maandag 16 juli 2012

Home Sweet Home


Mijn Home Sweet Home van vandaag ...
1 kleine foto met een hele grote betekenis ten huize Home Sweet Creatuurtje

... de oh zo onmisbare knuffels, wachtend op hun vriendjes,
om 's avonds (en soms een keertje in de zetel als de avond nog zooo ver weg is)
weer dicht in die kleine kinderarmpjes lekker mee in slaap te vallen...

Koetje 2 is al omgetoverd met draad en vilt tot Piratenkoe wegens verliezen van 1 oog en een groot gat
en verrijkt met een perfect passend lusje (omgebouwd oortje) voor rond dat vingertje -
eendje, gewonnen met de grijpers in het Lunapark voor 1 euro (maar 1000'n euro's waard!),
heeft al 2 nieuwe oogjes en al een paar keer de naadjes hersteld...
... maar het blijven de grootste kinderschatten in huis :-)


 Meer Home Sweet Home? Check Barbaramama

18 opmerkingen:

  1. Ja zoiets kleins met grote waarde, ze zijn onmisbaar ik een kinderleven.

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superlieve foto van al die dierbare (hier en daar wat opgelapte ;)) schatjes bij elkaar.

    Groetjes,
    Rosalie van StudioZakka

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van enorme waarde! lief blogje..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. zoooo schattig, ik heb mijn annemieke ook nog altijd, ze ligt in een schuif van mijn nachtkastje, ze mankeert een been, haar haar is heel raar, en er staat een oog scheef (hoe dat allemaal gekomen is , geen idee!!!!) maar wegdoen, nooit van ze leven!!!! die is bijna zo oud als ik zelf zeg!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mijn oude kathleentje ligt ook in mijn nachtkastje, ik kan er geen afscheid van nemen, ik droeg er overal mee rond onder mijn arm :-) Daarmee, wanneer er iets mee scheelt, oplappen die knuffels, ze zijn van onschatbare waarde!

      Verwijderen
  5. Ach zo schattig, de oudste had een dekentje en lag liefst omgeven door knuffels, had er geen vaste, ons zusje smeet alle knuffels ver weg, en nam duim en haar mouw als troost, en de jongste kreeg een beer van meter en peter bedoeld als vaste knuffel, maar koos zelf voor een tijger. En ik wou altijd poppendokter worden dus het kwam wel goed met de verzoring van mijn kroost hun kroost ;-). Dat roept dus wat op die foto van jou, dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja héérlijk toch! Ons Jitske had een geborduurd konijntje dat ik zelf had gemaakt, met een stoffen achterkant. Ik heb het stof 2x moeten vervangen en de voorkant is totaal af gegaan, maar het zit nog steeds trots op haar nachtkastje, misschien nog een leuk blogberichtje, voor en na :-)

      Verwijderen
  6. Reacties
    1. Dat is omdat ik ook zo'n groot poppenhartje heb denk ik :-)

      Verwijderen
  7. Tja die knuffels blijven geweldig en wat ze allemaal mee hebben gemaakt een kostbare schat

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi hoi miss creatuurtje, wat reactie heb je bij me achter gelaten! Waarom doe je niet mee met het UWYH project, ruimt aardig op hoor!
    Groetjes Manon

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, ik ben er heel erg over aan het nadenken :-) Ik zit enkel met het probleempje dat ik nog 5 Pay it Forwards zal maken, en met de ideetjes die ik in mijn hoofd heb, moet ik hier en daar nog iets bijhalen van materiaal... of mag ik hier een uitzondering voor maken? :-)

      Verwijderen
  9. Zo lief, knuffelvriendjes.. Kabouter heeft een konijn als beste vriend. En verhip, in de winkel vonden we zijn tweelingbroer *pfiew*.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie waardevolle verzameling, dat gaat een levenlang mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat is het leven als knuffel toch fijn...(voor zolang het duurt! ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!
Liefs, Trui