dinsdag 10 juli 2012

Geven en krijgen = BLIJ !

Onlangs kreeg ik de Sunshine Award, en op één van de gestelde vraagjes antwoordde ik dit:

6. Krijgen of geven?
Absoluut geven... ik heb vaak al deugd van de verraste blije gezichten als ik nog maar iets aan het maken ben, laat staan het warme gevoel vanbinnen als je merkt dat iemand daar dan echt blij mee is. Bijvoorbeeld het blij op- en neerspringen van Fé naast mijn stikmachien als haar rokje bijna klaar is ... onbetaalbaar. Ok, ik krijg natuurlijk ook wel graag :-)

Wat is hier de beste oplossing voor??? SWAPPEN !!!
Want, lieve mensen, bij Swappen geef je en maak je mensen blij (en ben je zelf blij omdat ze blij zijn) énnnn krijg je en wordt je zelf blij (en maak je de ander blij omdat jij blij bent)...
enfin, het draait allemaal om BLIJ !

En BLIJ ben ik!!! 2x BLIJ zelfs!!!

Kijk maar even mee...

Nadat ik een tijdje CreativEls volgde via haar blog KoekjeHaakjeMaakje, trok ik mijn stoute mailschoenen aan en vroeg haar of ze voor mij soms 2 stempels wilde maken: 1'tje met Miss Creatuurtje (zoals jullie ondertussen allemaal al weten mijn blognaam daahaaa) en 1'tje met Trui's (het labeltje dat ik gebruik bij mijn naaisels). Els moest hier niet lang over nadenken...
Deze fantastische swap (voor ons allebei de eerste keer en dus 1000% meegevallen!) leidde tot het volgende:

Els maakte voor mij ...


Vanaf nu zal elk kaartje dat ik stuur, mooi gedecoreerd zijn met mijn persoonlijke stempel, super!

Ik vroeg 2 stempels en kreeg
1 stempel met Miss Creatuurtje, 1 stempel met Trui's,
1 stempel van een leuk vogeltje, 2 schattige notitieboekjes
én een hele lieve brief... dank je wel Els!!!!

Els vond mijn zonnebrilhoesjes wel leuk
en vroeg als ruil daarom 2 exemplaren voor haar kids ...


... omdat ik vond dat Els ook iets voor zichzelf verdiende, maakte ik er nog dit tasje bij,
mijn mosterd haalde ik hier ...

Ik dus BLIJ !
Maar hiermee is het nog niet gedaan!

Onlangs vroeg Hanneke van SaLeaf of er iemand geïnteresseerd was om te swappen,
ze maakte hiervoor dit leuke tasje.
Ik had dit patroontje al uitgeprint dus ik vond het wel leuk om het te krijgen
van iemand die dit al gemaakt had.
Mijn 2de swapje was een feit. Van Hanneke kreeg ik carte blanche... dit was even denken 
maar ook deze swap mondde uit in een heeeeeel bevredigende ruil.
Wat denken jullie ervan?

Want toen ik de doos openmaakte, zag ik dit:

Ik kreeg niet alleen het prachtig beloofde zakje, maar ook nog het speldenkussentje dat ik zo leuk vond op haar blog, en een hele schattige gehaakte kikker én kikkerstempel. Hanneke had ondertussen mijn HomeSweetHome gelezen waar ik vertelde over mijn kikkerverzameling :-)
Geweldig vind ik dit! Ik ben dan ook superblij! Dank je wel Hanneke!!

Het zakje is ideaal voor mijn portemonee, sleutels en gsm dus mag vanaf nu mee op stap!

Na een beetje kopbreken en gesnuister op haar blog (om te zien wat haar stijl zo een beetje was)
maakte ik het volgende voor Hanneke:

Een opbergzak om op te hangen, op Hannekes blog kan je ondertussen zien wat er allemaal inpast :-)

Ik maakte ook nog een uiltjes-sleutelhangertje van vilt,
hiervoor gebruikte ik dit patroontje.


En bij deze 2x blij!

Dank je wel lieve dames, ik vond het een superleuke ervaring 
en dit smaakt naar meer!

15 opmerkingen:

  1. Geven is zo leuk hé! Krijgen was echt super.
    Wat een geweldig leuk meisje heeft onze opberger vast! *smelt*
    Dank voor je swap! Ben er erg blij mee!
    (en heb je foto geplukt, ok?)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een hoop verwennerij bij elkaar zeg! Erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als je goed gelezen hebt toen ik de Sunshine Award kreeg dan weet je dat ook ik een gever ben. Dus daarin hebben we mekaar goed gevonden. Mijn verslagje over deze superleuke swap kan je morgen lezen, ik had voor vandaag al een onderwerpje en hopelijk kunnen we morgen nog leuke foto's maken met de zonnebrilhoesjes in de zon en anders doen we maar alsof ze schijnt.
    Nogmaals bedankt van ook een SUPERBLIJE ,

    CreativEls
    http://koekjehaakjemaakje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een fijne swaps. Geniet ervan!

    Groetjes,
    Rosalie van StudioZakka

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat swappen is zo leuk hé!! En wat een mooie dingen werden er gemaakt en geruild!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, wat een mooie cadeautjes zijn er over-en-weer gegaan! Super hoor!
    Ik kan me heel goed voorstellen dat iedereen nu blij is :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. zo leuke swap's ! ik zou ook heel blij zijn met die leuke spulletjes. Geniet er maar van ;)

    groetjes charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superleuke en héél mooie cadeautjes, kan niet anders dat iedereen hier heel blij mee is.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk hoor! Nu snap ik ook een beetje wat swappen is!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ZOOOOOOOOOO Wat geweldig leuk zeg

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldige ruil en wat is je uilenzak super!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Allemaal geweldig leuke dingen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ah wat een leuke swaps! Handig die stempels!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!
Liefs, Trui