donderdag 16 augustus 2012

Girlie-Girlie - UWYH #01

Omdat mijn kleinste spruit eventjes het strijkwerk overnam,


 had ik een beetje tijd over om nog wat te haken want ...
onlangs vroeg Made Bynijn me of ik opnieuw voor haar een patroontje wilde uittesten.
Ik had dit al een keertje gedaan, met dit leuke resultaat.
Wegens de vakantie heeft het iets langer geduurd
(nochtans moet een mens dan net méér tijd hebben??), maar hier zijn ze dan...

de Baby Zomer Sandaaltjes...

Nééé Fé, er komt geen n° 6 meer... :-)

 Mijn eerste UWYH -projectje
(Use What You Have, naar een voorbeeld van Mamanon)... 
ik heb geluk, ik heb nog vééééél kleurtjes om uit te kiezen :-)

Voor het patroontje, neem een kijkje bij Made Bynijn

19 opmerkingen:

  1. Leuk! Dat had ik nu nog nooit gezien, gehaakte sandaaltjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn ze mooi! En handig zo'n hulpje in huis. Dan kan mam lekker haken, leuk hoor!

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, wat een prachtig lieve meiden heb je toch!
    Mooi gehaakt, de sandaaltjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuke sandaaltjes, en mooie kleuren inderdaad!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn super schattig! En handig hoor, zo'n hulp in de huishouding!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohh wat leuk en die meiden van je zijn NOG leuker!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. goed bezig! Grappig zo met dat konijn op de achtergrond

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk ! Dat lijkt mij toch niet makkelijk, zo sandaaltje haken ! Super !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die eerste foto is zo leuk: met de glimlach de strijk doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat schattig, de sandaaltjes en de strijkende dochter :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Goed zo, wat een mooi konijn hebben jullie..

    BeantwoordenVerwijderen
  12. O wat handig zo'n lief meisje in huis en dan nog lachend strijken ook dat is vast over tegen de tijd dat ze 30 is ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lief meisje! Sandaaltjes zijn ook mooi! Ga ze ook een keertje bestellen!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Als ik die schattige sandaaltjes zie dan zou ik toch ook even wegdromen over nummer zes, nog wolletjes genoeg en tevens iemand voor de strijk :0)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat schattig, dochterlief aan het strijkgoed :)
    En SUPER lieve sandaaltjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel erg leuk, die sandaaltjes en je dochter natuurlijk..............

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!
Liefs, Trui