donderdag 6 september 2012

G I V E - A W A Y - F O R T Y


Ook ik kan er niet onderuit ...
... de trein des levens dendert alsmaar verder ...
... ik spring binnen 20 dagen op een nieuwe ...
... en wie weet wat een mooi blinkend rijtuig dat zal zijn?!



Dus waarom maak ik daar geen feestje van
en kijk ik vol hernieuwde moed en levenslust vooruit,
vol spanning wat er mij op deze nieuwe route te beurt zal vallen ...
(ik hoop niks dan goeds ofcourse :-))

En jullie mogen meefeesten
als je zin hebt natuurlijk :-)
Maar wie heeft er nu geen zin in een feestje???

Dus ...
binnen 20 dagen word ik 40 ...
binnen 20 dagen maak ik de winnaar bekend
van mijn G I V E - A W A Y - F O R T Y !

 

 ... and it wil be ... a surprise ...
Wie mee een kansje wil wagen
en samen met mij happy wil zijn op mijn verjaardag,
laat hier dan een berichtje na.
Vertel me of je graag iets gehaakt of iets van onder de stikmachien wil krijgen als cadeautje
(ik wil graag dat nieuwe stikmachien aub schatteke ;-) hint hint hint)
wees zo lief om mij te volgen (of te blijven volgen, waarvoor dank allemaal!)
en een beetje reclame op je blog is ook altijd fijn!

Ik geef iets gehaakt én iets van onder de stikmachien weg,
dus yep, 2 winnaars! (voor elke gepasseerde 20 jaar eentje)

Het aftellen begint ...
nog 20 dagen 39 jaar!
Joepie! :-)

Positief denken... toch? :-)

90 opmerkingen:

  1. Awel Ik doe graag mee se!!! Want niet veel later word ik ook 40 (begin oktober)
    Nu al nen dikke proficiat en ik wil graag iets van onder dat nieuw stikmachien van u haha!!!
    Maren (hoemmelke.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk!! Ik waag graag een kansje, en dan laat ik graag verrassen! Pfhoe ik word over 2 dagen 40....vind het wel spannend hoor ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Goh, dan zijn we bijna even oud! Alvast een hele prettige verjaardag! Ik kom gauw achter op tram 4 :-)

      Verwijderen
  3. Ik doe graag mee , ik zit nog maar op tram 2 maar hewt echte leven begint volgens mij vanaf tram 4 !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. tram 4.. ja ja het leven begint dan pas.. ben al 4 jaar medereiziger ondertussen en heb me dat nog niet beklaagd. relativeringsvermogen gaat zienderogen vooruit, je kan plannen maken en je daar ook aanhouden, je bent nog consequenter, je kan nog beter grenzen trekken en ze zelf nog respecteren ook, ondanks dat de tijd vliegt, lijk je meer gedaan te krijgen, enzo.... ik ben alle dagen met veel plezier een veertiger.. welkom allemaal op onze trein en zussie... tuurlijk wil ik meedoen met je give away.. maakt niet uit welk maar heb nog geen creatie van jou in mijn bezit.. ben benieuwd.. dikke zoen xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh ik doe graag mee met het feestgeruis.... Ga voor een creatie van die (nieuwe) stikmachien ;-) Zal een linkje plaatsen op mijn blog. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Uiteraard feesten we met je mee!!!! En volgen doen we al, maar dat wist je ongetwijfeld, reclame maken... kom vanavond maar eens piepen! En waarvoor we mee doen, doe mij maar iets gehaakt. Naaien kan ik zelf al en haken nog niet zo goed. Hups, aftellen en feesten maar de komende 20 dagen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. en yes you look very good... was ik nog vergeten te vermelden.. je nieuwe leven doet je goed..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik wil ook wel een gokje wagen als veertiger. Ik heb geen voorkeur, laat me verrassen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk!! Alvast van harte gefeliciteerd en een hele fijne dag gewenst!!
    Ik ben zelf 26 september jarig en wordt dan 35. ;)
    En ik doe natuurlijk graag met je give away mee! En dan wel voor het cadeau van de stikmachien!! ;)

    Groetjes Merula

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ohja, inderdaad heel leuk en we schelen maar 5 jaar :-) Geniet ook maar lekker van ONZE dag :-)

      Verwijderen
  10. Alvast proficiat!!!! Ik kies voor iets van het naaimachine... dan kan je nog meer pushen om een nieuw machien te krijgen :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nou Trui, ik weet dat je zoveel moois maakt, dus doe ik graag mee! Alleen is de keuze die ik moet maken wel heel erg moeilijk....ik kan het allebei zelf, maar lang niet zo goed als jij en jij hebt altijd van die originele ideeën... uhm.... ik kies voor iets genaaid :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Let's party, ik hou van feestjes en vrolijkheid, dus ik doe graag mee :-)
    Het leven begint bij 40 !! En ik kan het weten, want ik ben het al 9 jaar....;-)
    Mijn voorkeur gaat uit naar iets gehaakts, ik heb ook geen idee wat een stikmachine is LOL

    BeantwoordenVerwijderen
  13. 40 jaar weer een mijlpaal bereikt. Ik ben er zelf alweer een eindje aan voorbij. Alvast van harte gefeliciteerd. Ik doe graag mee aan je give away en ik ben dol op verassingen dus mocht ik de gelukkige zijn één vanje winnaressen te zijn dan mag jij kiezen iets gehaakts of iets onder de naaimachine vandaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wOEHOE...hoe? het leven start toch pas bij 40?! ;-) Ik doe heel graag mee voor iets gehaakts ...

    BeantwoordenVerwijderen
  15. 40 al?! Dat zou je echt niet zeggen... Alvast gefeliciteerd.
    Ik doe graag mee voor iets gehaakt (want dat kan ik zelf niet).
    Ik zal wat reclame maken....

    BeantwoordenVerwijderen
  16. alvast gefeliciteerd ( rij zelf al vier jaar mee met tram nummer vier ) je merkt er gelukkig niks van , dat overstappen gaat moeiteloos :))
    ik doe natuurlijk graag mee met je give away, en mocht ik winnen dan graag iets gehaakts.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oelala, al bijna welkom bij de club haha, het voelt niet anders hoor, ik doe al 5 jaar mee in die club ;-)
    Maarre... verrassingen daar houden we van, Mocht ik iets winnen dan... vanonder de naaimachien (en wie weet vanonder die nieuwe machien).
    x Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  18. ik doe graag mee en omdat natuurlijk die nieuwe naaimachine er moet komen, ga ik daar voor (goed excuus voor die nieuwe)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. geloof me : 40 worden voelt misschien raar, maar er veranderd niks ;)!
    Ik doe graag mee en het maakt niet uit voor wat !

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik zie het niet aan je hoor, dat je de 40 nadert! Zelf mag ik nog even wachten, nog 5,5 jaar zelfs ;-). Maar veel van mijn vrienden worden binnen nu en een jaar 40. Het gaat vanzelf, er verandert niets...
    Ik doe natuurlijk graag mee. En dan graag voor iets vanonder de stikmachien! Ik maak een linkje op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. O, wat maak je het spannend! En zo is ook het leven, toch? Je weet nooit wat er morgen gebeuren gaat... En tsja, een give away sla ik niet af, zeker niet zo'n spannende! Iets gehaakt of vanonder de stikmachien... Maakt mij niet zoveel uit! Maar omdat ikzelf nog niet zo goed kan haken, is dat misschien leuker ;-) En nu op naar je happy birthday!
    Groetjes Riri

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Natuurlijk vieren we mee, dat wordt een fijn feest! Ik doe mee voor een haakwerkje, heb van dichtbij kunnen zien hoe mooi die van jou zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Al nen dikke proficiat op voorhand ! Ik doe graag mee, ik ben altijd in de stemming om te feesten ! Ik heb graag iets van onder het stikmachien, mocht ik winnen hé :-).

    Spannend ! Hopelijk krijg jij ook zo'n mooi surprise van mister creatuur ! (hint,hint,...)

    Lieve groetjes,

    CreativEls

    BeantwoordenVerwijderen
  24. 1972 was een goed bouwjaar he?!! grinnik, ben sinds februari zelf 40 en het bevalt mij heel goed! Alvast een hele fijne verjaardag gewenst.
    Graag doe ik mee voor hetgeen je op de stikmachien bedacht hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Je zou het toch niet zeggen hoor dat je 40 word, en dat kan ik zeggen omdat ik de foto van het vorige blogbericht even goed heb bekeken :-) Alvast van harte gefeliciteerd, dat je maar mooi weer mag hebben. Ik wil graag mee doen voor de haakje! Lieve groet Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik doe graag mee en blijf je met veel plezier volgen. Ik heb het meest interesse in iets vanonder de stikmachine en ik duim mee voor een nieuw machien!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Proficiat! Ik werd dit jaar 30, ook een mijlpaal...

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Dat ging even mis. Een nieuwe poging.
    Alvast gefeliciteerd. Mooie leeftijd.
    Leuk, die give away. Voor iets creatiefs ben ik altijd in.
    Haken of naaien, maakt niet uit. Ik laat me verrassen.
    Groetjes, Thea R.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Oh nog 20 dagen 39....... Ik nog 8 dagen 48 pfffffff.Oud wijffie wordt ik al hoor.

    Maar ik doe graag mee, en ga voor de gehaakte versie van je verrassing.
    Groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Alvast ook voor jou een prettige verjaardag Joke maar dat zal ik dan nog wel eens uitgebreid op je blog zetten dan :-)

      Verwijderen
    2. En we zijn maar zo oud als we ons voelen hé :-) Oud wijffie héhéhéhé zo erg is het nog niet zeker?

      Verwijderen
  30. ikke doe mee hor en geniet van die laatste dagen dat je nog onder de 4 blijft. Je mag me gerust verassen met iets van onder de hopelijk nieuwe naaimachine ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. trouwens hier gaat op 27sept het laatste jar als twintiger in

      Verwijderen
  31. Spannend :-) Geniet ervan, elke dag opnieuw! En ik waag een kansje voor wat er onder de naaimachine tevoorschijn zal komen ...

    BeantwoordenVerwijderen
  32. O Trui, wat spannend maar het valt mee ik zit inmiddels alweer in het volgende wagonnetje ;-))En natuurlijk doe ik graag mee met je weggever en dan graag iets van onder je stikmachientje. Ik ga een linkje plaatsen op mijn blog, groetjes Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Het valt best mee hoor :-)
    Groot gelijk dat je daar een feestje vanmaakt!!
    Ik doe graag mee voor iets vanonder je (nieuwe) stikmachien :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Dit is nog eens een originele manier om een Give away aan te kondigen! Heb je heel knap gedaan.
    En natuurlijk doe ik graag mee, because who doesn't like surprises? ;)
    Volgen doen we al (en blijven we ook doen), reclame ga ik natuurlijk ook maken voor deze leuk give-away.
    Graag kies ik voor optie 2 en ga voor het stikmachine :)

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Oh Trui, hoe plezant! Feestje bouwen met een give-away....daar doe ik maar al te graag aan mee! Ik wens je alvast een hele leuke verjaardag en een geslaagde sprong op die nieuwe trein!!! Volgens mij gaat het een trein zijn vol verrassingen, vol creativiteit, vol fun, vol zon, vol vrolijkheid en ....(een nieuwe naaimachine ???)
    oh, ja, mocht ik eens het geluk hebben iets te winnen, graag iets van onder de naaimachine ;-)) jajaja, van onder die "nieuwe" hè
    dikke knuffel
    Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Paaaaartyyyy! Het leven begint bij 40, niet?
    Ik wens jou een heerlijke verjaardag, een tof cadeau van man-lief en voor mezelf: iets wat vanonder dat cadeau gerold komt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  37. je bent een maandje jonger dan mij ofja ik ben een maandje ouder dan u. Ik wil graag meevieren. Een surprise van onder uw stikmachine zou me blij maken (een haakdingetje ook hoor, maaja ne mens moet kiezen int leven)

    BeantwoordenVerwijderen
  38. 40 is het nieuwe 30 en dat komt niet van mij maar wel van Pitbull, die stoere Mister 305...en die kan het weten. Toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Olalalaaaa,40,dat is een mooi getal !
    Wij vieren natuurlijk allemaal graag mee :)
    En die give-away is super.Want wie krijgt er nu niet graag cadeautjes.
    En ik wil me graag laten verrassen,want je haakwerk vind ik echt super,maar je naaitalent moet ook niet onderdoen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  40. O jeetje..wat leuk!!!!!!!!!! natuurlijk doe ik mee!!
    (maar ik ben eerst jarig..je brengt me op een ideeetje!)
    nou lekker aftellen maar..én heel veel voorpret toegewenst met deze give away!
    Ik wil wel iets genaaid..ben nog steeds helemaal fan van je product hier in huis..ik ga dus keihard duimen!!(reclame ga ik ook maken)

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Je trouwe volger ben ik je hele leven al en jij de mijne...waar he zus?
    Geef mij voor je nieuwe voordeur maar iets van onder je stikmachine. Daar ben ik niet zo goed in.
    Dus mijn duimen staan omhoog voot je nieuwe stikmachien!

    BeantwoordenVerwijderen
  42. 40, dat had ik vorig jaar. Over 4 dagen wordt ik al weer 41.
    Vast een fijne verjaardag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Alvast een hele prettige verjaardag Diana! Ik kom een jaartje achter dan :-)

      Verwijderen
  43. :0), 3 of 4 zolang je het niet voelt is er niks aan de hand, alles is goed voor een feestje!

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Gaaf, zo,n leuke give away voor je 40 ste verjaardag.
    Ik heb geen voorkeur voor iets, maar waar ik zo ontzettend benieuwd naar ben, of je een nieuwe stikmachien krijgt!!!!
    Wat een prachtig woord!
    Maar van 30 naar 40 en dan verder....ach. gezondheid is alles he.
    Groetjes Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Super! Alvast een hele dikke proficiat! Ik doe mee voor het genaaide cadeautje en plaat een linkje op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Dank jullie wel al allemaal voor de leuke reacties! Mijn ventje voelt zich absoluut niet verplicht om een nieuw stikmachien te kopen! :-) :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hmmm das minder..maarre..ff heel erg serieus! Ik heb afgelopen jaar een heel leuk én nog belangrijker niet al te duur stikmachientje gekocht..Brother XN2500. Google maar eens; misschien kan je 'm van je verjaardags geld kopen? (heb ik vorig jaar gedaan..geen grijntje spijt!het is een geweldige machine)
      Ik snap je man ook een heel klein beetje:jij een nieuwe machien..krijgt hij nog minder aandacht..

      Verwijderen
  47. Proficiat met je 40 ste verjaardag! Er komt nog een mooie tijd aan hoor! En ik kan het weten, want ik rij al een poosje met tram 5. Ik neem heel graag deel aan jouw feestje en kies voor iets vanonder jouw stikmachien. Stuur mij eens een mailtje met jouw adres, 40 verdient een kaartje....

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Voorlopig nog 39 !! en aan die 40 moet je voorlopig nog maar niet denken .. je bent maar zo oud als je jezelf voelt!!
    En natuurlijk willen wij ons ook door jouw laten verrassen, maakt niet uit ..
    ik hoop dat jij een nieuwe naaimachine krijgt voor je verjaardag !!
    en nog veel succes met je blog, wel volgen verder .. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  49. O o o, wat heb ik veel gemist toen ik op vakantie was! Wat heb je veel beleefd en gedaan. Maar nu ben ik weer bijgelezen hoor.
    Ik wil jou en je mannetje heel hartelijk feliciteren met jullie prachtige leeftijd.
    En natuurlijk doe ik graag mee met je give-away. Ik vind alles leuk, dus het maakt mij niet uit wat ik zou winnen. Als ik maar win, hihi.
    Ik ga gauw een link op mijn blog plaatsen.
    Groetjes, Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  50. 40 ?!? Dat zou je niet zeggen hoor! En het is helemaal niet om je te charmeren en zo mijn kansje te vergoten bij deze super give away, maar helemaal waar en oprecht, je ziet er supergoed uit!

    Maar bij deze dus zeker ook mijn bescheiden pogingetje, want ik zou wel héél graag iets leuks krijgen. Graag van je (wie weet wel nieuwe?) stikmachien, maar anders is iets gehaakt ook super. Ik laat me ook graag verrassen :-)

    Geniet alvast met volle teugen van het aftellen... en dan van je grote dag!
    Vele groeten, fijn weekend!

    (PS: inderdaad vreemd dat je het vorige berichtje wel in je mail vond, maar niet op je blog. Misschien omdat ik nog in het buitenland zat toen ik het stuurde? Al lijkt me dat ook bizar... soit, hopelijk lukt het dit keer wel!)

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Zoveel feestredenen! Ik doe graag mee en ik laat me graag verrassen.
    Dus voor mij mag je zelf iets kiezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Ik weet niet of het een echte troost is, maar vanaf nu gaat de tijd dubbel zo snel... Geniet ervan!
    Ik doe heel graag mee aan je give away, en graag iets gehaakt, want daar ben ik niet zo goed in...

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Ha Trui, wat leuk, zoveel reacties op je give away! Geniet nog even van je 39 op de teller, maar daarna begint het leven pas echt hoor! Ik wil natuurlijk graag meedoen, maar omdat ik al eerder bij jouw twee leuke aapjes won geef ik nu graag al die lieve volgers hierboven een kans!

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Je bent maar zo oud als je je voelt, dus geniet van het leven, dan doet dat getalletje er zo veel niet toe.
    Ik doe heel graag mee met je give-away, ben net volger geworden en ik plaats ook nog een linkje op m'n blog.
    En om je ventje ook nog een beetje een duwtje te geven voor een nieuwe naaimachine, kies ik ook iets van onder de naaimachine.

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Ik doe mee voor datgene onder de naaimachine :) heb ook een linkje op mijn blog gezet. AL een dikke proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Lieve Trui, door de drukte op school en al de voorbereidingen 's avonds heb ik jou give-away bijna gemist, ik doe hééél graag mee, maakt niet uit wat want al wat je maakt is fijn. En de schoonste jaren van de vrouw beginnen op 40, heb ik al vaak horen zeggen en ik geloof het graag, binnen anderhalf jaar stap ik mee op tram 4.

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Leuk, ik doe heel graag mee ;-)
    Heb me onlangs zelf een machine gekocht en nog geen 5 minuten beklaagd ;-)
    Succes alvast; je mag me verrassen , mocht ik winnen!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Wat een leuke blog ik wil je graag volgen... als het kan ook via mail!
    ik doe graag mee voor iets van onder je (nieuw)naaimachine!
    Dikke knuffel,
    Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Ooh, leuk! Ik doe graag mee! Aangezien ik zelf graag verrast word, mag je zelf kiezen :)
    Ik plaats ook een linkje op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Hoi Trui,

    wat een leuk idee! niks leuker dan samen happy zijn toch? Ik doe graag mee aan je giveaway :)

    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Wat leuk, een verrassing! Ik kan niet zo goed met de naaimachine overweg als jij dus ik zou graag iets van onder de machine willen winnen :)) Haken lukt me zelf goed, al krijg ik van z'n levensdagen nooit af wat ik allemaal mooi vind :D

    Liefs, Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Heel leuke dingen maak jij ...
    en wie is er niet te vinden voor een leuke, originele verrassing???
    ik doe heel graag mee voor iets leuks van onder je naaimachine ...

    Groetjes,
    Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  63. woehieeeee, ik doe graag mee! had door op vakantie te gaan je give-away bijna niet gezien, schande schande :). al vast proficiat met het bijna-jarig-zijn!! ik laat me graag verrassen, liefst door iets vanonder een (misschien wel nieuw?? :) stikmachien!

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Zo'n getal is enkel bedoeld om gemakkelijker te onthouden... Dan kunnen we later als we 80 zijn zeggen, weet je nog 40 jaar geleden...
    ;°)

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Dank je voor je lieve en leuke berichtjes op mijn blog!

    40 ..... Het doet geen pijn hihihi (ik spreek uit ervarind hahaha)

    Ik doe graag mee ..... Iets van de stikmasjien :-)
    Ga je effies linken op mijn blog hoor!

    Liefs Moos

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Alvast een gelukkige verjaardag! Ik doe graag mee voor de stikmachien-versie. Zal ook nog een beetje reclame maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Ik heb je net op tijd gevonden hier op het www. ik wil me echt laten verrassen. Geniet van je verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Also I would like sign up for these super candy.
    hugs
    Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  69. ik doe mee
    vond de 4 als begin wel ff wennen maar nu een half jaar later valt het allemaal wel mee.
    geniet van je verjaardag nog een paar dagen en dan is het zo ver

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Ik heb pas een Brother innovis 10 ben heel tevreden!

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Nog maar twee daagjes tot je verjaardag, het aftellen kan beginnen. Ik doe graag mee en laat me helemaal graag verrassen door iets moois van jouw hand of het nou gehaakt of van onder de stikmachien (de nieuwe dan he :)) komt.

    Lieve groetjes,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Hoi hoi, had ik deze give away even gemist? Op het nippertje dan! Allereerst van harte gefeliciteerd alvast. Ik geniet altijd super van je creaties en ook van de reactie die je achterlaat op mijn blog! Ik ga even reclame voor je maken, hoe meer volgertjes hoe meer pret! Liefs Mamanon xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Owjah, ik ben een haakleek, dus iets gehaakt is altijd supertof! xxx

      Verwijderen
  73. wooow! amazing! super!
    ...please enter my name....

    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

    BeantwoordenVerwijderen
  74. wat leuk een give away op je 40 ste verjaardag, moet ik onthouden want de volgende verjaardag die ik zelf ga vieren zal ook de 40 zijn.

    groetjes vikike

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Ha, bijna-gefeliciteerd dan alvast! Ik ook net op die ene tram sinds een paar maandjes ;) Ik doe graag mee voor iets gehaakts!

    BeantwoordenVerwijderen
  76. we doen graag mee, volgen u & k ben altijd stikjaloers op die schoon gehaakte spulletjes, dus haak ne keer iets voor mij ... als we bij de gelukkige zijn natuurlijk ;-)
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Huh? Ik heb je hele give away gemist!
    Maar wil wel graag meedoen! Help, kan dat nog?
    Stikmachien maaksel alstublieft...
    Groetjes vanMirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jammer meid, het was afgelopen op mijn verjaardag. Ik zal het je volgende keer persoonlijk laten weten ;-)

      Verwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!
Liefs, Trui