woensdag 26 september 2012

En toen was ik 40 ... met een lach en een traan ...



Met een lach ... 
omdat, zoals iedereen mij belooft, mijn leven nu eindelijk zal beginnen! Wat een geweldig vooruitzicht, ik kan niet wachten! En ik dus bovenstaande banner maar zal geloven!

Met een lach ... 
omdat mijn gsm hier precies wat overuren aan het doen is en maar berichtjes blijft produceren!

Met een lach ...
omdat gisterenavond 4 toffe dames uit naam van onze vriendenkring 'Oes Bende' in stilte het huis wilden komen versieren. Maar ze landden met vuile modderhandjes en een zangstonde aan mijn voordeur met de vraag om hulp om hun auto uit de modder te trekken waar ze hem hadden vastgereden (wegenwerken rond onze deur). Dankzij onze buurman zijn tractor kregen we hem er weer uit.

 

Met een lach ...
omdat ik toen weer naar binnen moest en doen alsof ik niks gezien had en ze het huis nog heel leuk versierden. Wat een verrassing! :-)



Met een traan van geluk ...
omdat zaterdag al onze kinderen samen thuis waren en ik toen mijn verjaardagsfeestje kreeg, hoe zalig was dat! Met onze tafel rond (het lukt niet altijd dat iedereen thuis is), lekker spaghetti gegeten (dat ik had mogen kiezen), gemaakt door de meiden met hulp van papa, lekker taart heb gegeten ...

 
ENNNNNN .....
deze pracht van een stikmachine kreeg! Wat ben ik hier BLIJ mee!!! Dank jullie wel mijn hartedieven, ik beloof hiermee nog heel veel leuke spulletjes, kleedjes en rokjes, ... te maken!

De handeiding op dvd was echt nodig om te starten :-)


Met een lach ...
omdat ik ook nog voor mijn verjaardag bij Hexagoon een shopperke mocht doen en zo mijn voorraadje UWYH kon vergroten :-) (én een bibberlachje omdat we net de eerste auto op de autostrade waren die na een kettingbotsing van 7 wagens op tijd kon stoppen).


Met een lach ...
omdat ik deze leuke kaartjes mocht ontvangen.

Dank je wel lieve Joke en Jeanine, ik ben hier heel blij mee!

Met een lach ...
omdat ik dit mooie verjaardagspakket mocht ontvangen van een lieve blogvriendin!

Dank je wel lieve Marina, die spreuken krijgen een ereplaats en zullen dagelijks gelezen worden!


Maar ook met een traan ...
omdat ons méméétje (waar ik hier nog over schreef) gisteren op 91-jarige leeftijd stilletjes van ons is heengegaan.

Maar met een dankbare glimlach ...
omdat we haar zo lang mochten bij ons hebben, omdat ze nog van iedereen afscheid heeft kunnen nemen, omdat we vorige week nog 2 héérlijke uurtjes bij haar aan bed konden zitten en het verhaal mochten horen hoe ze pépé eigenlijk heeft leren kennen, omdat we dankbaar zijn om zo'n fantastisch toffe madam voor altijd ons méméetje te mogen noemen. Het gaat je goed daarboven mémé.



Met een lach ... 
omdat ik 150 volgers nu wel een heel tof getal vind om jarig te zijn (welkom nieuwe volgertjes én dankjewel trouwe volgers om van blogland zo'n fijne wereld te maken!)
Waarbij we bij het gedeelte van mijn blogberichtje komen, waar jullie waarschijnlijk op zitten te wachten :-)
Allereerst hartelijk dank voor alle enthousiaste en talrijke reacties die ik mocht ontvangen. Jullie hebben mee bijgedragen tot het geweldige cadeau dat ik gekregen heb. Mister Creatuur zijn reactie was: "Ik kon nu toch niet meer anders??" ... dus DANK JULLIE WEL !

En wie mag er nu mee vieren met mij?
Het werd deze keer geen onschuldige kinderhand en ook Mrs Perkins had geen tijd dus mijn Fabulous at Forty-man mocht 2 namen trekken uit de alomtegenwoordige viszak:

En de winnaars zijn geworden ...

 



Dames, als jullie mij je adres willen mailen (mailadres bij About Me), dan leg ik in elk geval mijn NIEUWE!! :-) naaimachien al aan ...

En tot slot nog een lach ...
omdat ik net vandaag Joke van Jokiedebeer haar give-away mocht ontvangen.
Dank je wel Joke, ik ben hier supercontent mee, daar ga ik nog heel veel kunnen mee doen!



Mijn nieuwe voordeur is geopend met mixed emotions,
maar ik kijk dankbaar terug en hoopvol vooruit om er een tof, creatief en
superjaar van te maken mét nog veeeeel blogberichtjes en blogvriendschap :-)

51 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd! Nou, zo te lezen is je leven al begonnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd, en gecondoleerd. Pff wat dubbel zeg. Sterkte ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. amai zeg, zeker ni zeggen dat het leven op 40 saai wordt :-D, en wat een geweldige machine!!! Nog een megagelukkige verjaardag!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook via deze blogweg nog eens proficiat Trui. Ook na je 40 ben ik ervan overtuigd dat je met mixed emotions goed zal kunnen omgaan! Van harte gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. super postje,gefeliciteerd met 40 jaar,ik kan er nog niet over mee praten maar zal vast mee vallen,hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat kan ik hieraan nog toevoegen...wat een prachtig geschreven blogberichtje!
    Nou ja, gewoon GEFELICITEERD dan maar!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nogmaals proficiat! Fijn dat je zo veel leuke dingen kreeg, vooral jouw blitse stikmachien... Geniet nog maar een paar dagen na, memeetje vind dit goed... dat is de gang van het leven... toch mooi dat je zo kort geleden nog bij haar was... Veel geluk in jouw nieuwe leven en nog veel blogplezier...

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wauw! proficiat! wat een mooi verhaal. Mix of emotions.

    Maar lekker vol goede moed op naar de volgende 40 :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het valt reuze mee hé die 40 :-)
    Van harte gefeliciteerd en ik wens je met een lach én een traan een hele fijne dag toe!
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd! Dat het een mooi, warm en liefdevol levensjaar mag worden met veel momenten van geluk en grote glimlachen.

    Liefs,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Pfieuw, en dan dacht ik laatst dat ik een lang bericht plaatste... :-)

    Allereerst gefeliciteerd met je verjaardag! En met je prachtige nieuwe naaimachine, met je mooie kinderen, met de gezellige taferelen thuis, met die lieve vriendinnen, met die fijne blogvriendinnen, met het net niet betrokken raken bij een verkeersongeluk...

    Maar helaas ook gecondoleerd. 91 is een mooie leeftijd, wees zuinig op de fijne herinneringen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh jeetje, veel emoties op één dag. Allereerst VAN HARTE!!!! Lijkt me best eng om 40 te worden. Maar jij slaat je er goed doorheen ;)
    En gecondoleerd met je oma! 91 is een mooie leeftijd, maar toch .... je gaat haar wel missen. Dus sterkte!

    Enneh, wat lief van je vriendinnen en wat een avontuur :D

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Mooie leeftijd hoor. Hopelijk ga je ook de leeftijd van je mémé halen in goede gezondheid en geluk. (gecondoleerd met haar overlijden)
    En wat ben je verwend!!!! Fijn dat er zoveel lieve mensen voor je zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een hele dikke proficiat met je nieuwe voordeur. Ik krijg binnen juist een week ook mijne 4e nieuwe voordeur...
    En koester je meme in je hart!!!!
    Maren (hoemmelke.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een heel dikke proficiat! wat een fijne verjaardagsblogpost :) Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een enerverende verjaardag!! Nogmaals van harte!! Verdrietig dat meme is overleden, koester de herinneringen. Geniet van het nieuwe machien!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Jeutje Trui, wat een enorm blog bericht!
    Allereerst gefeliciteerd met je 40ste! (ik ben volgend jaar ook aan de beurt:D)
    Fijn dat je jouw hele clubje bij elkaar had op die dag.
    Wat een boel emoties in een korte tijd zeg, hopelijk heb nu de rust om even bij
    te komen van dit alles....
    Liefs van Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gefeliciteerd! Wat een mooie bespiegelende post!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Och meis, dan ben je jarig en dan gebeurt er ineens zó héél veel tegelijk lijkt wel. Veel gelachen maar toch ook een traan, maar je mémé leeft echt wel voort in jou, de mooie herinneringen aan haar blijven en als ze 91 is geworden dan zijn dat vast een hoop herinneringen die je kunt koesteren. Mijn omaatje is 98 geworden, haar vergeet ik nooit, zo een bijzonder mens. Ik hoop stiekem dat ik háár genen heb, want haar zoon (mijn vader dus) is maar net 65 geworden en mijn ma 64...
    Die machine............ ooooooooooooooh tikkeltje jaloers hier hoor !!!
    x Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw, dat was nogal een verjaardag!
    Veel emoties!
    Een dikke knuffel met een lach en een traan.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hé Trui, ik wens je een ongelooflijk nieuw levensjaartje toe! Wat een dagen heb je daar achter de rug! Koester je meme (maar daar twijfel ik niet), en geniet van het leven... met je nieuwe naaimachine :-)
    Dikke kus voor je verjaardag!!!

    En proficiat aan de winnaars!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. hoi Trui, wat een wervelwind aan emoties bracht jouw verjaardag wel, zeg! Wat jammer van je méméétje :-( Maar je hebt fijne herinneringen aan haar, dus koester die maar ! Verder wens ik je een prachtig nieuw levensjaar op die speciale 40-trein! En dat gaat lukken, zeker met zulk een prachtig kado dat je gekregen hebt, pure verwennerij als je 't mij vraagt!!!! Het is je van harte gegund, lieve meid!
    dikke klappende verjaardagszoenen en een troostknuffel,
    Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Helaas gaat ouder worden gepaard met afscheid nemen...van lieve mensen rond je...die worden namelijk ook steeds ouder...
    Het voordeel van ouder worden is dit---> " The older I get the more everyone can kiss my ass"-gevoel dat ik krijg.
    En zeg...Keep calm, you're only 40!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een zalige banner!!!
    Geniet van alle moois en koester de mensen rondom jou, meme die zit voor altijd in je hart.
    Dat stikmachientje is echt het één en het ander zen, dat gaat gas geven worden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Van harte gefelicitaart! Eh... teerd...
    Geniet van alle mooie mensen en dingen om je heen!
    Op naar de volgende 40! :-)
    Groetjes Riri

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. O ja! En ik ben jaloers op je naaimachine...
      En wat is je banner mooi geworden! :-)
      Was ik even vergeten in te typen...

      Verwijderen
  26. Amaai, wat een verhaal, en emoties!!!
    Leuk gezin heb jij ;-)
    En nog eens proficiat, hé!
    En nu naaien!!!!!!!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Lieve Trui

    Van harte gefeliciteerd meid met je verjaardag. wat ben jij goed in de watjes gelegd, je verdient het, een toffe madam met een hart van goud.
    Suuuuuuuper naaimaachien!! Hier gaan nogal creaties vanonder rollen.
    dikke kussen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hartelijk gefliciteerd Trui ! Toffe vriendinnen van "oes bende", attente blogvrienden en bovenal een hartverwarmend gezinnetje.
    Veel succes en naaiplezier met uw nieuw machien. We kijken vol verwachting uit wat je daarmee gaat creëren.
    Proficiat aan de winnaars van de Give-away !
    En tenslotte een schouderklopje als steun bij het verlies van jouw mémé.
    In 2013 mag ik mijn nieuwe voordeur openen (ook die van de 4), dus ik begrijp de mixed emotions.

    Lieve groetjes,

    CreativEls

    BeantwoordenVerwijderen
  29. HIEPERDEPIEP HOERAAAA!!!
    Dat was dan geen toeval..... het taartje op mijn blog!
    Groetjes, Hélène

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Joepie! Proficiat met je verjaardag en je nieuwe machine!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Van harte proficiat met je verjaardag... wat een naaimachine zal je zeker wel blij mee zijn!
    Lieve groetjes,
    Marina

    Ook veel Sterkte met verlies van je lieve oma...

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Gefeliciteerd zo te zien een mijlpaal om nooit te vergeten :-)
    Geniet er maar lekker van !

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hieperdepiephoera!!!
    Dat is een hoop om te lachen ja!!
    En wat heb je een geweldige header boven je blog!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. (nog)Gefeliciteerd met je verjaardag! Wat een mooie dag aan de hand van de foto's te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Joepie, gewonnen! (merci voor de tip trouwens op mijn eigen blog, hihi) Ik stuur je mijn adres door en wacht vol spanning op het cadeautje!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Leuk dat je mee doet met mijn "cadeautje"!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Gefeliciteerd Trui, met je verjaardag. Wat een pracht stuk heb je erover geschreven. En wat een heerlijk cadeau om ook nog zo'n fantastische give away te winnen! Ik vind je nieuwe header met al die foto's echt schitterend.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. nen hele gelukkige verjaardag! ge ziet er nog keijong uit om moeder te zijn van zo'n schoon gezin! ze hebben uw lach geerfd

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Gefeliciteerd met je verjaardag, dat je het nog maar vaak mag vieren. Leuke blog heb je ik ga je ook volgen!Groetjes Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Zo, wat ben ik lang niet op jou blog geweest!En dat ligt niet aan jou blog maar aan mezelf, ik ben niet zo actief op blogger de laatste tijd!Van harte nog!Gaaf zeg, zo`n stikmachine!Mn moeder wou heel graag een lokmachine, maar ze is telkens een avond lang bezig met inspannen enzo.. Dus is het toch niet zo`n geslaagd ding.Tja, misschien leert ze het ooit nog eens;-)
    Wat erg zeg, van je moeder!Gecondoleerd en veel sterkte in het gemis..
    Liefs, Caren

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Zoooo ik had even een paar berichtjes van je gemist. Nog heel erg gefeliciteerd met je verjaardag. Fijn dat je het zo leuk hebt gehad en verwend bent. Ook nog gecondoleerd..... een lach en traan idd.
    De foto's van je header had ik ook nog niet gezien. Mooi gezinnetje hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Hi meid!

    Van harte nog met je b-day!!!!
    Wat een prachtcadeau heb je gekregen zeg, wauw.

    Liefs Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Alsnog een gelukkige verjaardag.
    Geniet maar volop van je mooi gezin!
    Mijn oma werd ook 91, ze heeft net de geboorte van mijn oudste gemist, dat vind ik nog steeds jammer.
    Je nieuwe banner is erg mooi! Heerlijk zo'n groot 'nest'. (Als snap ik niet waar jij al die tijd haalt om zoveel mooie dingen te maken)

    BeantwoordenVerwijderen
  44. wat een feest ... en grandioos te laat van mij ;-)
    maar toch nen dikke hip hip hoera nog & k blij u toch nog volgen zenne ;-)
    t ziet r daar bij jullie wel een gezellige bende uit ;-)
    geniet ervan meid!
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Welkom! Tof dat je het ook zonder de giveaway nog leuk vindt om mij te volgen :-) En yep, we hebben hier een ferme toffe bende :-) thanks!

      Verwijderen
  45. Had ik jullie nu eigenlijk wel bedankt voor al die fijne super super toffe berichtjes??!! D A N K J U L L I E W E L !!!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!
Liefs, Trui