zaterdag 9 juni 2012

Moeder-dochtersentiment & a nice day

Net terug van een filmavondje met mijn 16-jarige meid... een avondje zonder limiet op chips en cola :-) :-) en lekker veeeel sentiment!! We zijn naar de film 'The Vow' gaan kijken en we vonden het héérlijk, pas op het einde wist ik dat het eigenlijk een waar gebeurd verhaal is (terwijl het in het groot op de affiche staat mama! euhm ahjaaa) en dat maakte het des te mooier. Enfin... een avondje sentimenteel gedoe met my girl, meer moest dat niet zijn.

Eigenlijk was het een hele leuke dag: in bed tot 9.30u (lees: gelezen in ook al een waargebeurd verhaal maar veel minder sentiment, eerder schokkend 'Wieg me Zachtjes', van Judith Kelly voor de geïnteresseerden)... en papa het ochtendritueel met de kleine meiden, een mooi compromis dat we gesloten hebben voor zaterdagochtend, zonder woorden :-) Eigenlijk verdient dit ook al weer een PapaHartjeMama niet? :-)

En wat bracht de dag nog?

  • pizza maken met papa (en met mijn eerste creatie op de stikmachien aan, een eigen keukenschortje vol beginnersfouten);
  • samen creatief zijn: Fé met de Ministeck en ik patroontje tekenen en knippen van mijn nieuwste projectje mét het stofke van Jitske's etuitje,  ... you'll see later!;
  • mijn ijverige studente (de voorwaarde voor een filmavondje :-)) zat vandaag liever mee aan de hobbytafel dan in haar kamer, etuitje assorti met mijn teken- en knipwerk;
  • de eerste stiksels... de pot op mijn naaitafel is een oude 'pispot' die we ergens gevonden hebben op de rommelmarkt en nu dienst doet als mijn restjespot, proper uitgewassen natuurlijk :-)
 Anyway... weer een dag vol vitamienen!
Lang leve het weekend...



15 opmerkingen:

  1. Ow, wat ziet dat er allemaal heerlijk knus uit! Die heerlijke zaterdag neemt niemand je meer af ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toch leuk he, zo samen dingen doen met je kinders ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellig zo !!
    Nog een fijne zondag :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is voor mij ook het kleine en grote geluk, zo samen dingen doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gezelligheid met je meiden, heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En vandaag nog een dagje weekend...geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heerlijk om te zien, hoe gezellig het kan zijn!!
    Super!!!!!

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat fijn dat jullie zo een leuke zaterdag hadden! en euh, die pispot.... is geweldig, hahaha!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een quality time!Dat uilenstofje kennen we ergens van :), en die pispot,ja die is geweldig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat klinkt als een heerlijke zaterdag!!
    ik hoop dat je zondag net zo fijn was!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Yes it was! Een super ontspannen weekend, zo mogen ze allemaal zijn :-)

      Verwijderen
  11. Heerlijk zo'n filmavondje, en wat een prachtige donkere kinders heb jij!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een heerlijke gezellige foto's!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!
Liefs, Trui