dinsdag 26 juni 2012

Van postpakjes en véél stofjes

Hoeraaa...! Gisteren had ik weer bijna de postbode gezoend, 
want hij had een leuk pakje bij voor mij!
... en wel van Hilde van MiekeMoeche.
Zij maakte in het 'Pay It Forward' -licht een paar hele leuke dingen voor mij...


Een hele lieve kaart, een zakje dat een plaatsje krijgt op mijn naaitafel voor allerlei kleine spulletjes, een portemoneetje voor in mijn handtas, een mooie bloemenbroche, leuk te combineren bij vanalles en nog wat, toffe knijpertjes en een schattig vogeltje die mijn daglicht-naailamp mag verfraaien... en allemaal in oranjetinten, één van mijn favoriete kleuren. Het zakje en portemoneetje zijn voor een deel gemaakt uit die maffe schone stof van Ikea, die stof waar ik overal al met een tikje jaloezie naar heb zitten kijken op verschillende blogjes (wegens nog niet in de Ikea geraakt te zijn) ... en nu krijg ik dit mooie stofke zomaar in mijn brievenbus gesmeten!

Dank je wel HILDE ! Ik ben hier superblij mee !!

Bij Ikea ben ik nog niet geraakt maar wel IN DEN BEER in Harelbeke!
Ik heb me deze namiddag weer efkes niet kunnen inhouden... coupons hier,
en ooohhh maar dat is schoon daar, en hmmm hier kan ik misschien ... ok ook mee ...
met dit als resultaat:

De linkse helft heeft al een duidelijke bestemming (als ik niet van gedacht verander),
de rechtse helft neemt al allerlei vormen aan zonder exact vast plan... maar ik kon ze echt niet laten liggen :-))

23 opmerkingen:

  1. Ben blij dat JIJ BLIJ BENT !!!
    en wat een rijkdom aan stofjes heb je daar gekocht!
    TOF!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. yihaaa! wat een uitgebreide zomerse cadeau! veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ow, wat ben jij verschrikkelijk verwend zeg!!! Ongelofelijk leuk allemaal (en je weet het hè: je krijgt wat je toekomt ;-) )
    Jij hoeft je voorlopig niet te vervelen, Phoe hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke cadeautjes vond jij in jouw brievenbus ! Super ! En wat een schat aan stofkes. Ik vind er mijn keuze wel tussen :-)
    Jammer dat Den Beer zo ver weg is voor ons of misschien maar goed anders doen we er te vaak veel centjes op. Dat stofke met de luchtballonnen hebben wij hier thuis ook. Mijn schoonmoeder maakte er een hemdje van voor mijn zoon. Je kan het zien op mijn blog, het staat hem beeldig vind ik.

    Lieve groetjes,

    CreativEls
    http://koekjehaakjemaakje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh ja ook een heel leuk pakketje van Miekemoeche!!!
    En die stofkes njammie!!!!
    Maren

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ooooooh myyyyyyyyyyyyyyy die stofjes.... en dan vooral die rechterstapel, zucht zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik kijk al uit naar de creaties die je gaat maken van deze mooie stoffen.
    En dat pakketje, je zou voor minder de postbode willen kussen (had waarschijnlijk wel zijn ochtend gemaakt ;))

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha ja, sebiet belt hij elke morgen aan met iets :-)

      Verwijderen
  8. Ohhh, stofjes en fijne post....precies waar ik ook zo van houd!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow Trui wat moet jij een goede dag hebben vandaag, wat een super leuke PIF zeg, echt zo mooi en precies mijn kleur!! En je lapjes aan kopen is ook geweldig, ben benieuwd naar wat je ons allemaal gaat laten zien straks. Super
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo zo zo, jij bent verwend zeg! Door Hilde en door jezelf.
    Dat stofje met de luchtballonnen..... leuk!
    Heel veel plezier van je spulletjes en lapjes.
    Groetjes, Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw, zo goed verwend, zaaaaaalige spullekes. En Trui, je hebt je eens goed laten gaan in de stofjes, goed zo, ze zijn zo schoon. Ben al benieuwd wat je ermee gaat maken.
    lieve groetjes Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Awel zus, je 'te doen' lijstje is weer een stukje langer geworden zie ik :-)
    Het is de moeite waard - hele mooie stofjes.
    Ik heb mezelf voorgenomen om in deze zaken een tijdje weg te blijven, kwestie van een te lang lijstje ;-)
    Of het gaat lukken? Wie weet! XXX

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik neem mij dat ook elke keer voor maar ik geef toe dat ik een zwak karakter heb :-)

      Verwijderen
  13. De resultaten volgen... het ene wat rapper dan het andere daar ik nu echt een serieus lijstje met prioriteiten ga moeten maken, want elke keer komt er iets anders bovenaan :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauwie, wat een super leuke dingen he!!
    Suc6 met je stofjes!!
    Ga lekker haken, heb nu vakantie!!Heeeeeeeeerlijk;-)
    Groetjes, Caren

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Amai, fijne cadeautjes, en die stofjes ha ha, je gaat er geen meer komen en dan die verleiding, die blijdschap, die plannen...blij blij (en nog meer werk)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Jij ook al zulke mooie cadeautjes. Bedankt voor je lieve berichtje op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!
Liefs, Trui