woensdag 18 juli 2012

Er was eens een super leuke PIF

Pay It Forward... het blijft een geweldige uitvinding.
Vandaag bezorgde de postbode opnieuw een héérlijk pakje.

Familie in den vreemde maakte voor mij, in een ver land,
deze prachtige mooie opbergzak.
Gelukkig als ik ben, heb ik haar dan ook direct in gebruik genomen,
mijn bollewollekes liggen vanaf nu op een zacht velourse ondergrondje,
te wachten op een projectje. Leuk toch?


Ook kreeg ik een, door de plaatselijke bevolking daar, handgemaakt schilderijtje, héél mooi.
En deze 2 gekkerds komen ons huishouden (helpen!) op stelten zetten!



Dank je wel Hanne! Ik ben hier vré content mee!

14 opmerkingen:

  1. Wat een mooie opbergzak, zeg!
    Je bent heerlijk verwend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig maar! :-) Blij dat het goed is aangekomen, en snel ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke post, veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi en lijkt me ook erg praktisch. Fijn om leuke post te krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo leuk, dat PIF, twijfel steeds of ik mee moet doen. Maar krijg de eigen projectjes al niet af hier met dat kleine grut om me heen.... Je hebt weer mooie cadeautjes gekregen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jij bent een bofkont... pardon een bofbips !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De tas is super en het schilderijtje en de supercoole vingerpopjes geven zo een lekker zuiders gevoel, kleur en zon en pakjes daar kikker je van op, zal ik voor volgende week voor de zon zorgen :0)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk, leuk, leuk :)

    Zonnige groetjes,
    Rosalie van StudioZakka

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!
Liefs, Trui