zondag 1 juli 2012

Mijn vakantiegevoel



Mijn vakantiegevoel... Mijn Mister Creatuur die af en toe iets meer tijd zal hebben om te experimenteren in de keuken. Vandaag kregen we weer een supergerechtje op ons bord geserveerd (ja, zelfs dat doet hij, een mooi geschikt bordje op tafel zetten, een vijfsterren-chefkok waardig!


Het recept, dat wil ik met jullie delen, je kan het hier vinden. Mijn ventje met zijn personal touch voor elk gerechtje en de gave om van elke maaltijd een feest te maken... sorry! Van mij! :-) Maar je mag wel een keertje komen eten... :-)

Dat ik dit in het groot boven het fornuis heb moeten hangen,
en geregeld achter zijn rug eens moet gaan controleren...
dat neem ik er met alle plezier bij...
mijn verstrooide kok, blijft hoe dan ook een superkok!

Mijn tweede vakantiegevoel hadden we deze namiddag, met zeven koppels rond de tafel vergaderen over onze komende vakantie. We gaan met z'n allen (in totaal 14 volwassenen en 18 kinderen!) een weekje op vakantie richting Ardennen, Sainte-Ode. We boekten deze vakantie bij Ardennes-Etapes. Het vakantiegevoel werd gauw opgewerkt met lekkere taart, glaasje witte wijn en de 'wie-neemt-wat-mee'- en 'hoe-verdelen-we-de-kids-per-kamer'-lijstjes! We hebben er zin in...


 En deze leuke fellow kwam ons net nog vanuit de tuin een prettige vakantie toewensen!


Voor meer vakantiegevoel :
Ook graag meedoen?
Geef even een seintje aan haar.

14 opmerkingen:

  1. Whaaaahhhh! Met zóveel mensen op vakantie? Daar moet je tegen kunnen en van houden (zou dus duidelijk niets voor mij zijn) Neemt niet weg dat ik jullie een heel fijne vakantie toewens!

    Ik denk dat ik dat ene zinnetje maar eens goed ga onthouden... mens, wat ben jij een bofkont met zo'n man! (je zou hem haast aan de ketting leggen, hihi)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb het zelf ook nog nooit gedaan, maar ik moet zeggen dat ze me vandaag wel behoorlijk over de streep hebben getrokken met hun enthousiasme. Voor mij is het de eerste keer, de anderen zijn allemaal al een paar keer zo op vakantie geweest en vinden dat heel tof. De kinderen zien het volledig zitten en 'alles mag, maar vooral NIETS moet', dus ik ga voor 'Go With The Flow' en we zien wel :-). En jaaaa ik weet het, een geweldige bofkont! :-)

      Verwijderen
  2. Dat zier er overheerlijk uit!
    Is wel een heel grote groep om op vakantie te gaan, maar ben er zeker van dat het plezier alom gaan zijn!
    Ik wens je alvast een heel leuke vakantie toe en hopelijk zijn de weergoden u gunstig gezind.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Amai, Miss Creatuur is een keukenprins! Heerlijk! Want ik heb eigenlijk een hekel aan koken...
    Mooie vakantie-vooruitzichten. Leuk! Ik duim mee voor zonnig en droog weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik krijg echt zin om mee te gaan, als alles goed voorbereid is vind ik een groepsvakantie altijd een meevaller, ook vpoor de kinderen is zoiets genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Uw ventje heeft weer iets supers klaargemaakt.
    En dat verblijf in de ardennen ziet er goed uit hoor, zelfs bij frisser weer hebt ge er ne goeie sauna :). Maar we duimen voor volle zon hé!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtig hoor de Ardennen, leuk met zo'n grote groep. Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. We moeten nog een paar weekjes wachten dus nog efkes tijd om te duimen voor goed weer! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh Trui wat ziet dat er lekker uit, jij boft maar met die man van jou.
    En wat een grote groep waar mee je op vakantie gaat. Dat is nog een heel geregel. Maar geniet er maar lekker van hoor. (en neem je ook lekker wat bolletjes wol mee om toch te kunnen haken? of schiet dat er bij in)

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hoor, er gaat zeker wol mee, ik kan geen week zonder! :-) Het is gelukkig niet de bedoeling dat we heel de week constant alles samen doen, dus af en toe een beetje tijd om te haken gaat er zeker zijn! Oef! :-)

      Verwijderen
  9. Nou trui dat ziet er lekker uit!Wij hebben momenteel vakantie en blijven "Rundhausen",ha,ha..we zijn in de mei-vakantie n weekje naar t Gardameer geweest en daarna met pinksteren een weekend naar Toscane waar onze vrienden trouwden,dus de accu's kunnen weer even mee.Ons eigen landje maar eens bezichtigen en heel misschien 2 daagjes naar Duitsland,de jongste(15)wil dat graag,op onze vraag waarom zei hij...Kastelen bekijken,dus wie weet!ha,ha

    groetjes
    Angeline

    P.s;de PIF gaat vandaag op de post,was gisteren pas klaar n.l

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel veel plezier meissie met de hele bubs!
    Wij gaan heel rustig met z'n drietjes op vakantie, a.s. zondag
    vertrekken wij naar Zweden!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Geniet van jullie reis! Misschien kom je mijn dochter wel tegen, zij vertrekt morgen naar Värmland in Zweden, 9 dagen kanovaren :-) (Loslaten mama!)

      Verwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!
Liefs, Trui