vrijdag 26 oktober 2012

Fabulous clouds

Wolken ... het blijft een prachtig fenomeen.
Er zijn al menig schitterende creaties in blogland verschenen ...
... en toch kon ik het niet laten de wolken vandaag nog eens op jullie los te laten.

Want ik stond vandaag met mijn mond open te kijken naar dit schouwspel
en voelde me een mini mensje ten opzichte van zoveel natuurpracht 


... en -kracht (want het waaide behoorlijk, kijk maar naar mijn 3 kleine patatjes :-))


Ook woensdag was ik al getuige van een prachtige zonsondergang
met bijhorende 'roze' wolkjes.
Wat fijn om een zoon te hebben op peda in Oostende,
nu heb ik een excuus om wat vaker aan zee te zijn :-)


21 opmerkingen:

  1. prachtige patatjes hihi,en wat een prachtige luchten.
    fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend meis.
    Vooral ook met de weerspiegeling in het water. De foto's zijn mooi maar kan me voorstellen dat het in het echt helemaal adembenemend is!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. je patatjes staan er prachtig op ha ha♥
    en wat een mooie foto's zeg wat kan lucht toch enorm mooi zijn en lekker rustgevend zeker aan het strand, lekker uitwaaien

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhh die wolken en die lucht!Prachtig!!!Ook de foto's van Uw 3 patatekes is mooi,ha,ha...gaaf die weerspiegeling van de kinderen weer in het water op het strand!

    groetjes
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige foto's van de wolken en de koulijke patatjes... Was toch wel koud aan zee vandaag?

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het was heel koud maar dat heb ik eigenlijk het liefst :-) Dan waaien de beslommeringen ook mee weg :-)

      Verwijderen
  6. O....mijn hemel, zo mooi!:)
    Juliie lijken wel alllen en dat in een landje van een zakdoek groot.
    Fijn uitstapje voor de patatjes (schatjes van patajes :)))

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, indrukwekkend!!! 'Lid zijn van de wolkenclub' is fijn hé!!!En gratis :D
    liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterende foto's! Ik vind de reflectie van die wolken in het water grandioos!
    Heel fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi, zeker die laatste foto! De zee heeft toch echt iets speciaal hè... Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie foto's de zee heeft toch iets!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heb je weer een prachtige foto's gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik moet dringend ook weer eens naar zee! Juist in deze tijden, hoewel zonnen en zwemmen ook leuk is, met storm over het strand lopen is pas echt genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat vind ik ook. Alle zorgen mee laten vliegen met de wind en eindeloze bewondering voor de taferelen voor je. Die golven, wolken, ... heerlijk!

      Verwijderen
  13. Oh ik vind wolken ook altijd zo fascinerend! Ik heb een boekje over wolken en daar kijk ik nog wel eens in als weer eens een mooie wolkenpartij zie. Mooie foto's dus!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh, een boekje over wolken? Heb ik nog nooit tegenkomen, zal vast ook heel leuk zijn!

      Verwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!
Liefs, Trui