maandag 18 juni 2012

Home Sweet Home versus Sister Sweet Sister-day

Vandaag geen echte Home Sweet Home... hoewel ... we hielden een SISTER SWEET SISTER-day... en ooit woonden we in hetzelfde Home Sweet Home dus...
Daar wij ervoor gekozen hebben om allemaal in een andere provincie te gaan wonen, zien mijn zussen Lut en Lies en ik elkaar niet zoveel. We komen elkaar veel tegen op de blog, via sms of telefoon dus daarmee was het superleuk om gisteren af te spreken om ons gaan uit te leven met een dagje 'onze gezamelijke interesse' delen.

We trokken naar De BeParkte Oplage, in Park Spoor Noord te Antwerpen, een marktje met zelfgemaakte producten van een hele hoop creatieve mensen tegare... het was superleuk en hééél gezellig! Ook de creatieve madam van Fête des Gamins misstond niet met haar leuke kraampje tussen al de rest. Het was leuk om elkaar eens in het echt te zien... en heel tof om met mijn zussen een dagje te genieten! We want more van dadde!

Een kijkje op een gezellig marktje ...

met rechtsonder Fête des gamins en 100%L :-)
 Leuke omgeving én zussen :-) ...



Mijn buit!!! 

... en véél ideetjes!

Dit wilde ik jullie toch ook nog tonen, in de buurt van Park Noord is er een grote brug, en de peilers van de brug zijn allemaal mooi bewerkt... wel jammer dat er onderaan al weer andere 'wildgraffiti' over gespoten is... een beetje respect voor andermans werk is soms ver te zoeken...


En om af te sluiten ...

26 opmerkingen:

  1. Zussendag, dat zou nog eens wat zijn om vast in het jaar in te lassen, met verlof en al en er een waar feest van maken zoals jou!
    Heel leuke foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hé... want de tijd gaat zo snel! Doen, ik denk dat wij dit ook echt meer gaan doen, onze gezamenlijke hobby als beweegreden gebruikend :-)

      Verwijderen
  2. Bedankt Trui voor de mooie sfeerbeelden, zo kunnen de thuisblijvers eens proeven van de sfeer van een geweldig dagje.Mooie tekst op dat kaartje!Je bloementuniekske is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Iris, vooral als je een 'gedwongen' thuisblijver bent hé. En merci voor complimentje van mijn bloementuniekske.

      Verwijderen
  3. Ziet er gezellig uit. Mooie sfeerfoto's.

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je er een hoop werk van gemaakt, heel leuk dat we mogen mee kijken.
    Geweldig dat jullie dit samen doen en delen (ik heb zelf 5 zussen en er is er geen 1 creatief alleen ik zelf dan)
    En die graffiti zo mooi, ja jammer dat er altijd van die mensen rond lopen overal die de boel moeten verpesten.

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, ik kan me daar vreselijk aan storen. 5 zussen en maar eentje creatief? Wij zijn met 4 zussen en 3 creatief, bij ons is het wat beter verdeeld dan :-)

      Verwijderen
  5. Jullie hebben zo te zien een super fijne dag gehad; doen jullie goed! Dus geef vooral gehoor aan je eigen oproep "we want more"! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat was een top dag zo te zien!!
    Leuke spulletjes heb je!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt mijn sunshine award gewonnen!!Kijk maar op mn blog;-)
    Groetjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ooooh wat heerlijk om zo'n dag te beleven samen met je zussen! Ik heb er ook 2...;)

    Home sweet home X

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben er ook eens geweest. Tof hé !
    En je krijgt een award van me : http://www.mooisvanme.blogspot.be/2012/06/er-wordt-hier-met-bloemen-gegooid.html

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik dacht je eigenlijk nog een berichtje te sturen of je ook ging... kortbij your place denk ik. Bedankt voor de award hoor! Super!

      Verwijderen
  10. Ik geniet er vandaag nog van bij het lezen van je blog en het kijken naar jou foto's. Dikke knuffel zus! X

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja het was een voor-herhaling-vatbaardagje, dank je wel voor jullie leuke reacties! En ik kon het toch weer niet laten om stofjes te kopen hé...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een heerlijke foto's en wat zien jullie er verschillend uit :D Leuk dat jullie dezelfde interesses hebben en een jaloersmakende buit heb je ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oe, daar had ik ook wel rond willen wandelen!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mijn collega was er ook naartoe gegaan. Ze was ook vol lof. Leuk dat ik nu via jou foto's ook kan meegenieten. Eén van de volgende edities wil ik ook een keertje meepikken.

    Lieve groetjes,

    CreativEls

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk om jullie ook eens in 't echt te zien, mercikes van de link en de foto's (valt goe mee..) ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ha heerlijk een zussendag! Ik heb het altijd een beetje jammer gevonden dat ik geen zus(sen) heb.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ziet er allemaal super gezellig uit en .....zussen ...eigenlijk ben ik stiekem beetje jaloers , ik had ook altijd graag een zus gehad om samen eens leuke dingen te doen !! Trouwens prachtige foto's heb je gemaakt !

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Drie bloggende zussen, wat leuk en bijzonder!!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!
Liefs, Trui