donderdag 4 oktober 2012

The postman doesn't need to ring twice

"BLOGPOST !!! ..." galmt het door het huis. Ja, mijn mister Creatuur kent het ook al, mooie kleurrijke enveloppen en/of Nederlandse postzegels, er is blogpost! En steevast een brede grijns op zijn Miss Creatuurtje's gezicht.

De afgelopen dagen werd ik weer een paar keer héél blij gemaakt.

Er viel nog een kaartje in de bus voor mijn verjaardag, van Hanne (Familie in den vreemde). Het was er zelfs eentje met een kikker op, mijn kikkerspaaractie was blijven hangen :-) Dank je wel Hanne!!!
Ik wil jullie trouwens dit kaartje ook niet onthouden. Van de toffe dames van mijn breiclubje "De Breinopjes" kreeg ik ééntje met kikkertjes, én met een leuk gebreid truitje erop :-)



Gisteren mocht ik mijn gewonnen give-away van Moos ontvangen. Niet enkel de voorkant van deze huisjessleutelhanger is prachtig, ook aan de achterkant is er veel zorg besteed. En het kaartje dat eraan hangt, maakt het geheel compleet. Dank je wel Moos!!!

Ook keek ik vol verwachting uit naar het boek "Zo Geknipt", jullie ondertussen ook wel bekend denk ik. Gisteren bracht de postman met de grote glimlach mij dit langverwachte pakje van Bambiblauw. Prachtboek! en oooooohhh wat ruikt dat lekker, zo'n pasgedrukt boek!



En vandaag kreeg ik een postpakje van Janina. Ik had een memoryboekje gekocht, die ze verkoopt in haar Etsy-shop en dit allemaal voor het goede doel. Dus wanneer je er eentje koopt heb je a) een prachtig mooi aangekleed boekje én b) steun je een goed doel. Check it here!
En toen kwam weer die happy glimlach, want naast het boekje, kreeg ik van Janina ook nog een extraatje: een paar memory strijkplaatjes... éééén een presentje voor mijn verjaardag! Zo supertof! Dit prachtige katoentje mag mijn voorraad verrijken (en ik weet al wat ik er mee ga doen hoor) én kijk eens hoe superleuk ze het heeft aangepakt, met de "40" van een bingospel. Dank je wel lieve meid!!


Ook ik bezorgde de postbode een paar keer een zwaardere fietstas de laatste tijd.
Ik hervond mijn liefde voor vilt en voor een paar leuke bloggelegenheden, zette ik me aan het "freubelen". Hahaha, vind ik zo'n leuk woord, hier in blogland geleerd.
Dus... ik freubelde erop los en fabriceerde dit...

Voor Bien maakte ik de slinger, speciaal voor haar wc te 'pimpen' :-)
Het vilten vogeltje en slak waren een verjaardagspresentje voor Joke.
De vilt kwam van mijn uitzonderlijke buit vanop de vlooienmarkt in Brussel.
Mijn mosterd haalde ik voor de slinger bij Knippie nr. 4/2012
en de diertjes komen uit "Met Naald en Draad", een extra boekje van Libelle.

De stand van mijn UWYH komt zo op 8 en 9.
UWYH is een idee van Mamanon.

56 opmerkingen:

  1. Schaam schaam dat ik mijn weggevertje nog niet heb kunnen opsturen... van't weekend moet het echt af, hé, nu de spanning weg is.
    Zalig hé, als de postbode aanbelt en er iets kleurrijks voor je is. Geniet van je aanwinsten!!! Liefs,
    Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb geduld hoor, geen probleem! En je had een geldige reden :-)

      Verwijderen
  2. O, wat zijn die vilten dingen leuk! Ga ik onthouden! (Ik doe nooit iets met vilt, haha, maar eens moet de eerste keer zijn.)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja vooral doen, is gepruts maar altijd mooi resultaat.

      Verwijderen
  3. Amai, ge zijt nogal verwend de laatste tijd (maar dat mag wel hé voor een 40-jarige :-) ) ! Wat een leuke dingen allemaal die je ontving. Jouw viltjes zijn ook keileuk. Tof dat de stempel nog steeds goed van pas komt.

    Lieve groetjes,

    CreativEls

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihihi ja hé :-) Ja hoor, jou stempels worden vaak gebruikt!

      Verwijderen
  4. Ik denk dat Bien de mooiste wc van heel het land heeft!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk blogberichtje... al die mooie cadeautjes... Geniet ervan!
    En die viltdingetjes, prachtig! Jij schut dat zomaar uit jouw mauw? Zonder patroontje? Ge zijt nen krak...

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh maar zoveel eer moet je mij niet geven hoor, ik baseerde mij op een patroontje uit de laatste Knippie voor de slinger en de slak en vogeltje komen uit het boekje "Met naald en draad" van Libelle. Maar ik gaf het wel een persoonlijke toets. Kga het nog bij in mijn berichtje zetten si, voordat iedereen denkt wat een wonder ik ben :-)

      Verwijderen
  6. De postbode wordt altijd geliefder sinds blogland bestaat denk ik haha
    Allemaal heel leuke dingen en je vilten figuurtjes: lekker kleurrijk en mooie vormen!!!
    Maren (hoemmelke.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, die gasten slepen wat rond denk ik, waarschijnlijk ook vaak met een glimlach, om al die mooie pakjes die passeren :-) ik ga dan straks eens die kerstswap van jullie beter bekijken, misschien geef ik mij ook wel op!

      Verwijderen
  7. Oh, maar jij bent ook heerlijk verwend!!! :-)
    En jij verwent anderen weer, het cirkeltje is rond ;-)

    Wat is bloggen toch enorm leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuke post

    en wat en wat een leuke vilten dingetjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik blijf het leuk vinden om te doen die viltjes, leuk detail, dat rafelt niet uit :-)

      Verwijderen
  9. Wat een leuke post heb jij ontvangen! En je vilt creaties, wat zijn die mooi! Prachtige figuurtjes en zo netjes gemaakt!
    Groetjes Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die slinger uit knippie staat hier ook op mijn lijstjes, wat is de jouwe mooi geworden!
    Ha ha post krijgen en verzenden, leuk hé. Ja en zelf in het postpunt kennen ze dat al :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, ze kennen mij al daar :-) Dedie met haar pakskes in alle maten en soorten :-) én met masktape erop natuurlijk, heb ik hier ook al geleerd en is zoveel fijner :-) Ja tof hé die slinger, ik denk hem ook nog eens te maken voor in de een of andere kinderkamer te hangen, ben al benieuwd naar jou resultaat, zal ook weer super zijn :-)

      Verwijderen
  11. Gezellige post allemaal, leuk! En je vilten figuurtjes zijn prachtig!
    Fijn dat het memoryboekje zo snel is aangekomen, en lief dat je hier een beetje reclame hebt gemaakt voor mijn goede doel :) Het totale verkoopprijs van het boekje is inmiddels overgemaakt naar de twee goede doelen.
    Fijne vrijdag!
    Groetjes,
    Janina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Voor een goed en tof initiatief mag best reclame gemaakt worden hé. Nog een keertje bedankt voor het extraatje, ik ben er supercontent mee!

      Verwijderen
  12. Trui, wat een boel leuks! Daar word je toch supervrolijk van?!
    En je nieuwe banner is ook geweldig; al die lieve koppies....
    Fijn weekend, groetjes van Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Kga het weekend in met een smile, zeker ook door al die leuke reacties hier :-) Merci, het zijn inderdaad lieve koppies, over het algemeen toch ;-)

      Verwijderen
  13. Reacties
    1. Ja vooral kleurrijk hé, als ik het opnieuw bekijk :-)

      Verwijderen
  14. heerlijk, zoveel blogpost!!! En weeral zo mooi "gefreubeld" met die vilt!!! Wauw! Wat ik me afvraag: Ga jij wel slapen, Trui??? Hoe krijg je 't allemaal zo vlotjes voor mekaar??? SuperTrui!!!
    nog een tof dagje wens ik jou,
    Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De nieuwe Trui heeft leren delegeren (iedereen heeft hier zijn dagje tafel- en afwasmachinedienst :-)) en geleerd dat niet alles perfect in orde moet zijn. Ik ben graag gezellig thuis 's avonds en in het weekend (af en toe kom ik wel buiten hoor :-)) en inderdaad, ik ben wel iemand die niet zo veel slaap nodig heeft. Dus zo probeer ik het allemaal in elkaar te passen. EN ik kan werk laten staan :-) Maar nu moet ik echt wel 3 wasmanden strijk inhalen :-)

      Verwijderen
  15. ooh, dat boompje in vilt is super knap...en leuke post heb je gekregen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Merci :-) ja het was een superweekje wat de brievenbus betreft.

      Verwijderen
  16. O wat een geweldige blogpost! zowel wat je gekregen hebt als wat jij maakte! Jij doet je blognaam echt wel eer aan! Wat een talenten; en allemaal zo mooi gemaakt.. nog eens een swap?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ps postbode hier komt met de auto;)

      Verwijderen
    2. Dank je wel hoor, ik bloos :-) mja, als de postbode bij jou met de fiets moet komen, dan heeft hij elke dag wel véééél kilometers in zijn beentjes zeker? :-) En yep, kzie een swapje wel nog eens zitten, mail je?

      Verwijderen
  17. Jouw brievenbus moet MEGA blij geweest zijn :D Wat een leuke dingen. En jouw eigen creaties zijn echt su-per gaaf! Vilt is leuk, ik wil daar ook wat mee gaan doen. Ik denk dat ik dat makkelijker vind dan haken (wat voor mij toch echt acabadabra blijft) en je kunt er zulke leuke dingen van maken!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je moet inderdaad geen patroontje volgen bij figuurtjes maken met vilt :-) jaha, en niet de brievenbus alleen :-)

      Verwijderen
  18. Dat is de leukste post, jippieeeeeeee wat kun je daar blij van worden hè.
    Wat heb jij leuke vilten slingers gemaakt... ik heb hier ook nog vilt liggen....ooooh nee Syl eerst afmaken waar je mee bezig bent haha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha... ik ben ook met minstens 6 dingen bezig denk ik, een mens moet toch kunnen afwisselen hé ;-)

      Verwijderen
  19. hier wordt je alleen maar vrolijk van ;-)
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Amaai ja :-) en ook van al die reacties die hier verschijnen :-)

      Verwijderen
  20. Oh, dat ziet er allemaal om ter mooist uit, dat wordt nagenieten dit weekend!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En met jeukhandjes in het boek bladeren om te bedenken wat ik eerst ga maken :-)

      Verwijderen
  21. Ja, "freubelen" is het grappigste woord ooit!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Freubelen en pimpen :-) Nieuwe woordenschat voor mij sinds ik in blogland vertoef

      Verwijderen
  22. Wat een leuke post, super voor je! En ik ben halsoverkop verliefd op die vilten maakseltjes van je, schitterend freubelwerk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Maar niet zo lekker als jou maakseltjes, zelfs helemaal niet aan te raden om van te proeven ;-)

      Verwijderen
  23. Wat zijn die vilten creaties leuk!
    Dank je wel voor de lieve reacties die je op mn blog plaatst, wilde ik even zeggen!
    Groetjes, Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Graag gedaan hoor, ik zet nooit iets dat ik niet meen. En dat is dan zeker wederkerig hoor Jantine :-)

      Verwijderen
  24. wat super zeg om zoveel post te krijgen,echt heel erg leuk,en wat heb jij ook leuke post verstuurd,super hoor.

    fijn weekend
    liefs yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Ook voor jou een fijn weekend, hopelijk ben je al door de kledingberg geraakt :-)

      Verwijderen
  25. Wat een toffe blogpost, ik word er al blij van dus ik kan me voorstellen hoe blij jij er van wordt!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Oh zo fijn he van die mooie post op je mat!!!
    ik ben er nog steeds heel blij mee!!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!
Liefs, Trui