woensdag 5 september 2012

Nice ... maar niet nog een keertje!

Ik 'prutste' dit in elkaar. 
Fijn resultaat ... maar nee, ik doe dit geen tweede keer meer.
Joepie! Ik heb eindelijk iets gevonden dat
ik niet zo graag doe, wat een opluchting! :-)
Maar ik wilde het toch wel even tonen.


Deze leuke give-away van Riri (Snijboon) plofte in mijn brievenbus.
Dank je wel Riri! Ik had nog nooit maskingtape (zeg ik het juist?) van kortbij gezien
maar vandaag heb ik een pakje opgestuurd en heb ineens mijn gewonnen exemplaar gebruikt,
samen met een mooi envelopje. Je pakje komt zeker van pas!!



27 opmerkingen:

  1. Wat een mooie ketting heb je gemaakt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw Trui, wat een mooie ketting!!!
    Maar ik snap wel wat je bedoelt met "heb ik eindelijk iets gevonden wat ik niet zo graag doe, wat een opluchting" Je komt tijd en overzicht te kort met al die leuke bezigheden en je loopt vast (komt niets uit je handen), omdat je niet kunt kiezen :-s, herkenbaar...
    Maar toch vind ik je ketting je super staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel werk, zo'n ketting. Maar het resultaat mag er wezen, hij staat je prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ooooooh wat een geweldige ketting !!! Knap hoor, echt!
    En je gewonnen give away is ook super, wacht maar tot je aan het tapen slaat haha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jee! 't Is goed aangekomen dus :-) Gelukkig maar, zelfs de breinaalden! 't is meer plakband met een kleurtje / letters erop, maar inderdaad ook leuk om mee te verpakken. Bij Hema en op www.allespapier.nl heb je bijvoorbeeld errug leuke tapejes...
    En dan je priegelwerkje: wow! Daar zit behoorlijk wat tijd in zeker? Knap hoor!
    Groetjes Riri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze was het proberen waard, wat een werk!
    En die tape daar kan je zoveel kanten mee op, eens je er hebt ben je vertrokken, heel leuk hebbeding. Geniet van je pakketje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoe niet nog een keer? ook niet als ik eens heel lief lach? ;-) mooi gedaan hoor

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je zal al hééééééél lief moeten lachen hoor :-)

      Verwijderen
  8. Die ketting staat je thans prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtig exemplaar! Ze staat je beeldig....

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja zus, kettinkjes maken ligt niet in de Welles-aard blijkbaar.
    Mij gaat het ook niet echt af. Zelfs kralen rijgen boeit me niet echt.
    Maar je resultaat is wel heel schitterend.
    Mocht ooit dementie-light toetreden....lees dan hier dat je voor mij ook nog zoiets ging maken. Hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahahaha... lees hier: No Way! :-) (but never say never zeggen ze dan ;-))

      Verwijderen
  11. Ik vind je ketting anders wel heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ohhh WAUW wat een pracht ketting heb je gemaakt en hij staat je echt PRACHTIG!!!Nou ben er maar zuinig op,want zo te horen is het wel een heel uniek exemplaar!!!Lijkt me inderdaad een 'hels'karwei om zo iets te maken,maar goed heb je dat toch ook weer eens geprobeerd en er wel een heel mooi exemplaar aan over gehouden!!!

    grtzzzzz
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. he leuk dat pakketje van riri, die rol maskingtape, mmm!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat jammer dat het je niet goed is bevallen, want het resultaat is prachtig, heb je het zelf verzonnen? Of is er een patroon van?
    En leuk ge gezonnen prijs gefeliciteerd.

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige ketting! Het gepriegel is het wel waard geworden.
    Fijne dag,
    Hélène

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik vind hem wel schitterend geworden. Heb je daar een patroon van? Ik wil er best eens zelf achter komen dat het een vervelend werkje is als daar zoiets moois uit rolt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb hem gemaakt van een patroon. Stuur me anders maar een mailtje, dan bezorg ik het je (trui.wellens@gmail.com) en wens je er véél plezier mee :-)

      Verwijderen
  17. kan me voorstellen dat je de ketting niet nog een keer maakt...ziet eruit als veel werk. wel met zeer leuk resultaat!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. o wel een mooie ketting hoor, maar ziet er uit als heel veel werk inderdaad. Maar inderdaad fijn dat je niet alles leuk vind, stel je toch eens voor!!
    Je hebt ook leuke spulletjes gewonnen, gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Kan mij voorstellen dat je geen tweede ketting wil maken. Zou ook niet voor mij zijn. Maar ze was het wel waard. Ze is echt wel prachtig. En dat pakje is je bus is echt tof. Veel plezier ermee.

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!
Liefs, Trui