maandag 8 oktober 2012

Home Sweet Home

IS

... misschien wel voor de laatste keer dit jaar op een zonnige zondag buiten strijken, genietend van het spel tussen wolken en zon én met een wenkbrauwoptrekkende man op de achtergrond waarom ik nu in godsnaam mijn strijkijzer fotografeer (maar hij kan het wel raden natuurlijk :-))

En na al dat strijken, nog lekker genieten in de hangmat.

... de opvolging verzekeren voor de waardering van het geschreven woord ...

... en het is best nog spannend ook!

... de opvolging verzekeren voor de creatieve activiteiten ten huize Home Sweet Creatuurtje ...

... en extra fijn als vriendinnetje van het ook wil leren :-)
 
... iemand in huis die denkt: "Weggegaan is plaatsvergaan!"
en dan steevast blijven zitten als miss terug op haar stoel wil :-)


Meer Home Sweet Home? Check Barbaramama

26 opmerkingen:

  1. Ik begon een reactie te typen en ineens was ie weg... huh....
    Die strijkbout... mooi zo in de zon (goede plek ook om te strijken).
    Ik heb vanaf nu ook wat met tenen hè, dank voor de tip (ieder zal denken waar gaat dit over pfff).
    Het ziet er wel heel gezellig uit bij jullie op de bank !
    x Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettend gezellige foto's weer Trui!
    Zelfs je strijkbout ziet er geweldig uit...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik vind het ook wel geslaagd zo ... jammer dat de strijk niet vanzelf gaat hierdoor :-)

      Verwijderen
  3. Ziet er een gezellig zondagje uit....

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. allé, gelukkig is de toekomst verzekerd ten huize van miss Creatuurtje!
    Wat een geruststelling!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ziet het er allemaal huiselijk uit daar in België en mooi die wolken met de zon,

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een zalige dag! Leuke foto's!
    En inderdaad: genieten van het zonnetje nu 't nog kan...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O wat een gezelligheid en vlijtige arbeid bij jullie; zalig! Zou er zo tussen willen ploffen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een heerlijke prachtige en vooral puur genietende foto's :-)

    Zelfs een strijkijzer is zo mooi hihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hihi, ik ken die fronsende wenkbrauwen hier ook ...vooral met mijn kodak rond mijn nek staan koken ,lokt hier rollende ogen en veel gesnuif en zacht gemompel uit...hahahhahahaa

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahahaha... misschien moet er eens een blog gemaakt worden voor "Mannen van bloggende vrouwen" ... wie zijn ze, wat denken ze, hoe houden ze het vol? :-)

      Verwijderen
  10. Ik heb vandaag ook mijn strijk gedaan maar niet in het zalige zonneke maar in mijn washok :). zalige fotokes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Is buiten strijken leuker als binnen strijken? Dan ga ik het zeker eens proberen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja absoluut, een beetje over-en-weer gesleur maar ik vind het véél leuker buiten :-)

      Verwijderen
  12. Dank je wel voor jullie fijne reacties altijd! Zo is het in blogland ook altijd héél gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat gezellig al die lezende en hakende kinderen, mooi beeld!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ohhh wat ziet er dat toch knus en gezellig uit allemaal bij jullie,lekker veel leven in huis en een hele boel gezelligheid volgens mij!Love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Welkom in de wolkenclub :)
    Wel tof dat lezen, en naaien zo aanstekelijk werkt bij jullie, je zet me zelf aan tot strijken :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad welkom!!! Zo een mooie wolken: wow!
      Knap gedaan!
      En dat ziet er heel fijn uit bij jullie!!!
      liefs Els

      Verwijderen
  16. Oh, wat een leuke dag daar! Zo wordt strijken ineens ook een fijne bezigheid :-) En dat die creativiteit gaat voortgezet worden, daar twijfel ik niet aan!!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!
Liefs, Trui