maandag 4 juni 2012

Home Sweet Home

Onze 'moestuin' der belofte ... het wordt een lekkere zomer!



Toegegeven... de foto's zijn genomen in betere zonnige tijden... vorig weekend dus ;-)

Deze Home Sweet Home krijgt eveneens het labeltje PapaHartjeMama, want alle eer voor onze moestuin is voor mijn Mister Creatuur... Het onkruid en de bloemetjes neem ik vaak voor mijn rekening, maar al het lekkers komt van zijn 'noeste arbeid' ...


Meer Home Sweet Home? Check Barbaramama
AtelierMamaBee kwam op het idee voor PapaHartjeMama



En wat zie ik daar? 80 volgers! 
Joepieejeee! Onlangs deed ik de belofte een nieuwe give-away te doen 
bij 85 volgers... nog 5 te gaan!

11 opmerkingen:

  1. amai, die ziet er goed uit ! veel beter dan de mijne ! ik ben jaloers! ( behalve op de rode kool want dat lust ik niet )

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hmmmmm! Nog een reden om op weekend te komen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo, dat ziet er picobello uit!! Jullie courgette is al groot zeg, ben jaloers ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow dat zier er goed en gezond uit. Heeeeeeeeeeeerlijk

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh heerlijk, ik zou willen dat wij de ruimte hadden voor een echte moestuin! Fijn dat Mister Creatuur zo'n noeste arbeider is.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi gezicht zo alles in een collage!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, dat ziet er indrukwekkend uit!!!! (en ik kijk nog even naar onze potjes op het balkon, waar toch ook al wat sprietjes uitsteken....)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb natuurlijk de mooiste eruit gepikt om fotootje van te maken hé :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige tuinfoto's, daar wordt je nog eens blij van!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!
Liefs, Trui