zaterdag 6 oktober 2012

Lief klein konijntje - PIF #02

Om in het thema van mijn vorig blogberichtje te blijven, de postbode mocht nog een beetje werken voor mij.
Gisterenavond kreeg ik een heel leuk smsje (oh en daar word ik dan zoo blij van) dat het pakje goed aangekomen was, het pakje van mijn 2de Pay It Forward.
Deze keer koos ik voor een konijntje, aangezien ze ten huize van Sweet Sienna Hope begin dit jaar afscheid hadden moeten nemen van Nijntje. Alleen denk ik dat deze meid liever op een zacht kussentje in de zetel zit of geknuffeld wordt in lieve kinderarmpjes, dan in een konijnenhokje want gras is nu niet echt haar favoriete eten!

De kleurtjes Cataniakatoen die ik gebruikte, komen uit mijn grote voorraad katoendraad.
Knoopjes en oogjes uit die andere grote voorraad :-)
Het patroontje vond ik op Etsy, het sprak mij enorm aan door alle kleine details.
Ze kan zelfs haar knieetjes en elleboogjes plooien.

Ook stuurde ik dit hartje mee, gevuld met lavendel uit eigen tuin. Ik gebruikte voor de eerste keer een siersteek vanop mijn nieuwe machientje, ohhhh, wat ben ik hier toch blij mee!! Het stofje komt uit mijn stoffendoos en de knoop viste ik uit mijn grote voorraad.


Om efkes de mensen gerust te stellen die denken dat ik niet slaap, ik had dit konijntje al in de vakantie gemaakt, de afwerking liet nog even op zich wachten. :-)

De stand van mijn UWYH komt zo op 10 en 11.
UWYH is een idee van Mamanon

Die berg strijk is er nog niet door, dus ik ga even maar enkel dromen van alle leuke dingen die ik nog kan doen dit weekend, na de plicht vervuld te hebben.
Prettig weekend!

30 opmerkingen:

  1. Wat een gaaf konijn en wat een goed idee om juist dit dier voor hun te maken!
    Mooi siersteekje!
    Fijn weekend! (niet alleen maar plichtgetrouwe zaken ondernemen hè ;-) )

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb gisterenavond nog lekker gehaakt in de zetel :-)

      Verwijderen
  2. Wauw,zo leuk, en amai die siersteek op u machientje, de moeite, en jij doet er teminste wat mee. Er gaan daar twee meisjes heel blij zijn, ten huize van Sweet Sienna Hope :-)
    Ik ben net als jij ook aan het dromen van leuke dingen, maar moet helaas ook eerst door de berg strijk (bergen, ik zit precies in de alpen ;)) Gelukkig is het ideaal strijkweertje, ook een troost.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha, mijn strijk is ondertussen geslonken naar het formaat 'Koppenberg' maar dat verandert weer snel!

      Verwijderen
  3. Ohh Trui ik kan alleen maar zeggen SU-PER!!!!Echt heel mooi en daar zijn ze vast wel heeeeel erg blij mee en die siersteek is kei tof!

    lieve groetjes
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog niet eerder gezien, dit aparte konijn !
    Super, vooral ook de details :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heb jij dit helemaal zelf gemaakt? Wauw, ik ben onder de indruk! Dit zou zo uit een mooi kinderboetiekje kunnen komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohh, wat een schattig konijntje! Zoooo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ben je toch creatief! Zo leuk... En mooie banner trouwens. Alle kids op een rijtje, niet? Liefs en fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig cadeau, lief zo'n konijn!
    mooie siersteek, ik snap dat je schik hebt van je machine!

    liefs, Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. oooooooooooh wat een leukie !!!
    en ik ben STIK-jaloers op jouw naaimachientje haha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk konijntje zeg daar zal de ontvanger zeker blij mee zijn, en wat komen er al mooie dingen uit jou naaimachientje

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een poepie van een konijn!!!!!!
    En ben onder de indruk van je naaimachine-kunsten. Ook al zo prachtig!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je bent ook echt een creatieve duizendpoot hé! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Amai zeg, hoe doe je dat??????????????????
    O neen, geen uitleg geven, ik zal het toch niet snappen! Hahahahahhaaaa!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ow wat is ze lief!!! Dat knuffelen komt zeker wel goed.

    Groetjes,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. De strijk is er hier nooit door haha, steeds als ik gedaan heb is er al nieuwe aan het wasrek. je konijn is GEWELDIG!!! hoe doe je dat toch alemaal met zo'n groot gezin? want ik volg je blog nog niet zo heel erg lang maar ik zie dat je veel kindjes hebt. (beetje jloers op) ik heb er nu drie en verlang al naar nog eentje maar we kunnen het niet bolwerken dus is dit het laatste kindje.
    heb bewondering voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel erg leuk, en ze kan ook nog aan- en uitgekleed worden? Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een lief, mooi konijn! Dat hartje is prachtig met die siersteek. Jij zal zeker nog heeeeeel veel plezier beleven aan dat nieuwe machientje!

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  18. zo'n siersteek geeft het echt net even dat beetje meer.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wow, supermooi!!!

    Poekie laat graag weten dat jullie knuffels op het Poekie-blog staan! Nogmaals hartelijk bedankt!

    Saskia & Poekie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Schitterende dingen, zowel het konijn als het hartje, met héle mooie details! Ze zullen er ongetwijfeld superblij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. geweldig leuk,ppff waar haal je de tijd vandaag,ik wil ook zo graag lekker freubelen of heerlijk achter de naaimachine maar ik kom er gewoon niet aan toe.

    liefs yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Zoals Marina zegt "2 gelukkige meisjes ten huize Sweet Sienna Hope".Ons lief konijntje(heeft nog even geen naampje maar dat komt snel)is hier superblij in haar nieuwe huisje en wordt door Anne- Sophie graag geknuffeld. Ze is onvoorstelbaar mooi en heeft een zacht plaatsje in de zetel gekregen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Tjeeeeeee, wat maak jij een mooie PIFs. Als je er nog eens eentje doet, hoop ik dat ik er op tijd bij ben! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een lief, mooi gemaakt konijntje, super!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!
Liefs, Trui