maandag 3 september 2012

Home Sweet Home ... Mission accomplished!


Nope, ik heb niks in mijn voortuin gedaan :-)

Maar wat heb ik wel gedaan in mijn Home Sweet Home ...?
Het is me eindelijk gelukt om mijn Mister Creatuur met zijn mond vol tanden te zetten
(en wees gerust, dat is bijna onbegonnen werk!).
Een half jaar ben ik bezig geweest met een verrassingsfeest te organiseren voor zijn 40ste verjaardag, een uitnodiging maken, mailen, bellen, sms'n en gsm verstoppen, zaaltje huren, muziek regelen, elke mogelijke verdachte situatie de kop induwen .... tanden bijten en Z W I J G E N!
Ik maakte een nepuitnodiging waarbij we uitgenodigd waren voor het 10-jarige huwelijksfeest van vrienden en tot op de laatste seconde is het gelukt om hem wijs te maken dat we daar naartoe gingen. Aangekomen in de gang voor de zaal, stond dat koppel klaar en Stijn heeft hen nog heel enthousiast gefeliciteerd... maar toen ging de deur open en hij kreeg een fantastisch koor van Happy Birthday over hem...

Mijn Mister Creatuur volledig van de kaart... en ikke super content... Mission Accomplished!
Het was een fantastisch feestje!


De uitnodiging die ik maakte ...
Zoals jullie kunnen lezen, heeft hij centjes gekregen voor een nieuwe serre... en onze vrienden zouden onze vrienden niet zijn, als ze die centjes niet op een originele manier verpakten.
Hij kreeg allemaal bloempotten, gevuld met potgrond en... centjes :-)

The Day After
oud zeefbakje 'gevonden' bij groot huisvuil :-)

"Pret en boontjes planten da dee pépé
Soepe der van maeken da dee mémé
Maar oes Stijntje die doe da alle twee.
Een tomaatje en een slaatje
Een meloentje en een paprikaatje
In een serre ga da mee plezier
daarvoor een centje van oes ier"

(tekst op één van de gekregen kaartjes)
(vertaling voor mijn nederlandse blogvriendinnen op aanvraag :-))


Maar wat ben ik blij dat alle geheimhouding achter de rug is, want het was knap lastig
voor iemand met haar hart op haar tong :-)

21 opmerkingen:

  1. Haha, geweldig!!!!
    Dat heb je fantastisch geregeld, Trui, heel knap!
    En natuurlijk heb je er weer heel leuke, vrolijke foto's bij gezet, top!
    Overigens kan ik het tekstje best begrijpen hoor, voor mij behoeft er geen vertaling bij ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat leuk als je ervoor kan zorgen dat iemand speecheless is :)
    Leuke foto's!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo hee, da's een heel goed gelukte verassing!
    Nu kun je weer fijn alles eruit flappen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. héél tof! Enkele jaren terug lukte ik er ook in om een soortgelijke verrassing voor mijn ventje klaar te stomen!...daar blijf je nog effkes plezier van hebben, die kick blijft nog wel effkes nazinderen !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. SUPER gedaan meid, als dit geen geslaagde missie is, ik kan geloven dat je ventje van de kaart was en dat jezelf héél tevreden was!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat geweldig dat je dat hebt kunnen doen zeg. En wat knap dat je het zo geheim hebt kunnen houden. Nou en ik zie de zeef kan ook nog wel gebruikt worden om het onkruid in de voor tuin te scheiden van het aarde hihi.

    TOP gedaan meid.

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat heb je kei goe geregeld! De verrassing zal compleet zijn geweest!Echt tof.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hmm, wat zeg je Trui??? Een half jaar mee bezig geweest??? Waarom heb ik dat dan meer dan een jaar moeten helpen verzwijgen :-). Maar yep, het was fantassssssssstisch, suuuuuuuuper, 10000000 %, onvergeeeeeeeeeeeeetelijk, you did it :-) proficiat!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. amaaai, en zelfs in de blogs niets over gezegd
    ik dacht dat zoiets alleen in films mogelijk was

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ohhh Trui,wat ontzettend leuk!!!Je mission impossible is gelukt!!!!Van Harte Gefeliciteerd met Stijn,hier in Holland zeggen ze altijd trouw niet voor je 40 bent(waar die onzin vandaan komt?!?!?ha,ha...maar goed)Je hebt een geweldig leuke uitnodiging gemaakt en wat een voorpret zul je hebben gehad!!!Al was het soms misschien moeilijk om niets te verraden!

    groetjes
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zie hem stralen :)
    Zo tof dat alles goed gelukt is en wat slim dat nepkaartje.
    Mijn zus heeft mij ook zo eens liggen gehad door mij een reis te helpen plannen voor ons mama naar Brugge, uiteindelijk was het een reis voor mijn 40ste niet naar Brugge maar naar Berlijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw, applaus! Superknap gedaan, wat een blij hoofd (van hem én van jou). Met recht mag je trots zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. @Marina: dat zal ook een verrassing geweest zijn, fijn fijn!
    @Joke: ik zal die zeef daar zeker voor gebruiken :-) de centjes zijn ondertussen allemaal gescheiden van het zand
    @allen: Merci, twas inderdaad hééééél moeilijk en soms leek het zelfs onmogelijk en yep, zelfs op de blog niks want hij leest af en toe mee :-) maar nu mag ik inderdaad weer volop kwetteren, joepie! :-) En we gaan nog lang nagenieten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow, super!!! Chapeau hoor, dat je dat al die tijd voor hem hebt kunnen verzwijgen...

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Amai, zeg gij kunt goe zwijgen ! Dat heb je leuk voor mekaar. Nen dikke proficiat aan Mr Creatuur. Die halsketting geeft wel een mooi resultaat maar het ziet er inderdaad gepruts uit, ze staat jou wel goed. Maskingtape is super, ik werk er mijn stempels mee af, het heeft veel mogelijkheden.

    Lieve groetjes,

    CreativEls
    http://koekjehaakjemaakje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw wat heb je dat goed gedaan zeg!!!!!!
    Super!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel leuk gedaan!
    Mooie uitnodigingen gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!
Liefs, Trui