wat een ontzettend leuke give away heb je!!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat mooi! Helemaal iets voor mijn kleine meid!
    Wij zijn gek op dieren en onlangs hebben we moeten afscheid nemen van onze poes en onze cavia dus Mrs Wilsons wordt hier met open armen verwelkomd.
    Volgertje ben ik en het linkje kan je komen bekijken op pippelien.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mijn kleine meid zou hem helemaal geweldig vinden dus ik de heeeeel graag met met je mee! Ik plaats een linkje vor je uiteraard!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Daar kan ik allemaal niet aan tippen...mwat een geweldige madame!!! Fijn je in 't echt te zien...'t was genieten, he!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ooooo, Mrs. Wilsons, we zitten al vol ongeduld op je te wachten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Mijn kleine meid vindt die vast super,
    Hopelijk wordt het geen vriendje om mee te nemen naar het ziekenhuis maar wel een speelkameraadje thuis.
    Super gedaan Trui!
    En Spannend!!!!
    Groetjes uit Heestert

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Heb hier wel blijkbaar nog nie veel kaas van gegeten, bloos, bloos, maar kdoe moeite!

    Groetjes uit Heestert, nu wel met een naam, ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ben ik nu volger of hoe doe ik dat dan? Amai nie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha fijn Karo! Leuk dat je hier ook komt piepen. Om volger te worden, kan je in mijn rechterbalk klikken op 'Neem deel aan deze site' boven de fotootjes van al mijn trouwe volgers. En dan klik je op volgen... en je bent er ook bij! Supertof!

      Verwijderen
  29. Je 2 mevrouwtjes zijn echt superleuk!
    Ik ga gauw een link op mijn blog zetten.
    Groetjes, Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. OOOHHH dit wordt moeilijk!! Jullie geven allemaal zo'n leuke/lieve reden op om Mrs. Wilsons te adopteren... ben ik blij dat een onschuldig kinderhandje het kaartje gaat trekken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ik vind die giraf supper, maar ik ga niet meedoen. Ik heb voor het moment geen kleine kindjes in de familie. Ik laat mijn kans dus aan iemand anders. Ik heb op mijn blog wel een linkje geplaatst. Uit sympathie...
    Eerstdaags komt er bij mij ook een give-away. Hou het in de gaten...

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Awel, dat is heel sympathiek van jou Jeanine, dank je wel! :-)

      Verwijderen
  32. Mrs. Wilson is hier in het mooie dorpje Maasland van harte welkom, ze zou een tropische verschijning zijn hier tussen onze Maaslandse schapen en koeien. Maar haar belangrijkste taak zou zijn: kleur en vrolijkheid brengen in mijn huisje.....

    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  33. die giraf is echt super leuk. Ik doe graag mee met je give away! Succes en groetjes Madebynijn

    BeantwoordenVerwijderen
  34. O, wat 'n superleuke giraf ! Maar ik doe toch -met spijt in het hart- niet mee, want de ik vrees dat er helse ruzie zou van komen. Onze kroost heeft het nog steeds moeilijk om dingen te delen met elkaar....

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hier in het brabantse land is ook nog een huisje van drie dat deze prachtige retro Mrs. Wilsons heel graag wil verwelkomen en koesteren. Ons klein pollewopje krijgt deze zomer een groot bedje en daar past Mrs. Wilsons zeker op of naast :)

    Duim, duim, duim...

    Groetjes,
    Rosalie van StudioZakka

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oja en ik plaat natuurlijk met veel plezier een linkje voor je op mijn blog :)

      Verwijderen
  36. Amaai, zo een leuke giraf! Die willen wij wel adopteren!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. dochter zal hem vast geweldig vinden, dus hij mag wel hier komen wonen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  38. O, ik denk dat ie eerder ontsnapt is, toen Anna (dochter van een vriendin) nog maar net geboren was... Zij heeft een giraffe-kamer met okergele vloer, gordijnen met bomen, zoals op de savanne, maar de échte giraffe ontbrak nog... Maar daar zie ik haar ineens verschijnen op jouw blog! Dáár zat ze dus. Mrs.Wilson zou de ideale knuffel-oppas zijn voor Anna! :-)

    Zal ook even reclame maken voor je give away op mijn site en je hebt er een nieuwe volg(st)er bij! Succes, groetjes Riri

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat een schatje! En ze kijkt zo heerlijk verlegen... We hebben al een olifant en een neushoorn, dus Mrs Wilson past perfect in het rijtje. Een héél mooie give-away!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Via via ben ik op je blog gekomen en wat een leuke blog!
    Ik ben volger geworden en wil ook ineens mee doen voor de give-away, heb ineens een link geplaatst op mijn blog

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wat een mooie giraffe heb je gemaakt. Daar mag er best wel een bij komen wonen. Dus ik doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Lilith is tegenwoordig helemaal gek van "wiwaffen", dus Mrs. Wilsons kan hier op een zeer warm welkom rekenen! Ik ben net volger geworden, en zal een linkje op mijn blog zetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Potverdorie ik heb dit bericht nu al zo vaak gezien en steeds dacht ik 'laat iemand anders maar heel gelukkig worden met dit mooie dier' maar ik moet toch gewoon een kansje wagen. Bah ik bezwijk gewoon, hahaha.

    linkje is geplaatst op http://sas--kia.blogspot.nl/p/give-aways.html

    geniet van je zondag :))

    BeantwoordenVerwijderen
  44. wooow!
    ...please enter my name....
    I like it!!!!!!!!!!!!!
    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Leuk... Dei zou staan in mijn klas hoor, als mascotte ;-)
    ik volg je en zet een link op mijn lekkerbekkenblogje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  46. O, wat 'n superleuke giraf!
    Ik wil heel graag meedoen! :)
    Groetjes, Wildflower

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Wat een super gave giraffe mijn meiden zouden heel goed voor hem zorgen dus ik doe graag mee.


    Sabine van S

    BeantwoordenVerwijderen
  48. wat is mrs. wilsons een leuke giraf!
    Ik denk dat mijn kleine oppaskindje het een geweldige knuffel zou vinden!
    Ik doe mee!!
    Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  49. leuke giraf! ik doe graag mee voor Nora en laura die in het eerste en tweede leerjaar zitten. Die 2 schatjes verdienen dat gewoon .

    groetjes charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Oh, ik wil meedoen! Ik zou de giraf graag aan mijn metekindje schenken :) Ze wordt bijna een half jaar!
    Mooie blog!

    XDoDo

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Wat een mooi blog en leuke ideeën.
    Dit zal een lief speeltje voor de kleinkinderen worden als ik mee mag doen met deze give away en als ik win natuurlijk.
    Fijn weekend, Thea R.

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Lieve eeckhoudt@telenet.be7 juli 2012 om 13:59

    Het zou jammer zijn de beide lieve giraffen te scheiden maar als het op plaatsgebrek aankomt kan er altijd eentje in Dranouter een nieuwe thuis vinden. Heb je wel op mijn facebook gezet en gepind op een wereldwijd circuit. Heb pas nog een lieve olifant thuis opgevangen van de Sokha Circus School uit Cambodia dus de dierentuin kan nog altijd worden uitgebreid ! Veel succes met je blog verder en ik volg je via pinterest !
    Lieve

    BeantwoordenVerwijderen
  53. very sweet ♥ ♥ ♥ I hope for the best
    hugs
    Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Sinds we een paar weken geleden in de dierentuin zijn geweest roept Isabel 'Raf' 'Raf' Vind ze helemaal tof. Nu wordt ze bijna 2 jaar, dus het zou een geweldig cadeautje voor haar zijn. Maar hierboven allemaal goede pleidooien voor een top give away, dus allemaal succes gewenst!
    Groetjes Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Ik heb een kleinzoon van 8 maanden die hier heel erg blij mee zou zijn.
    Groetjes
    Mireille

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!
Liefs, Trui