woensdag 31 oktober 2012

Books and plans ...

Het voordeel om in de uitgeverswereld te vertoeven,
is een uitnodiging in de bus voor de vooropening
Joepieee, de vooropening, een paar 'werkbabbels' en dan rustig boekjes snuisteren.
Van dat rustig is er niet veel in huis gekomen want er was ongelooflijk veel volk,
maar ik heb wel een paar leuke boeken gespot.

Heerlijke hobbyboeken,
mijn eerste drie dwarsliggers
(waaronder Haar naam was Sarah, onvergetelijk boek)
de dagkalender van Bond Zonder Naam.
Een spreuk voor elke dag,
Wat zal ik hier veel plezier aan beleven!
En nu heb ik weer een hele hoop nieuwe plannen ...
en een to-do-lijstje van hier tot in Timboektoe :-)
Maar eerst nog deze berg herstellingen doen (zucht),
en dit hoopje 'bandwerk' verwerken ... hierover binnenkort meer!


En toen ik thuis kwam,
lag deze leuke blogenveloppe op mij te wachten.
Mijn PAY IT FORWARD van de Libbrechts.
Een enveloppe vol leuke labels, toffe sleutelhanger, een mooi zakje. 
Dank je wel, ik ben hier heel blij mee!


En aan alle dames die van mij nog een PIF moeten ontvangen ...
Ik ben jullie niet vergeten, maar ik denk niet dat ik het klaarspeel ze allemaal nog af te maken voor eind december,
ik hoop dat jullie ook nog graag na het nieuwe jaar een PIF van mij ontvangen.

Het blijft tenslotte 'een hobby', alles mag, niks moet ... dus die PIF komt er zeker nog aan!


Nog een late HAPPY HALLOWEEN !






34 opmerkingen:

  1. knots leuke foto van de meiskes
    je hebt een hele speciale baan lijkt me, maar misschien ook wel weer hectisch, ik lees al weer her bestellingen hihi wat een mooi kadoo heb je gekregen zeg geniet er maar lekker van hoor
    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vooral een baan met deadlines en dat is niet altijd even fijn, maar de baan zelf doe ik heeel graag

      Verwijderen
  2. Wow wat een leuke boeken heb je gekocht op de boekenbeurs. Die hobbyboeken staan ook op mijn lijst. Maar wil ze eerst eens doorbladeren om te zien of ze echt wel iets voor mij zijn.
    Ik heb toch een vraagje: Die kalender van BZN vind ik super, is ook leuk om cadeau te doen. Bij welke stand heb je die gevonden ?
    Dwarsliggers zijn handig om te lezen. Zeker als een boek je helemaal meeneemt en je het lezen niet kan laten, het past zo lekker in een handtas, vandaar. Veel plezier met deze nieuwe lees en hobby voer.

    Je had ook drie leuke heksen in huis. De geesten des huizes zullen nu wel verdrongen zijn :-)

    Ik ga ook nog naar de boekenbeurs maar dat zal iets zijn voor volgende week.

    Nog een weetje : ik heb mij ook opgegeven voor de Kerstswap +

    Lieve groetjes,

    CreativEls

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik denk dat ze echt iets voor jou zijn, die boeken :-) Er is op de boekenbeurs een stand van Bond Zonder Naam zelf, de kalender kost maar € 13, vind ik echt niet veel voor tijdloos spreukenplezier. Ik kreeg ook een invulkaart om de maandelijkse spreuken thuis te ontvangen, gratis. En ik kreeg er eentje mee, echt wel toepasselijk voor mij. Ik heb links op mijn blog de foto ervan gezet: 'Wat je loslaat, lost vaak zichzelf op', ook eentje om elke dag te lezen :-) Tof dat je ook meedoet met de kerstswap!

      Verwijderen
  3. Grinnik, jouw meiden zullen nooit slagen voor het enge-heksen-examen; simpelweg omdat ze daar veel te lieve koppies voor hebben en te grote aanstekelijke smiles XD Maar ze zien er wel prachtig uit!
    Mooi pakket heb je ontvangen, geniet er van, net als van je nieuwe boeken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihihi nee hé, ik vind ze ook supersweet :-) hoe ze ook hun best deden, hoewel, ze hadden gewoon veel te veel lol :-)

      Verwijderen
  4. ik heb klink dezelfde smaak van boeken: met dat stapelke was ik ook thuisgekomen denk ik!
    moest ik geen juf meer kunnen zijn, dan is mijne droom om in een bibliotheek te werken :-)
    diene kalender van bond zonder naam MOET IK OOK HEBBEN ! misschien oubollig, maar ik vond die spreuken altijd super!en nu elke dag een spreuk! het kan niet op!
    verder ferm bedankt voor de tip voor die poppen te breien! ik kan nu met 4 priemen breien, maar als het met zo weinig steken is, echt niet
    en ik vind het toch zo'n toffe poppen!
    dus ik ga ne keer kijken hoe wieke dat aanpakt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Graag gedaan. En oojeee, wij delen dus echt dezelfde droom hé, ik zou ook echt graag in een bibliotheek werken... hoewel de mensen me dan vaak uit mijn boek zouden moeten halen, omdat ik de lange rij aan mijn tafeltje niet zou zien wegens TE goed verhaal :-) Ja, die kalender is echt de max!

      Verwijderen
    2. Ik ook!!! En die kalender had ik ook gekocht als mijn budget groter was, heb nu enkel de rouwkaarten gekocht.

      Verwijderen
  5. Wat een schattige heksen...
    Sorry meiden, jullie zijn te lief om eng te zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een enge heksen! Happy Halloween!
    Het boek zelfgemaakte kleertjes heb ik ook, de moeite he!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik kan niet wachten om er in te beginnen ... :-)

      Verwijderen
  7. Leuk hè, de boekenbeurs! Maar het risico is inderdaad groot dat je lijstje heel lang wordt (gelukkig allemaal met fijne dingen). En die kalender van 'den Bond' vind ik helemaal geweldig, pure nostalgie!
    Succes met de berg herstellingen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, ik ben gek op de boekenbeurs. Maar zoooo moeilijk kiezen :-)

      Verwijderen
  8. Die berg herstellingen wordt hier ook steeds groter, geen zin om eraan te beginnen... (iets nieuws maken is zoveel leuker!)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb ze nu al naast mijn stikmachien gelegd, met de hoop dat het misschien vanzelf hersteld wordt ... maar tevergeefs :-)

      Verwijderen
  9. Boekenbeursen vind ik altjd ook zo leuk, alleen Antwerpen is een beetje ver voor mij. Dwarsliggers zijn inderdaad ideaal en je ziet je ze gelukkig steeds meer!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie foto's en leuke dagkalender!
    Zoals je zegt: pif moet wel leuk blijven, zo hou ik wat tegoed, alleen maar leuk!

    liefs, Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. niks heerlijkers dan in boeken snuisteren! Jawel, die boekenbeurs is een zaligheid om rond te toeven, maar oooooo zoooo moeilijk om te kiezen welke exemplaren je gaat meenemen. Maar ik vind jouw stapeltje wel echt geslaagd hoor. (alleen, die dwarsliggers...is iets nieuws voor mij precies) En dan de spreuken van bond zonder naam...echt de max! Echt een spekkie naar mijn bekkie!
    veel plezier ermee Trui!
    Mocht ik kunnen toveren...dan toverde ik vlug wat "extra vrije tijd" voor jou (en ook een ietsepietsie voor mij,hè), maar jammer...ik kan 't nog altijd niet. Misschien moet je 't eens aan die lieve heksjes van jou vragen???

    lieve warme virtuele knuffel

    Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ohhja hopelijk kan je snel toveren, ik kom gauw langs dan voor die extra tijd :-) Die dwarsliggers is ook nieuw voor mij, ik zag ze voor het eerst hier in blogland, daarvoor keek ik daar niet naar. Maar het is dus superhandig en helemaal niet zo duur. Lieve knuffel terug!

      Verwijderen
  12. Heerlijk toch zo in de zetel zitten met een dekentje en een lekker boek bij dit weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. leuk die drie heksen. hihi.
    enne..; de boekenbeurs ga ik nu toch effe voorbij laten gazan. mijn lijstje is zo al lang genoeg...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat heerlijk om zo door boeken te bladeren (en ze aan te schaffen :))
    Heel schattige heksen heb je daar!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Weer mooie cadeautjes, leuke boeken, grootse plannen... Ik wens je het allerbeste met de minst leuke klus... De herstellingen....

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Echt heerlijk vertoeven tussen die boeken zo meis!

    Ahhhh en wat zien die meiden er heksachtig lief uit! Daar zullen ze best de show mee hebben gestolen hihihi

    Succes met het verstelwerk. Een flinke klus zo te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een fijne foto's (ondanks de vele to do dingen)!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ah die kalender van Bond zonder naam, wat gaaf! Doet me denken aan vroeger, toen hadden we daar stickertjes van, gekregen van mijn tante uit Belgie. Wist niet eens dat het nog bestond!

    Lieve groetjes,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Uw heksen zijn veel te lief!
    Verstelwerk, peut, dat is zo ondankbaar, je steekt er veel tijd in en haalt er geen eer van :)
    Dat bandwerk ziet er veelbelovend uit, toi toi ermee!
    Tante Hilde wil ik onder de kerstboom, maar het kriebelt heel erg, eens benieuwd of ik zo lang kan wachten. Je spreukenkalender is super, elke dag een positieve noot, literaire vitaminepilletjes heb je mee van de boekenbeurs, geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. De kalender van de bond zonder naam ziet er tof uit!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!
Liefs, Trui