vrijdag 14 september 2012

Opwaarderen

Ik las ... Vijftig tinten grijs van E L James.


Er werd (wordt) geweldig veel ophef gemaakt over dit boek en ik wist weer van niks,
ik en de (sensatie)media... geen dikke vrienden... 
Maar mijn zus maakte me erop attent en stuurde het boek op, zodra ze het uit had. 

Maar wat een prachtboek!! Zo meeslepend. Het is niet enkel een erotisch getint verhaal
(én enkel hierover wordt er natuurlijk alleen maar gesproken in de pers, hoe kan het ook anders?). 
Néé, het is vooral een verhaal van onvoorwaardelijke liefde, 
van meegesleept worden in de wereld van die ander...
én zo geweldig goed geschreven, 
vol humor en heerlijke accenten.

Ja zus... stuur mij deel 2 & 3 ook maar op, ik kan niet wachten!

Een echte A A N R A D E R !

16 opmerkingen:

  1. Heb al veel gehoord/gelezen over dit boek. Maar had zo mijn bedenkingen of dit wel iets voor mij zou zijn. Jij trekt me over de streep en ik ga het boek dus ook lezen. (Nog even kijken waar ik het vandaan ga halen.)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, het grey-fever te pakken. als je een ereader hebt wil ik deel 2 en 3 wel mailen.

    erg vermakelijke boeken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zou ik dan toch terug moeten beginnen lezen???

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oo leuk,heerlijk boeken lezen,ik kom er alleen zoo weinig aan toe,ik ken het boek niet,veel lees plezier met deel 2 en 3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @Anja: oh, dat zou ik heel fijn vinden, wil je me dat serieus doorsturen? Ik moet nog een tijdje wachten op de boeken van mijn zus.
    @JoJo: ja echt, zeker doen, het is zooooo leuk geschreven (vooral het e-mailverkeer tussen de 2 hoofdpersonages is de max!)
    @V-eeeeertje & Yvonne: ik zoek elk minuutje dat ik heb om te lezen, van op het toilet tot hopen dat er toch wel veel mensen voor mij zijn in de wachtzaal bij de dokter zodat ik een excuus heb om te lezen, je kan er zoooo even helemaal mee van de wereld zijn, pure ontspanning, dus ja Veerle, ja :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Al is een roman niet zo mijn genre en vond ik deel 1 wel wat eentonig worden....ben in deel 2 bezig en deze bevalt me beter dan de eerste,het wordt leuker,dus deel 3 ook maar dan,ha,ha en tenslotte vind ik eigenlijk dat ik past ECHT een oordeel kan geven als ik de alle 3 heb gelezen

    groetjes
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Awel al die ophef deed mij ook al twijfelen...maar ik ga het ook eens van mijn zus lenen, zij was er ook al zo vol lof over!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De volledige reeks is echt goed geschreven gewoon!
    En inderdaad, het is niet enkel de erotiek, maar het volledige verhaal.
    Momenteel ben ik midden het 3de boek, en vind ik het jammer dat ik zo snel heb zitten lezen ;)

    Grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zal ik iets bekennen ? Ik heb het boek ook gelezen tijdens mijn vakantie. Hoewel ik deze plannen had qua vakantielektuur http://koekjehaakjemaakje.blogspot.be/2012/08/vakantielektuur.html

    Mijn vakantiegezelschap zei dat het de moeite was om te lezen dus toen mijn boek "Een keukenmeidenroman" uit was, heb ik het in één ruk uitgelezen. Nu ben ik ook wachtende tot ik deel twee kan uitlenen.

    Lieve groetjes,

    CreativEls
    http://koekjehaakjemaakje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik beken ook: ook ik heb deel 1 gelezen tijdens mijn vakantie - ging heel vlotjes. En ook al is het literair misschien niet geweldig hoogstaand, het las als een trein en... ik ben stiekem toch wel wat weg van Christian Grey. Dus meteen maar een reservatietje gemaakt in de bib: maandag wordt deel 2 daar opgehaald :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Sorry bloggers, lezen ligt bij mij ver onder het stof. Door al mijn vrijwilligers brei- en haakwerk kom ik niet meer toe aan lezen. Wel brei- en haakpatronen: die lees ik bijna wekelijks ;-)
    Maar het enthousiasme van je, lieve zus, druipt van mijn pc-scherm ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ik ben wel erg benieuwd want kocht hem ook, maar las ook een aanntal vernietigende recensies...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ook, heb deel 1 al uit en het was echt goed. Geen hoogstaande literatuur maar ook wel meer dan enkel sex. Vond er best ook wel wat girl-power inzitten. Deel 2 vanmiddag net gekocht...
      Liefs Els

      Verwijderen
  13. Ojee, ik ben geloof ik 1 van de weinige die er geen bal aan vond!! :-)
    Ik heb hem dan ook niet uit gelezen,

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Smaken verschillen é Bientje, gelukkig maar, het zou anders maar een saaie bedoening zijn in de winkels :-)

      Verwijderen
  14. Ik heb deel 3 bijna uit en vindt ze geweldig!!!! ik raad ze aan iedereen aan, je moet je wel echt inleven en rekening houden met het feit dat het om een jong onervaren voor het eerst verliefd meisje gaat en een rijke loverboy met linke ervaringen. Ik vind ze super!
    en ja, ook ik ben verslaafd aan lezen, als sinds ik kind ben en nog steeds. Ik kan niet zonder boek en ben het hele jaar rond altijd in een boek bezig, lees ook overal, in bed, op toilet, in de auto enz...
    Welcome to the club!
    rita.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!
Liefs, Trui