vrijdag 6 juli 2012

Van pakjes en spannend ijverig zijn ...

De laatste 2 dagen ben ik ijverig bezig geweest... maar ik ga er nog niets van tonen! Het is namelijk een verrassing voor deze dame en deze dame. Wij swapten! Mijn eerste 2 swaps hier in blogland en ik vond het heel leuk om te doen. Maar dus later meer hierover, wanneer de postbode zijn werk heeft gedaan
(dankjewel postbode)... spannend dus!

Want dankjewel postbode kan ik best wel zeggen, hij liet me deze week niet in de steek.

Via Etsy bestelde ik véééééél kleurrijke ritsen en oogjes en neusjes voor gehaakte knuffels. De pakjes kwamen deze week aan, mijn schuifje is gevuld... nu véél tijd en ideetjes uitwerken om ze weer leeg te maken :-)

Mijn handen jeuken!!

 Ook bracht de postbode mij een pakje van deze 2 lieve dames:


Het linke hartje kreeg ik van Angline van Mijn eigen plekkie, als PIF-presentje.
Van Mariël van Dubbeltjes en Kwartjes ontving ik mijn gewonnen broche.

Dank je wel lieve dames!
Jullie maakten mij dagje weer goed!

En oh ja, ik kan toch wel iets tonen.
Ik heb net geteld 1 weekje kunnen genieten van mijn zonnebrillenhoesje en toen was ik het kwijt.
Ergens onderweg ... ik weet jammer genoeg niet waar. Dus ik maakte mij een nieuwtje ...

Van uiltjes tot kippetjes ...



17 opmerkingen:

  1. Oh, leuk ! D.w.z dat er een pakje onderweg is. Ik ben heel benieuwd. Spannend !

    Lieve groetjes,

    CreativEls

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi,leuk om te zien dat het hartje aangekomen is!

    groetjes en een heel fijn weekend!...by the way..leuk zonnebrilhoesje heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De voorpret van de swap is leuk hé..!Nu even een paar dagen in spannning; vooral ook hopen dat de postbode komt. Nou ik begin al wat onzeker te worden hoor..zou ze het nou wel leuk vinden..kan ik haar verrassen? 1 waarschuwing..dochter pakte pakjes in;zij had een andere kijk op inpakken dan dat ik had.
    En dit nieuwe zonnebril hoesje mag er ook zijn! Pas er maar goed op;hij is wel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Héhéhéhé... dat is dan zowiezo al een leuk pakje :-)

      Verwijderen
  4. Wat een mooie collectie spulletjes zeg! Ben benieuwd wat je daar allemaal mee gaat maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat zijn HEEL veel ritsjes !! Wat ga je daar allemaal mee doen zeg...
    Je moet je spulletjes niet kwijtraken zeg, maar dit hoeske is ook weer erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goede levering gehad van de ritsen? Ik wil ook al een tijdje eens een bestelling plaatsen op die site maar blijf het maar uitstellen.
    Jammer van het andere zakje, maar ook nu weer een leuk zakje!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb ze besteld bij Zipit (http://www.etsy.com/shop/zipit). Ze waren hier na ongeveer een week en half. Ik heb wel nog importrechten moeten betalen aan de postbode maar uiteindelijk komen ze nog steeds veel goedkoper dan dat ik ze hier in bv. de Veritas zou gaan kopen. En het zijn prachtige kleuren!

      Verwijderen
  7. Oe, leuk allemaal ben heel benieuwd wat een miss creatuurtje daar van gaat brouwen!
    Enne, de kipjes doen het ook goed op het nieuwe hoesje!
    Weet je zeker dat die andere niet gestolen is, zo leuk was tie? ; )

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterend al die kleurige en fleurige ritsen. Ben super nieuwsgierig wat je gaat maken voor je swaps. Swappen is tof!

    Fijn weekend en groetjes,
    Rosalie van StudioZakka

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zoveel leuke , kleurige ritsen.Daarmee kan je al heel veel maken hé.
    Wat leuk dat swappen. Spijtig dat je je vorige zonnebrilhoesje kwijt bent maar deze is ook heel mooi.
    groetjes Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Trui wat heerlijk om zo veel leuke berichtjes te zien op je blog. En heerlijk te zien dat je allemaal mooi pakketjes ontvangt, daar wordt je vrolijk van

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw die ritsen ,geen ritsenangst dus :-)
    Dat swappen is altijd even spannend hé,je maakt tenslotte wat voor iemand die zelf van wanten weet op creatief vlak, en je kent de persoon niet echt, dus dat is ook een beetje gokken. Ik heb twee swapje gehad en deze waren allebei zeer geslaagd, dus dat komt wel goed.
    En je kippenstofje, ook heel tof!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!
Liefs, Trui