zondag 9 september 2012

Poppenmoedertjes

Ik swapte met Eve(n) Genaaid
En eerlijk is eerlijk, voor mij was het een heel gemakkelijke van deze keer.
Ik gaf een paar patroontjes aan Eve,
en zij maakte in ruil een paar poppenpampertjes voor mijn poppenmoedertjes.
En ik kan je verzekeren... succes gegarandeerd. Ik heb ze gisteren van heel de dag niet gehoord...
Alléé, jawel, druk bezig met kleedjes, verschonen, eten geven, wandelingetjes in de tuin,
verschonen, dutjes doen, verschonen... de popjes blonken van al die aandacht...
en mijn poppenmoedertjes?
Die waren als de koning(innetjes) zo rijk, dank je wel Eve!
Het was een geslaagde swap!

Er was zelfs geen tijd om eerst de pyjama uit te doen :-)



12 opmerkingen:

  1. Zulke mooie luiertjes hebben mijn kinderen niet eens aangehad!
    Heerlijk die meiden die zo opgaan in hun poppenmoederrol!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk!!! Hier in ieder gevql ook een groot succes (dus we misen die fameuze roze merk pampertje zeker niet ;-) ) Tot een volgende swap (schreef er vandaag ook nog over)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk zulke poppenmoedertjes, ik heb maar 1 dochter en die was dat helaas niet ;-(

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zalig hoe de meisjes kunnen opgaan in hun spel hé. Tegenwoordig moet hier de pop mee naar elke uitstap en moet ze ook de gordel om in de auto :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super swap! Ik heb ze ook gemaakt (maar nog niet gegeven..nog 5 nachtjes wachten..alhoewel als ik jou foto's zo zie..kan ik amper wachten)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hier ligt het patroontje ook klaar om pampertjes te maken ... Fijn te horen dat ze er zoveel plezier aan hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Als ik dit zo zie hoop ik toch dat dochterlief een poppenmoedertje wordt! Van zoonlief hoef ik niet veel te verachten met zijn grote voorliefde voor alles met wielen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heerlijk, zulke luiertjes zou ik vroeger ook maar wat graag gehad hebben voor mn pop!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat prachtig die luiertjes, zo leuk als je ze daar mee bezig ziet, aan uit aan uit.
    Je hebt geen kind meer aan ze.
    Groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha,ha...leuk!!!Ik heb dezelfde ook eens ooit gemaakt zo'n 13 jaar geleden voor mijn eigen poppenmoedertje,ze liggen nu op zolder in een box samen met haar baby born pop die ze Jetske noemde en overal mee heen moest en mee naar bed.Leuke tijden Trui....geniet er maar lekker van!

    groetjes
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!
Liefs, Trui