maandag 23 juli 2012

Home Sweet Home



Sinds vorige week ben ik opnieuw fulltime aan het werk... Net nu de zomer toch uit zijn startblokken is geschoten. Maar hé, het is voorlopig maar voor even want binnen héél korte tijd gaan we er even tussenuit.
Gelukkig kan ik mijn werk thuis doen, in mijn eigen Home Sweet Home.
Ik heb hiervoor een aparte bureau die ik deel met mijn collega.

Dank u wel Rudi voor het poseren, ondanks het feit dat je haar niet goed lag :-)

Wanneer ik even een beetje ontspanning nodig heb, draai ik me om en trakteer mijn collega op een stukje pianomuziek (hmm... of een poging tot 1, 2, 3 x opnieuw hetzelfde te spelen).



Wanneer ik 's avonds of in het weekend nog moet werken, of gewoon gezellig alle blogavonturen zit te lezen, dan doe ik dat aan mijn andere bureau, deze staat in het midden van de living, lekker centraal, temidden de spelende kids, de grote tieners en de kokkerellende man in de keuken (of gewoon gezellig naast mij op zijn stukje bureau)... en is het me toch even te druk of te moeilijk om te werken, ga ik in mijn andere bureau zitten, even met de deur toe... en stilte :-)



Maar vandaag ben ik om een nieuwe parasolvoet geweest, de vorige was een krakkemikkig model, dat om de haverklap op zijn kant ging liggen, parasol inclusief. En nu ben ik gerust... stevig stukje graniet van 60 kg en jaaaa, ik toon jullie en foto want ik heb er hard genoeg aan gesleurd (met dank aan mijn arme collega, die even mee de handen uit de mouwen moest steken (en beloond werd met een lekkere, frisse Fanta, ondertussen het zweet van zijn voorhoofd wissend :-))!



Maar bij deze... kan ik nu ook lekker op mijn terras werken, leven de parasolvoet, leve de zomer! 


Meer Home Sweet Home? Check Barbaramama

13 opmerkingen:

  1. Gelukkig heb ik meer voorhoofd dan haar, dus er kan wel wat zweet op parelen. Graag gedaan collega en... hou een plaatsje vrij hé op het terras :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. amaai, jij laat wel veel zien van je huis, maar wel tof! gelukkig een huis waarin duidelijk geleefd, gespeeld en gewerkt wordt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat lekker van huis uit werken! Bedankt voor de inkijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En nu hebben we je collega ook eens gezien, leuk als je mekaar zo kan helpen en wat goed dat je buiten met je pc'ke kan zitten. Leuk kikkertje op de tafel.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gezellige werkplekjes, 1 met hond aan je voeten, 1 temidden van je gezin en 1 op het terras... Daar zullen mooie werkresultaten geboekt worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk dat je van thuis uit kan werken. Ik kan dat helaas niet, soms zou dat wel handig zijn.
    Het zijn werkplekken maar er straalt veel gezelligheid van uit, daar hou ik van.

    Lieve groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je doet me er aan denken om een hondenmand te instaleren aan mijn werkplekje want dat maakt het nog zo gezellig!
    Met die paralpuvoet gaat de wind vast niet lopen, ik kan me het sleuren voorstellen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. als ik je huis binnenkom, krijg ik het gelijk warm.. zo een huiselijke gezelligheid is niet overal te vinden, zonder rommelig te zijn.. altijd leuk vertoeven bij jullie.. je mag jezelf wel een 'bofkont' noemen.. en ja 'thuis'werken.. ik droom ervan.. de dingen doen die je graag doet.. geweldig toch.. je doet dat goed zussie.. knuffel xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. MM zo mobiel kantoor wil ik ook wel ....;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ziet eruit als een heerlijk huis en wat fijn dat je vanuit huis kunt werken, dat is echt iets wat ik graag zou willen (wie niet), toch es gaan brainstormen wát ik dan zou gaan moeten doen.
    x Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een heerlijk kantoor...super idee om het zo groen te verven. Dat ga ik onthouden voor als wij een keer een zolder-werkkamer krijgen! Hier willen we ook graag twee grote bureaus tegenover elkaar. Lijkt me ideaal!
    En wat slim om je privé dingen op een andere plek te doen, anders zit je altijd op je werk.
    Ahh, ja, heerlijk hè, laptoppen in de tuin. Een uitkomst :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. dit zijn wel de betere bureaus en werkplekken hoor! Je hebt het erg gezellig gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!
Liefs, Trui