vrijdag 27 juli 2012

And off we go ...

Vakantiebroek ingepakt (en dank jullie wel voor alle leuke reacties, ik zie mijn achterwerk weer een beetje liever), valiezen staan klaar ... vanavond vertrekken we, samen met een hele vriendenbende van
14 volwassenen en 18 kinderen, voor een weekje (samen met de minder goede weersvoorspellingen bweikes) naar d'Ardennen. Maar we gaan het weer niet aan ons hart laten komen ... vakantie komt, vakantie zullen we hebben. Daarna trekken we met de 2 grote kids nog een 5-tal dagen met de tent langs de kust van Normandië, met de wegenkaart onder de arm, go with the flow... ik kijk er naar uit!

Mijn ouders komen in ons huis wonen,
zodat Zizi en Amaretto (konijntje) niet alleen moeten blijven
en zo kunnen ze hier leuke fietstochtjes maken en bezoekjes doen, ook voor hen vakantie :-)


Véél plezier allemaal, duim duim duim voor goed weer en tot later!
Binnen een 14-tal dagen ben ik hier weer!
Lieve bloggroetjes,
Miss Trui Creatuurtje x

23 opmerkingen:

  1. Alleen maar heerlijk genieten Trui!!! De zon zit in je hart, dat ben jij , straal maar lekker want ze hebben geluk met jou :)!
    Een fijn verlof voor jullie allemaal en tot binnen 14 dagen.
    Voor je ouders ook een heel fijn verlof en wat een leuke oplossing voor de beestjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Going with the flow! T beste wat we kunnen doen. Geniet van je vakantie en wie weet komen we elkaar wel tegen... ook wij trekken de komende 14-dagen met de tent naar Normandië. Mmmmmmmmm, ik geniet nu al :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. geniet ervan! zelfs met slechte weersvoorspelling valt dat uiteindelijk altijd nog mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel fijne vakantie, Trui!! Het weer gaat meevallen, wat ik u zeg :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou Trui ik wens je een hele fijne vakantie toe samen met je gezin,we gaan hard duimen voor het weer en tot over 14 dagen!

    groetjesssss
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijne vakantie met veel plezier! Duimen voor goed weer doe ik zeker, want mijn vakantie is zojuist ook begonnen en ik zit vanaf zondag niet al te ver bij jou vandaan ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Maak er een fijne vakantie van, weer of geen weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een hele fijne vakantie! Geniet ervan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. tgaat goed weer zijn hoor! geniet van je vakantie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lieve meis, heeeeeeeeeeeel veel plezier !!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geniet er van, je hebt het verdiend Trui, cu...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geniet van jullie vakantie ! Wij zijn van vandaag terug van een weekje Texel

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je bent nu waarschijnlijk onderweg of misschien al op de bestemming aangekomen. Ik wens jullie een supervakantie toe !

    Lieve groetjes,

    CreativEls
    http://koekjehaakjemaakje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. jeetje das een hele uitdaging met zoveel mensen weg! Lijkt me wel leuk hoor!
    Veel plezier!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lieve meid , geniet er ten volle van, ik wens jullie heel veel zon toe en veel plezier!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel veel plezier en geniet er maar lekker van!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je bent nu al een weekje op pad, hoop dat jullie het fijn hebben en lekker aan het genieten zijn. tot............................
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!
Liefs, Trui