woensdag 10 oktober 2012

Klein maar fijn

En daar stond ze weer... met haar grote vragende, lieve ogen ... mamaatje?? Wil je aub ...
Het werd een uiltje voor Jitske's lockerkastje (wat een gepruts! :-))
Ik maakte ook een stokpaardje voor het buurmeisje
(als dankjewelletje om te komen babysitten tijdens verrassingsfeestje Mister Creatuur)

Uiltje volgens patroontje van deze supercreatieve blogmadam
Stokpaardje uit het boekje Amigurumi en More van Christel Krukkert

Zou ik nog katoen genoeg hebben voor een paar Amigurumi's????

De kist kocht ik ooit op een rommelmarkt, gek ben ik ervan.
Die man had toen ook een soort hoedenkoffer mee, in hetzelfde design.
Ik heb nog steeds spijt dat ik die toen ook niet heb meegenomen.

En ook de postbode mocht weer aanbellen vandaag ...
Deze hele leuke gewonnen give-away van HoMMeed!
Prachtig afgewerkt is die zak en gelijk in gebruik genomen,mag mee op hobbyles!

Dank je wel Aude!

De stand van mijn UWYH komt zo op 12 en 13.
UWYH is een idee van Mamanon.  



35 opmerkingen:

  1. je bent goed bezig, leuk die hangers !
    oh die kist, super stoer en mooi en ja ik denk dat je nog wel even kunt haken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik denk dat er nog wel een amigurumietje uit kan:-)
    Wat geweldig mooi die tas van aude!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mm wordt krap hoor met zo'n voorraad :P .....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn zo'n voorraadje om uit te kiezen hè?
    Je bent goed bezig zeg, je hebt flink de vaart erin met je maaksels!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo wat een leuke sleutelhangers heb je gehaakt zeg!Zullen ze vast heeeel blij mee zijn!Die koffer is ook geweldig leuk en voorlopig kun je nog genoeg amigurumi's haken,ha,ha....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een leuke hangers,erg leuk,en wat een leuke post heb je gekregen,super hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Trui,

    viel mijn PIF enveloppe al in je brievenbus????
    Leuke tas trouwens!!!!
    Maren

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Maren, nee ik heb nog niets ontvangen van jou. Is het al lang onderweg? Het pakje van Joke heeft er 14 dagen over gedaan en soms heb ik het al op 3 dagen, ik snap de post niet zo goed. Maar ik ben nu wel in blijde verwachting!

      Verwijderen
    2. euh ik denk al bijna anderhalve week!!! Allee nu maar duimen dat het niet verloren gaat in de post dan??!!

      Verwijderen
  8. Wat een schattige beestjes!
    (psst, Amigurumi & MOre is van Tessa van Riet)
    Jeetje, jij valt ook vaak in de prijzen! Tsja, je krijgt wat je toekomt hè ;-)
    Leuke tas heb je gekregen, vooral omdat je naam er op staat!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahahah... woeps, you are right! En dank je wel :-)

      Verwijderen
  9. wat is dat een schattig paardje!! :D

    en ja, prutsen, het lijkt wel mijn tweede naam. als er geen gepruts bij komt kijken, begin ik er niet aan ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige beestjes en super gewonnen give away!!!!

    Denk dat er met de wol in die schitterende kist nog wel veel meer moois te maken is hihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Instant verliefd op je mooie hangertjes! En aan die kist te zien, kunnen er daar nog veel bij komen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke dingen gehaakt maar je koffer, ik zwijmel helemaal, gaaf zeg!!!!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hi. I wntbe swap and letter friend. I from İstanbul in Turkey. My name is Eda. I wait your answer. İt's here: delikitap@windowslive.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. haha dat stokpaardje is echt heel grappig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je hebt weer leuke dingetjes gehaakt, maar eh............ moet je niet wat nieuw garen halen want de kist kan bijna dicht hihihi.

    en leuke tas gekregen

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. heel eerg schattig die sleutelhangertjes en je hebt een knappe tas gewonnen zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke sleutelhangers, die koffer is een geweldige schatkist voor jouw garens. En je werd weer leuk verwend met de gewonnen give-away. Tof hé !?

    Lieve groetjes,

    CreativEls

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mamaatjes en hun kids, je doet alles voor die blije gezichten :)
    Schattig zijn ze!
    Een tas op naam, echt heel mooi!
    Je koffer daar kan ik me wel bij voorstellen dat je spijt had dat je de hoedendoos niet mee had, ik twijfel ook vaak en achteraf, tja herkenbaar :)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. oh die kist met al die bollen katoen. Wat gaaf.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Och wat leuk die hangers! En wat een mazzel heb jij met al die give aways, een plaatje die tas!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Het is toch moeilijk om nee te zeggen tegen je kinderen, ik ken het gevoel :) Maar het is dan ook zo leuk om die stralende lach te zien!!

    Heel knap gemaakt trouwens!
    En procitiat met het winnen van de give away, zeer leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. die uiltjes zien er heel aanlokkelijk uit, maar ik vrees voor mij toch iets te veel prutswerk...ons meisjes zouden ze wel super vinden anders...misschien toch een keertje proberen

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Tof, die kleine sleutelhangertjes. En die mooie koffer zit nog goed gevuld. Daar kom je zeker de winter mee door? Of niet? Mooie tas heb je gewonnen.

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  24. WAt een verwennerij....ben weg van het uilje!!X

    BeantwoordenVerwijderen
  25. welkom op mijn site ☺ en ik kom je gelijk achterna, want ik vind het dan ook leuk om jou te gaan volgen, niet voor niets!!!!! wat kun jij die kleine haakseltjes mooi maken zeg ♥♥ qua wol betreft of dat je het zult redden........ik weet het niet ha ha ....zullen dr nog wel een paar dozijn uit kunnen vermoed ik zo.
    en gefelies met je gewonnen give away......

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. schattig hoor die sleutelhangertjes <3

    En bedankt voor het meedoen met mijn give away en het plaatsen van een linkje op je blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Trui, dat haakwerk van jou verdient tien op tien, top!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Oooooooo, Trui! Die koffer met al die bollen en strengen erin...... Zwelg....
    En wat heb je weer een leuke dingen gemaakt en gekregen. Gezellig.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!
Liefs, Trui