woensdag 11 juli 2012

Mrs Wilsons gaat op reis naar ...

Na gisteren nog een dagje stappen met haar vriendinnetje Mrs. Perkins,
zocht Mrs Wilsons vandaag een rustig hoekje op in de tuin.
Ze had de visszak van Mamarina mee met de namen van alle leuke mensen die héél graag
een plaatsje maakten voor haar in hun huis.
Iedereen had dan ook een hele goede reden om Mrs Wilsons te adopteren... 



Ze wilde graag zelf de naam trekken en deed dat dan ook met véél overgave...


Mrs. Wilsons onschuldige poot trok een naam
en ze gaat op reis naar...


Dag Mrs. Perkins!
Ik trek mijn avonturenschoenen aan en trek richting het Brabantse land,
want daar wacht een klein Pollewopje op mij, waar ik vééééééél plezier mee ga maken!


Rosalie, stuur je mij je adres even door, dan kan Mrs. Wilsons op reis :-)
Mijn mailadres is trui.wellens@gmail.com

Bedankt allemaal om mee te doen!!! En wie weet, binnenkort ...

18 opmerkingen:

  1. Rosalie van harte gefeliciteerd en wat aandoenlijk die foto.s Nu gaan ze afscheid nemen van elkaar wat verdrietig.

    Stiekem had ik stilletjes gehoopt dat ze mij mij kwam wonen had zulke leuke plannen met haar al in mijn hoofd. Maar ja Rosalie hij is jou gegund hoor.

    En Trui super bedankt voor deze geweldige give away

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, wat grappig gedaan! Jammer dat haar onschuldige pootje mij niet uit de zak gevist heeft. Ik had graag kennis willen maken met Mrs. Wilsons.
    Zo te zien gaan de dames giraf elkaar wel missen. Maak maar gauw een nieuwe vriendin voor Mrs. Perkins.
    Groetjes, Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh is 't echt waar? Kan bijna niet geloven dat ik daar echt StudioZakka zie staan op het kaartje. Iemand, knijp mij eens in de arm... Au, oh ja ik zie het nog steeds, dus 't dus echt waar! WhoehoehoeYippieYaYeeYesssss, Mrs. Wilsons komt in ons kleine pollewopjes nieuwe kamertje wonen. Ik hoop dat ze van knuffelen houdt, want dat doen wij hier heel graag :) Trui, bedankt voor deze fantastische adoptiegive-away. Ik ga je snel mailen.

    Lieve groetjes,
    Rosalie van StudioZakka

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke reportage :0)
    Gefeliciteerd Rosalie!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd Rosalie!

    Wat een leuke give away en superleuke foto's van de bekendmaking van de reisplannen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Rosalie proficiat met deze schitterende giraffe. Een super leuke give away.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Proficiat Rosalie! Veel plezier met deze knappe giraf.

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je daar weer een leuk bericht van gemaakt!
    Rosalie, veel plezier met mrs. Wilson!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd Rosalie! :)

    Groetjes,
    Wildflower

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mazzel voor Rosalie, dag Mrs. Wilsons...!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Proficiat Rosalie!
    En knap gedaan, zeer origineel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Trui wat een leuk verhaal :D

    Rosalie: heel veel plezier met de nieuwe huisgenote!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Proficiat aan de winnaar !
    Mooi in beeld gebracht !

    Lieve groetjes,

    CreativEls
    http://koekjehaakjemaakje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. weer kei goe gedaan hé zus, wat kan jij leuk schrijven.. veel plezier rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd en wat heb je dit weer leuk in je blog vermeld!

    groetjes
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!
Liefs, Trui