vrijdag 8 juni 2012

Pakjestijd

En hip hoi! Weer een pakje mee met de postbode!!!
Saskia
maakte met haar PIF voor mij deze supermooie spullen!
Saskia, héél erg bedankt!!! :-)

 Deze leuke pannenlappen hebben al een ereplaatsje in de keuken...
misschien dat ik nu toch ook eens sneller een ... euhm ... ei ga bakken,
enkel en alleen om die pannenlappen te gebruiken! Ene Saskia, echt waar,
dit patroontje lag klaar om zelf te maken dus we hebben dezelfde smaak!

Dit mooie speldenkussentje is al in gebruik!


Het uilensleutelhangertje heeft een plekje gevonden aan mijn
breimand dus dat gaat vanaf nu overal met me mee.
Ik heb wel even op mijn strepen moeten staan!
OOOOhhhh mama, mag ik dat hebben? X 4 !!
Nee dus, dit houdt mama nu eens lekker voor zichzelf :-)

11 opmerkingen:

  1. Goed zo, je hebt iets voor jezelf gehouden!
    Je bent heerlijk verwend zeg, leuk allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke spulletjes allemaal weer, wat is het toch heerlijk om aan PIF mee te doen,

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een verwennerij. Geniet, geniet, geniet :)

    Fijn weekend en groetjes,
    Rosalie van StudioZakka

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat tof mijn spulletjes zo bij jou te zien :D Leuk! geniet ervan.

    Liefs, Saskia

    ps. door een probleempje met m'n telefoon mis ik wat foto's dus ik ben zo vrij die van jou te gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dat speldenkussen zie ik ook wel zitten.. super leuk..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is een beetje kerst bij jou, maar dan zonder boom ;0)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha jaaa, en als het weer zo nog blijft voortdoen, heb ik sebiet nog sneeuw ook :-)

      Verwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!
Liefs, Trui