woensdag 27 juni 2012

Van freesjes en potjes (PapaHartjeMama)

Hip hoooii, aardbeientijd !!
Maar wat blijf je ermee doen als je er elke dag nog zovéél overhebt
nadat je je buik rond hebt gegeten en uitgedeeld aan iedereen die maar wil ... !!??


Juist ja ... dan komt Mister Creatuur op de proppen
en hij maakte er het volgende mee ... 
één lekkere taart (met een chocoladelaagje op de bodem mmmmmmm), 
aardbeien op alcohol en een hele rij potjes aardbeienconfituur
(binnenkort staat de halve kelder vol denk ik... :-)



En nu ga ik, beladen met een volle pot vers geplukte aardbeitjes, op hobbydag!
Voor de laatste keer voor de vakantiestop,
maken we met ons hobbyclubke (oohh, we moeten dringend een naam verzinnen!) er een hele dag van.
Dank je wel mijn mister Creatuur dat ik een hele dag kan gaan... Tot vanavond!



Voor meer PapaHartjeMama, check AtelierMamaBee

25 opmerkingen:

  1. WAUW, wat een oogst. Ben ik helemaal jaloers van. Ik zou er geen meer over hebben. Ik verslind hier aardbeien. Geniet maar van al dat lekkers.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer dat ik niet bij jou in de buurt woon...van dit lekkers zou ik ook wel even willen proeven!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw! Mijn eerste oogst waren slechts 3 aardbeitjes...haha!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vorig jaar hadden we er ook maar een paar en dus volgend jaar ga je niet kunnen volgen met eten :-)

      Verwijderen
  4. Wat fijn dat jullie het zo goed hebben samen (voor zover ik het hier lees dan), ik hoop dat jullie er nog heeeeel lang voor elkaar mogen zijn!
    Heerlijk al die aarbeien!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Yum Yum aardbeien!!!

    En heel veel plezier vandaag!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een oogst. We hebben zelf ook plantjes staan en konden het ook niet bijhouden. Maar gelukkig eet ik graag fruit, dus dit probleem ken ik niet :)
    Hoe dan ook, alles ziet er super heerlijk uit!!!!

    Graag wil ik je vandaag ook nog veel plezier toewensen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk dat je kan gaan genieten, veel plezier

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh jum.... zoveel hebben wij er helaas nog niet.... nog even door sparen ;-) Genieten hoor.... het aardbeien seizoen duurt veel te kort!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hmmm zalig die aardbeien, heerlijk zo'n man én dan een dag weg ..supergaaf! Heel veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lekker, lekker! Veel plezier op je hobbydag. Ben al benieuwt naar wat je maakte...

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een hoop aardbeien. Veel plezier vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh, zo groot en rood zijn die van ons nog niet (zie berichtje vandaag). Ze zien er overheerlijk lekker uit!

    Groetjes,
    Rosalie van StudioZakka

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mmmm lekker ! Hopelijk had je een fijne dag maar daar twijfel ik niet aan. En....eh... er is iets onderweg naar jou....... :-)

    Lieve groetjes,

    CreativEls
    http://koekjehaakjemaakje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zo te zien gaan jullie er nog een tijdje plezier aan beleven (en met chocolade, zo lekker)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oe... taart! Dat kan natuurlijk ook... Maar die foto van de potjes 'confiture' is ook brrrriljant! :-)
    Eet smakelijk! Riri

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De foto die mijn ventje wilde trekken zou nog briljanter geweest zijn, ikke met mijn poep in de lucht op mijn knieën in het gras :-)

      Verwijderen
  16. euh, ik heb plots zin in aardbeientaart, hou zou dat nu komen??
    Wat zien die aardbeitjes er heerlijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Op op ... alles is op :-) Ik laat weten als er opnieuw taart is!

      Verwijderen
  17. Thanks voor jullie leuke reacties! Het was een leuke dag vandaag. We haken en breien in ons clubke dus op tijd en stond zal ik hier ook wel wat van tonen... :-) En nu ga ik nog een aardbei eten! Hahaha :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ohhh heerlij al die aardbeien!Die Mister Creatuurtje van jou kan er ook heerlijke dingen van maken lees ik wel!Het water loopt me in de mond!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!
Liefs, Trui