zondag 16 september 2012

We draaien overuren ...

Sjoew, effekes pauze.
Sinds vanmorgen, na een lekker ontbijtje met zachtgekookt eitje 
achter mijn naaimachientje want ik heb een doel!... 
een naaiwerk met een deadline.
Bah, heb ik niet zo graag maar ik weet waarvoor ik het doe. 
Morgen meer hierover...

Gelukkig heb ik deze fijne madam die me bijstaat. Ze houdt al mijn spulletjes bij elkaar
en zorgt dat ik niet eindeloos moet lopen zoeken waar ik al mijn materiaal gelaten heb, 
op voorwaarde dat ik het er elke keer weer mooi instop natuurlijk :-)

Gehaakt met Catania-katoen
Patroontje uit Amigurumi & more, Hip haken met Kookeridoo


Ondertussen tellen we verder af... nog 10 dagen en mijn leven begint! 
Alléé dat zeggen ze toch allemaal dus ik zal het maar geloven.
Hoewel ik al een behoorlijk "leven" achter de rug heb... dat beloofd!
Wie nog graag meedoet met mijn verjaardagsgive-away
neem dan gauw hier een kijkje en wie weet, zijn we samen happy!

Okééé, naaimachientje, here i come again ...
de blogberichtjes lees ik vanavond wel,
wanneer ik met mijn tong op mijn tenen in de zetel hang
(en hóópelijk klaar ben :-))


20 opmerkingen:

  1. Ohhh die is leuk geworden !
    Staat ook nog op mijn meterslange lijstje ;-)
    Naaimachine ?, ik ben benieuwd...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Trui, vergeet je niet adem te halen?
    Jij zoeft hier nu echt voorbij.
    Wat een leuke matruska heb je gemaakt, leuk in deze kleurtjes en nu eens met een bruin gezichtje. Ik ben wel een beetje nieuwsgierig waar je zo druk mee bent. Succes in ieder geval!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je Madam is super leuk zeg. En ik dacht al dat je het druk had, want ik heb een leuke verrassing voor je (die al onder weg is) en je hebt het nog niet eens gezien????
    Maar dat is dan een dubbele beloning hihii omdat je zo druk bent. Wat zou het zijn ?????????????

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gezellig mevrouwtje naast je naaimachien.... ben benieuwd wat er onder vandaan is gerold !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. je maakt t weer spannend,Trui! wat ben je toch maar allemaal aan t uitspoken?
    mooie Baboeshka heb je daar zèg! zit zij mee in het complot?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Waar haal jij die tijd zeg!
    Lief hulpje heb je daar en ja ik ben ook nieuwsgierig wat je aan het maken bent en of je ht af krijgt, we duimen voor jou :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. och wat een leukerds die poppetjes!!! en nog handig ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De spanning is nu wel te snijden, maar we blijven duimen :)
    En die poppetjes zijn zo leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. die babouchka is ferm
    zelf hou ik er niet van als het zo "moet" met de naaimachien en volgens mij houdt mijn naaimachien zelf ook niet van "druk" want dan werkt ze altijd tegen: draad knapt af, naald breekt, spoel zit in de knoop, spoel is juist op als het bijna klaar is,....allé, ge kent het misschien ook wel
    succes toch en ik ben benieuwd wat het nu ging/gaat worden

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik denk dat ik dat allemaal tegengekomen ben vandaag ;-)

      Verwijderen
  10. Da`s nog es leuk opbergen! Naai-ze, we zijn benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Altijd fijn, zo'n hulpje bij de hand :-) Ben benieuwd naar wat er onder je naaimchine vandaan komt...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. @iedereen: 't Is klaar! :-) Ik kan weer ademen Angélique :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik had hier vandaag ook een naaimarathon ivm de creatieve markt van komende zondag. Je leest er wel over op mijn blog. Ik ben benieuwd waar jij mee bezig was. Die gehaakte madam is super, zou ik ook nog een keer willen maken.

    Lieve groetjes,

    CreativEls
    http://koekjehaakjemaakje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ha, zie dat klaar bent. Dank zei die madam? Ben benieuwt wat het is hoor!

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. nou we zijn benieuwd :)

    gek hè, ik was niet eens volger bij jou...foei. Terwijl jij zo trouw bij mij bent! Hier werken we ook veel met deadlines hoor :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je maakt me wel nieuwsgierig nu, met al die drukte daar! Maar je hebt inderdaad erg mooi en aangenaam gezelschap, zo te zien! Hopelijk is het eind van de deadline ondertussen in zicht!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gefeliciteerd! Ik geef je een Liebster award! Kijk maar even op mijn blog :-)

    Groetjes Riri (http://www.creadiefje.blogspot.nl/)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. O wat een super leuk en mooi hulpje!!Hebbeding!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!
Liefs, Trui