zaterdag 11 augustus 2012

Batteries recharged en een goed voornemen ...

Na twee fantastische weken,
na 2 totaal verschillende vakanties,
na heel veel genieten, nagenieten en herbeleven,
na foto's kijken, en nog een keertje foto's kijken,
...zijn de batterijen weer opgeladen...
and up we go!

Ik doe niet voor niks mee met Mamarina's initiatief 'Mijn vakantiegevoel'
dus ik laat jullie nog even wachten om een glimpje op te vangen van mijn 2 geweldige vakanties :-)

Maar okéé, eentje krijgen jullie al te zien...
ik heb namelijk nog wat in elkaar geknutseld voor we naar Normandië vertrokken,
want het werd een vakantie van tent en picknick,
dus wat heb je daar voor nodig?
Juist ja, onderleggertjes alias de placematboterhamzakskes,
gezien bij deze creatieve madam, naar het ontwerp van deze creatieve madam.

Mijn eerste creaties met toile cirée, gekocht bij Atchoum in Brussel, de katoentjes komen uit de stoffenmand.
 En hiermee kom ik bij mijn goede voornemen...
Ik heb de balans opgemaakt...
de balans van mijn uitpuilende voorraadkast van wol, katoentjes, stofjes, ...
Mamamon bracht me op het idee met haar geweldige initiatief.
Ik heb er over nagedacht en mezelf een eindstreep gegeven ...
... in februari ga ik opnieuw met mijn vriendin naar Zwolle,
naar de hobbybeurs ...
Tot dan koop ik niets nieuws meer, ik ga voor
UWYH
(Use What You Have)
... want echt, mijn voorraad is ENORM :-)

Enkel voor mijn PIF's zal ik misschien een uitzondering maken, 
want die plannen zijn gesmeed...
... ook de kleine dingen, zoals naaigaren, naalden, versteviging, zal ik misschien moeten bijkopen,
maar geen stofjes meer, geen wol meer, geen katoen meer, ...
Ik ben benieuwd :-)
Jullie ook?

En héééé! Dank jullie wel voor het duimen... we hadden 2 weken fantastisch mooi weer!
Thank you all!!
Vanaf vandaag ben ik weer jullie trouwe volger!




20 opmerkingen:

  1. Gezellig dat je er weer bent!
    Fijn dat je een goede vakantie hebt gehad.
    En heel goed dat je meedoet aan het UWYH-initiatief. Moet ik ook maar eens gaan doen, want het is nu zo ongeveer een verslaving geworden om steeds maar weer leuke dingetjes erbij te kopen. Eerst nog maar eens diep ademhalen voordat ik in dat diepe spring. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb dat diep ademhalen achter de rug ondertussen :-)

      Verwijderen
  2. Hallo,

    Tof dat jullie zo'n toffe vakanties hadden. Welkom terug. Over een week zijn wij aan de beurt,hèhè dat wordt tijd.
    Ik duim voor je om je te kunnen houden aan de UWYH. Maar ik ken dat, je ziet vanalles en ziet meteen wat je er allemaal mee kan maken en dan ben je weer (letterlijk) verkocht.
    Tof die placemats. Weer iets voor op mijn to do lijst.

    Lieve groetjes,

    CreativEls

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Blij dat je er weer bent ;-)
    en fijn dat jullie het zo goed hadden!
    Dat kan toch deugd doen, hè.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat je er weer bent en zo'n heerlijke vakantie hebt gehad!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn dat je zo genoten hebt! En wat een kei goed voornemen mmmm misschien het overwegen waard ?! (ik ken er hier die dat wel heel goed zouden vinden ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hier was er ook eentje heel heftig van jaaahaaaa, goed ideeeee, aan het knikken :-)

      Verwijderen
  6. De eerste foto ziet er al goed uit... wat heerlijk toch om er even tussenuit te zijn! Nu inderdaad lekker nagenieten van de foto's :)
    (Kan ik altijd heel lang volhouden!!)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Welkom terug!!
    En heerlijk dat jullie zo genoten hebben!!
    Ik probeer dat ook te doen ywyh en op de neon wolletjes na lukt dat aardig (voor nu dan :))

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijn dat je weer terug bent en goed dat de batterijen weer opgeladen zijn...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie foto's.. en veel succes met ywyh ik probeer mij er ook aan te houden want mijne voorraad is ook enorm..

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Welkom terug! Ik word al vrolijk van je enthousiasme alleen!
    Goed plan, dan goede voornemen, zou ik beter ook eens overwegen ;-) Alvast veel succes ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een gezellige foto,fijn dat je zo'n goede vakantie hebt gehad!Heerlijk blogberichtje weer.....your back again!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Welkom terug in ons Belgenlandje zus!!! Voor het verhaal wacht ik vol ongeduld met al de anderen...diepere details mogen per gsm ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zag er goed uit, super hé!
    Ik ben ook al op dat plekje geweest in de winter, heelijk daar!
    En ik moet lachen met je voornemen ik ga wel duimen maar ben toch wel benieuwd of het gaat lukken. Ik nam vorig jaar hetzelfde voor, stofjes opgebruiken, en toch zitten mijn kasten even vol en heb ik toch wel het een en ander verwerkt, hoe kan dat nou :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik kan nogal radicaal zijn als ik eenmaal een beslissing heb genomen :-) en ondertussen dat rode mannetje van mijn schouder duwen als er weer een verleiding voor mijn neus staat in de vorm van stofkes, wollekes, ...

      Verwijderen
  14. Hi, Normandië was heel fijn! Enkel de eerste dagen regende het elke avond. Zo rond 19u gingen de sluizen open...Maar de laatste helft was het giga goed weer.
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hee, jullie waren ook in etretat! op vakantie.
    Misschien hebben wij inderdaad dezelfde vakantie smaak en ga je Liverpool ook leuk vinden :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!
Liefs, Trui